Hotels.comHotels.com

Fire fornuftige fobruger-fif til hotelbookinger under corona

Del

Hotels.com opfordrer danskere til blandt andet at vælge refunderbare bookinger

Hotel SP34 by Brøchner Hotels i København
Hotel SP34 by Brøchner Hotels i København

København – 26. august 2020: De nuværende rejserestriktioner og helbredsmæssige bekymringer påvirker rejsende over hele verden og det betyder, at langt de fleste kigger indenfor landets grænser i stedet for rejser til eksotiske steder, når ferien skal planlægges. Hotels.com har udviklet fire tips til hvordan man bedst booker hotel mens Covid-19 plager verden uanset om rejsen går udenlands eller inden for landets grænser.

Fire fornuftige fif til din næste hotelbooking under COVID-19

  1. Vælg altid en refunderbar booking – Med en verden i konstant udvikling og forandring er det umuligt at forudsige hvad der venter rundt om hjørnet. Mange hoteller tilbyder netop nu refunderbare ophold, hvilket er at foretrække taget den nuværende situation i betragtning. Det giver dig mulighed for at annullere din booking***, hvis noget forhindrer dig i at tage af sted.
  1. Kig efter hvilke COVID-19 forholdsregler hotellet tager –Se om de giver mulighed for at holde afsted til andre gæster og kig efter hvilke rengørings og hygiejnes tiltag hotellet har indført inden du booker. Du kan forvente at check-in procedurerne og spiseområderne måske er tilpasset efter COVID-19 forholdsreglerne.   
  1. Tjek de gældende rejsevejledninger før du booker – Alle lande og endda nogle specifikke områder indenfor samme land kan være i forskellige faser i forhold til COVID-19, så husk altid at tjekke myndighedernes rejseanbefalinger før du booker hotellet. Det er uanset om du kigger på hoteller er indenfor Danmark eller ude i verden.
  1. Undersøg hvilke faciliteret er åbne og tilgængelige – I taktmed, at flere lande åbner op for rejser, kan man forvente, at hotellerne vil tilpasse deres faciliteter og services til den nye virkelighed. Sikre dig, at du har tjekket om nogle af hotellets faciliteret er lukket eller om der er blevet lukket ned for udvalgte services. Du har ikke lyst til at ankomme dit hotel og finde ud af, at den service du havde set frem til eller har brug for ikke er tilgængelig mere.

Josh Belkin, VP for Hotels.com Brand kommenterer: ”Vi ved at mange ikke kan vente med at komme ud at rejse igen og tjekke ud af isolationen og ind på et hotel for første gang efter COVID-19. Den nuværende situation har uden tvivl ændret vores forhold til rejser og ferier, men hoteller verden over er hurtige til at tilpasse sig og tage nye forholdsregler ind, så deres gæster kan føle sig sikre og samtidig nyde de faciliteter, hotellerne kan byde på. Om så det er øget rengøring, tiltag til at holde afstand eller mindske nødvendigheden af personligkontakt, så gør hotellerne et enestående stykke arbejde for at tilpasse sig den konstant forandrende virkelighed vi befinder os i med COVID-19.”

Også i Danmark er der rejserestriktioner, men danskerne kan stadig nyde et hotelophold med ro i sindet under COVID-19. Her er tre hoteller i Danmark håndplukket af Hotels.com, der følger myndighedernes retningslinjer uden at gå på kompromis med velvære og service.

Hotel SP34 by Brøchner Hotels, København

Særlig feature: Håndsprit og ”AeroGuest” – en app der gør det muligt at tjekke ind og ud via telefonen, og endda også bruge den som værelsesnøgle!

Hotel S034 by Brøchner Hotels har taget mange tiltag til sig for at sikre, at deres hotel er klar til gæster, når rejserestriktionerne bliver løftet. De har stationer opstillet med hånddesinficerende ved alle deres hotspots for at sikre, at alle deres gæster kan føle sig sikre. De har også introduceret ”AeroGuest” – en app, der gør det muligt for gæsterne at tjekke ind og ud via deres telefon og i nogle tilfælde endda også bruge appen som nøgle til deres værelser, for at minimere den menneskelige kontakt og øge afstanden til andre. Derudover har de sørget for at alle deres borde i restauranten er spredt udover et større areal, så man kan nyde ens middag i behørig afstand til andre gæster. Så er det tid til at rejse igen!

Hotel S034 by Brøchner Hotels er tilgængelig fra 776 DKK per værelse per nat¥. Mere information og booking er tilgængelig på Hotels.com.

Marienlyst Strandhotel, Helsingør

Særlig feature: Erstattet deres buffet med bordservering

Marienlyst Strandhotel er åben og klar til at tage imod gæster igen! De har indført nye retningslinjer for at sikre deres gæsters komfort under opholdet. De har blandt andet fjernet buffeten og barservering, så gæsterne nu bliver serviceret direkte ved bordet og derfor undgår lange køer og mange mennesker ved buffeten. Deres morgenmadsbuffet er også blevet fjernet til fordel for morgenmadsplatter. Alle restauranter har også indført minimum to meters afstand mellem borderne, så afstandskravenen bliver overholdt over det hele – så kan du læne dig tilbage og nyde hotellivet igen.

Marienlyst Strandhotel er tilgængelig fra 2.495 DKK per værelse per nat¥. Mere information og booking er tilgængelig på Hotels.com.

Hotel Kong Arthur, København

Særligfeature: Udvidet rengøring af alle hotspots og kontaktflader og indført Nye retningslinjer for rengøring

Hotel Kong Arthur har igen slået dørene op er klar til besøgende. I forberedelserne til gæsternes ankomst har hotellet indført en række nye tiltag – f.eks. nøgterne rengøringsprocedurer igennem hele hotellet, men med særlig fokus på hotspots som dørhåndtag, lyskontakter og toiletter. De har også stræbet efter at beholde mange af deres goder og tilbud som blandt andet deres enestående morgenmadsserveringer, men i stedet for en buffet har de indført servering ved bordet. Så det er snart på tide at tjekke ud af vores hotel-skræk og tjekke ind på Hotel Kong Arthur.

Hotel Kong Arthur, København, er tilgængelig fra 884 DKK per værelse per nat¥. Mere information og booking er tilgængelig på Hotels.com.

Nøgleord

Kontakter

For at få flere oplysninger bedes du kontakte Hotels.coms pressekontor på
nora.maki@bcw-global.com eller +46 70 240 2391 .

Billeder

Hotel SP34 by Brøchner Hotels i København
Hotel SP34 by Brøchner Hotels i København
Download
Marienlyst Strandhotel i Helsingør
Marienlyst Strandhotel i Helsingør
Download
Hotel Kong Arthur i København
Hotel Kong Arthur i København
Download

Information om Hotels.com

Hotels.com



Bemærkning til redaktører:

Få yderligere oplysninger på Hotels.coms hjemmeside www.hotels.com, følg os på Twitter @HotelsdotcomEU, eller find os på Facebook.com/Hotels.comEurope.

¥De angivne priser i denne pressemeddelelse er eksklusive skatter og afgifter for et dobbeltværelse (2 personer). Priser er korrekte fra 19. august 2020 og er afhængige af tilgængelighed.

Om Hotels.com®
Hotels.com er den mest givende måde at reservere et ophold på. Vi elsker at rejse, og det ved vi, du også gør. Derfor gør vi det nemt for dig at reservere hos os. Med hundredtusindvis af overnatningssteder i hele verden og 90 lokale hjemmesider på 41 sprog har Hotels.com det hele. Uanset om du leder efter et hotel i Hongkong, et træhus i Thailand eller villa med udsigt, er du kun et klik væk fra det hele. Med vores "Belønningsvindende" loyalitetsprogram tjener du gratis* stempel**, mens du sover... Det bliver ikke meget bedre. Det er også blevet endnu nemmere at reservere. Med over 25 millioner gæsteanmeldelser og en app, der er så nem at bruge, at den er blevet downloadet 70 millioner gange, kan du være sikker på at finde det helt perfekte overnatningssted.

*Med forbehold. Din Reward-stempel har samme værdi som gennemsnittet af de foregående 10. Der skal svares skatter og afgifter af hver Reward-overnatning. Vi pålægger et gebyr på 4 € på hver Reward-overnatning, der bliver indløst, med mindre den indløses via appen. Se yderligere betingelser på https://da.hotels.com/customer_care/terms_conditions.html

** 1 stempel er det samme som 1 overnatning.

*** Nogle hoteller kræver at du afbestiller senest 24-48 timer før check-in. Mere information om dette findes på siden.

© 2020 Hotels.com, L.P, en del af Expedia Group. Alle rettigheder forbeholdes. Hotels.com og Hotels.com-logoet er enten registrerede varemærker eller varemærker tilhørende Hotels.com, L.P. Alle andre varemærker tilhører deres respektive ejere.