Fællessang på Glumsø Bibliotek

Lørdag den 20. maj kl. 10.30-11.00 inviterer Glumsø Musikforening til hyggelig fællessang på Glumsø Bibliotek. Det er den første af tre lørdage, som er fordelt ud over maj og juni.
Kom til fællessang på Glumsø Bibliotek. Foto: Næstved Bibliotek

Fællessang er en nem og rar måde at komme i kontakt med musikken. At synge sammen med andre skaber en smittende følelse blandt deltagerne, hvor man oplever glæde og samhørighed – hvilket netop er dét musikken kan skabe.

Den lokale Glumsø Musikforening spiller op til fællessang og håber, at Glumsøs borgere har lyst til at stemme i, når vi samles om musik og sang tre lørdag formiddage på Glumsø Bibliotek, Torvet 1, 4171 Glumsø.

Så kom forbi og oplev glæden ved fællessang sammen med andre. Vi synger på biblioteket følgende lørdage kl. 10.30–11.00: den 20. maj, den 3. juni og den 17. juni.

Det er gratis og alle er velkomne. Tilmelding er ikke nødvendig.

Fakta: Glumsø Musikforening er en forening i udvikling, og der er rig mulighed for at få indflydelse på foreningens arbejde. Formålet med foreningen er at styrke det lokale musikalske fællesskab og give lokale børn, unge og voksne de bedste muligheder for at spille musik. Foreningen har ikke til formål at udkonkurrere de tilbud, som allerede findes, herunder musikskolen, kirken og AOF, men at supplere disse tilbud. Det kan f.eks. være gennem afholdelse af jam-aftener, åben-scene-koncerter, øvelokaler for bands, fællessang ved arrangementer m.m.

Vedr. billeder: Hermed gives tilladelse til at bruge vedhæftede billeder redaktionelt.

Henriette Nielsen, tlf 60372707, glumsoemusikforening@gmail.com

Kom til fællessang på Glumsø Bibliotek. Foto: Næstved Bibliotek