Erfaren bestyrelse fortsætter i DI Bornholm

DI Bornholms bestyrelse fortsætter uden ændringer i mandskabet. Det blev vedtaget ved en generalforsamling torsdag den 13. juni 2019.

Formandsskabet består fortsat af formand Kenn Kjellberg, direktør for Victor Vask A/S, og adm. direktør Michael Bladt fra HASLE Refractories A/S og direktør Michael Almeborg fra Ole Almeborg A/S beholder posterne som næstformænd.

Formand Kenn Kjellberg glæder sig til at fortsætte arbejdet som formand for DI Bornholm:

- Jeg er glad for, at vi fortsætter med en erfaren bestyrelse som lokale repræsentanter for Dansk Industris medlemmer på Bornholm. Vi sidder med en bred sammensætning af virksomheder fra forskellige brancher rundt om bordet. Det er et solidt udgangspunkt, når vi også fremadrettet skal diskutere, hvordan vi sammen bedst kan styrke fundamentet for velstand og velfærd på Bornholm: virksomhederne og deres medarbejdere, siger Kenn Kjellberg.

Bestyrelsen for DI Bornholm ser sådan ud:

• Direktør Kenn Ivan Kjellberg, Victor Vask A/S
  • Direktør Michael Almeborg, Ole Almeborg A/S
  • Adm. direktør Michael Bladt, HASLE Refractories A/S
  • CFO Henrik Munk, Beck Pack Systems A/S
  • Adm. direktør Morten Rask, Jensen Denmark A/S
  • Adm. direktør Morten Studsgaard, BHS Logistics A/S
  • Adm. direktør Per Olesen, Bornholms Andelsmejeri
  • Direktør Pernille Bülow, Pernille Bülow A/S
  • Adm. direktør Rasmus Sielemann Christensen, Bornholms Energi & Forsyning

For yderligere kommentarer kontakt formand for DI Bornholm Kenn Kjellberg, tlf.: 4030 0599 eller pressekoordinator Ditte Rieland, DIRH@di.dk, tlf.: 2246 7822

Erhvervsklima: Bornholm holder foden på speederen9.9.2019 21:30:00 CESTPressemeddelelse

Imens bornholmske virksomheder har sat ryk i beskæftigelsen de seneste år, har Bornholms erhvervsklima også haft fart på fremad med en stabil hastighed. Det viser en ny DI-undersøgelse af kommunernes erhvervsvenlighed, hvor Bornholm fortsætter fremgang for tredje år i træk. Bornholm rykker ni pladser frem til en samlet 55. plads på DI’s rangliste over erhvervsvenlige kommuner i 2019. Samlet er Bornholm rykket 34 pladser frem siden 2016.

Satsning til lands, til vands og i luften udløser initiativpris til Bornholms Elektromotor31.10.2018 11:30:00 CETPressemeddelelse

Bornholm er bedst øst for Storebælt: Samarbejde om medarbejdere giver pote3.9.2018 21:30:00 CESTPressemeddelelse