Elgiganten A/S

Elgiganten investerer rekordbeløb i træning og teambuilding

Del
I disse uger deltager over 5.000 Elgiganten-ansatte på Campus, Nordens største elektronikmesse. Træning, kurser, uddannelse og teambuilding står på agendaen.
5.000 Elgiganten-medarbejdere samles til Campus - Nordens største elektronikmesse
5.000 Elgiganten-medarbejdere samles til Campus - Nordens største elektronikmesse

Ansatte fra alle fire nordiske lande flokkes hvert år om Campus i Oslo for at lære om den seneste teknologi og nyeste produkter. Hvert år investeres der mere end 60 millioner NOK i træning og uddannelsesprogrammer for de ansatte i Elgiganten og meget af det sker på Campus, som løber over fire uger.

”For at rådgive vores kunder bedst muligt og hjælpe dem med at træffe de helt rette valg, er der behov for, at vi får den rette indsigt i vores produkter og de mange muligheder, der findes i dag. Campus er et virkelig populært event blandt vores medarbejdere - både som trænings- og netværksplatform. Det gør det til en værdifuld investering for os,” fortæller Peder Stedal, adm. direktør.

Masser af tests og træning
I løbet af Campus får Elgigantens medarbejdere mulighed for at se, mærke og prøve ’det sidste nye’ indenfor elektronik, før det lander på hyldene. Eventet tiltrækker mere end 150 leverandører, som stiller op med stande og tilbyder kurser.

”Ud over den viden som vores medarbejdere tilegner sig ved at teste de nyeste produkter og tale med vores mange leverandører, har vi samtidig 50 forskellige ‘klasselokale-træninger’ og 11 forskellige kurser at vælge mellem. Herudover er der god tid til at hygge sig og netværke med nordiske kolleger. Noget der styrker det gode samarbejde på tværs af landegrænser,” fortæller Magnus Granqvist, HR-chef.

Elgigantens digitale læringssystem Academy tilbyder desuden 400 tilgængelige træninger for alle medarbejdere, og mere end 150.000 træninger gennemføres hvert år.

Magnus forklarer: ”Academy giver hver enkelt medarbejder mulighed for at følge sin egen udvikling og giver et fuldt overblik over, hvad der skal til for, at han eller hun kan tage sit næste karriereskridt. En alletiders måde at vokse på og udvikle sig i vores virksomhed.”

 

Fakta om Campus: 

Campus finder sted 15.maj til 11. juni i Gardermoen, Oslo

5.000 medarbejdere deltager hvert år fra Danmark, Sverige, Norge og Finland

150 leverandører deltager i gennemsnit om året

Elgiganten har i 2022 investeret 60 millioner NOK i træning og uddannelse på nordisk plan

Nøgleord

Kontakter

Ditte Opstrup Andersen
Kommunikationschef
PR & Kommunikation
ditte.opstrup.andersen@giganten.dk
+4527614057

Billeder

5.000 Elgiganten-medarbejdere samles til Campus - Nordens største elektronikmesse
5.000 Elgiganten-medarbejdere samles til Campus - Nordens største elektronikmesse
Download

Information om Elgiganten A/S

Elgiganten A/S
Elgiganten A/S
Arne Jacobsens Allé 16, 2
2300 København S

http://elgiganten.dk

Elgiganten er Danmarks førende varehuskæde indenfor mærkevareprodukter i hjemmeelektronik og hårde hvidevarer. Elgiganten blev etableret i Danmark i 1996 og har i dag over 2.300 medarbejdere fordelt pa 40 varehuse landet over samt en af landets største internetbutikker på Elgiganten.dk.

Elgiganten A/S indgår i Elkjøp Nordic-koncernen, der i regnskabsåret 2020/21 omsatte for 49,8 milliarder norske kroner. Der er i alt 414 varehuse og ca. 11.000 medarbejdere i Norden. Alle nordiske varehuse forsynes fra det over 100.000 kvm store centrallager i Jönköping, Sverige. Elkjøp-koncernen ejes af Currys plc.

Følg pressemeddelelser fra Elgiganten A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Elgiganten A/S

Gaming skal også være en forældresport20.11.2023 11:01:26 CET | Pressemeddelelse

Kom ind i kampen mor og far Royal Arena vil være fyldt, når BLAST-turneringen med nogle af verdens bedste gamere starter den 25. november. En stor del af tilskuerne vil være gamerbørn og deres forældre, der sammen oplever begejstringen ved en sport i vækst. Det kræver fokus, træning, samarbejde og god fysik at blive en god gamer. Alligevel viser en ny undersøgelse, at 9 ud af 10 forældre endnu ikke har haft lyst til at opleve gaming-universet, og samtidig mener halvdelen af dem, at deres børn gamer for meget. Elgiganten, der er sponsor for turneringen og står bag undersøgelsen fra YouGov, opfordrer danske forældre til helt bogstaveligt at komme ind i kampen og opleve, hvor sjovt det er at følge børnenes passion.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye