NuudayNuuday

Eesy klar med 5G til de mest dataforbrugende kunder

Fra den 23. september giver Nuuday-selskabet eesy deres mest dataforbrugende kunder adgang til 5G. Det gælder både nye og eksisterende kunder, som har abonnementet med fri data.

På billedet ses direktør for eesy, Anders Kjær-Jensen.

Mobilbrandet eesy, som er et fuldt digitalt teleselskab, kan nu tilbyde deres mest dataforbrugende kunder adgang til 5G. Dermed får både nye og eksisterende kunder, som har valgt abonnementet med fri data, mulighed for at udnytte de højere hastigheder og den øgede stabilitet, som 5G-netværket tilbyder. Det glæder direktør hos eesy, Anders Kjær-Jensen.

”Med udbredelsen af 5G på Danmarks bedste mobilnetværk og i takt med, at flere og flere danskere får 5G-understøttende mobiltelefoner, er det naturligt, at vi i eesy følger med markedets udvikling,” siger Anders Kjær-Jensen og fortsætter:

”5G bliver i første omgang tilgængeligt for de kunder, der har valgt abonnementet med fri data. Det vil også være her, at man som kunde oplever en stor forskel, når man bruger meget data via 5G.”

Eesy har siden brandets lancering for godt et år siden slået sig op på at være et mobilselskab, der gør det så let at være kunde som overhovedet muligt.

”Det er vigtigt for os, at vores kunder synes, det er nemt og enkelt at være kunde hos eesy. Derfor bliver 5G automatisk inkluderet i abonnementet med fri data fra den 23. september og prisen forbliver den samme. Så behøver vores kunder ikke tænke på andet end hvad de ønsker at bruge deres nye 5G-adgang til,” siger Anders Kjær-Jensen.

Se eesy’s mobilabonnementer her: eesy.dk

Eesy benytter sig af mobilnetværket fra TDC NET, der flere år i træk er målt til at være Danmarks bedste. TDC NET åbnede sit 5G-netværk den 7. september 2020 og nu er 5G-netværket tilgængeligt på tværs af landet. Dermed er Danmark det første land i Norden med national 5G-dækning. Åbningen omfatter adgang til fuld 5G i centrum af København, Odense, Aarhus og Helsingør. Er man på 5G i andre dele af landet, vil man fortsat kunne opleve 5G som en opgradering med blandt andet højere hastigheder og reduceret forsinkelse.

På billedet ses direktør for eesy, Anders Kjær-Jensen.

Om eesy
Eesy er et 100% digitalt teleselskab, hvor forbrugerne ikke skal vælge mellem en masse uigennemskuelige abonnementer med overflødigt fyld. Eesy giver dig lige præcis det, du har brug for. Hverken mere eller mindre. Og som en del af Nuuday, er de på Danmarks bedste mobilnetværk. Det er eesy. Bare mobil.

Nuuday udpeger ny CTO og CXO til at drive forbedringer i kundeoplevelsen18.8.2021 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Nuuday har i løbet af de sidste to år stabiliseret forretningen og samtidig lanceret nye digitale tjenester og produkter. En ældre teknologiplatform komplicerer dog interaktionen med Nuuday’s kunder og medfører en inkonsistent kundeoplevelse på centrale områder. I dag kan Nuuday derfor annoncere vigtige ændringer, som skal accelerere forbedringer i kundeoplevelsen. ”Vi er markedsleder i Danmark, og vores kunder forventer, at vi leverer de bedste produkter og kundeoplevelser. Det oplever størstedelen af ​​vores kunder også på tværs af vores brands, men der er forsat tilfælde, hvor vi ikke altid lever op til alle vores kunders forventninger - især når det gælder vores største brands. Det skyldes til dels vores komplekse og ældre IT-system. Da vi nu går ind i næste fase af separationen af ​​Nuuday og TDC NET, er dét det rigtige tidspunkt at skifte gear i vores IT-transformation for at sikre, at vi hurtigt bliver den digitale og kundeorienterede leverandør, vores kunder fortjener,” siger J