E-22

E-22 fejrer 20-års jubilæum

Den 30. august til 1. september danner Odense Congress Center igen rammen om Danmarks største elektronikmesse, E-22. I år fejrer messen jubilæum, for det er præcis 20 år siden, at Elektronik-02 blev startskuddet for et tilbagevendende samlingssted for hele den danske elektronikbranche.

To unikke temaområder og oplæg fra keynote speakers David Guldager og Christian Arnstedt er bare et udpluk af, hvad E-22 byder på i år. Og det er et helt særligt år for elektronikmessen.

Det er nemlig 20 år siden, at Odense Congress Center første gang slog dørene op for den store fagmesse, der samlede elektronikbranchen midt i landet. Det var før smartphones blev opfundet, og dengang var det helt store tema, at kommunikation mellem apparater ville præge fremtidens elektronikindustri.

Tidens digitale trends
Nu skriver vi 2022, og meget har udviklet sig på to årtier. Hvad der bliver det næste store, står især elektronikmessens to keynote speakers, David Guldager og Christian Arnstedt, for at give deres bud på.

Klokken 14.45-15.30 den 30. august indtager den digitale redaktør hos TV2, David Guldager, således scenen i Hal C med sit oplæg ”Oplev i morgen i dag – Dyk ned i tidens digitale trends”.

På messens anden dag er det grundlægger og CEO for Blazar Capital, Christian Arnstedt, som står klar på scenen i Hal C klokken 14.45-15.30. Her afslører han, hvordan "Bundlinje og Sustainability går hånd i hånd", hvilket er helt i tråd med messens tilbagevendende temaområde Produktion i Danmark.

– Vi gentager succesen fra sidste elektronikmesse med temaområdet Produktion i Danmark, der i år er ekstra inspireret af, at klima og miljø fylder mere og mere i mediebilledet. Fokusset på klima og miljøbelastning kan kobles sammen med leveringsmæssige og konkurrencedygtige fordele ved dansk produktion, siger Michael Helm, projektleder for E-22.

Helt nyt temaområde
Produktion i Danmark er ikke det eneste temaområde, som messen byder på. Meget passende markeres messens 20 års jubilæum ved et helt nyt koncept, som har fået navnet Udvikling i Danmark, som store, danske udviklingshuse er gået sammen om.

– Elektronikmessen har altid været mødestedet for branchen, hvor virksomhederne har stået side om side med deres konkurrenter og kunnet blive inspireret af hinanden. Her 20 år efter messens start skaber vi nu et spændende, fælles forum, hvor de kan finde sammen, tænke innovativt og inspirere til grøn elektronik på tværs af forretninger, afslutter Michael Helm.

Du finder de to temaområder i henholdsvis Hal A og Hal C alle tre dage. Messen er for alle fagpersoner inden for elektronik og teknologi. Du kan opleve den gratis ved at tilmelde dig her.

Information om E-22

E-22
Ørbækvej 350
5220 Odense SØ

E-22 er Danmarks største elektronikmesse – et professionelt mødested, hvor udstilling, konferencer og networking går op i en højere enhed. E-22 samler det nyeste inden for elektronik og teknologi, når messen afholdes hvert andet år på Odense Congress Center.

På fagmessen kan du blandt andet opleve spændende og relevante temaområder samt gå på opdagelse blandt nye teknologier, maskiner og løsninger, der har fokus optimering, klima, bæredygtighed og fremtiden i branchen.

Følg pressemeddelelser fra E-22