Dobbelt Eurovision-vinder, Loreen, optræder i Store VEGA d. 20. november

Den svenske sangerinde og sangskriver Loreen har gjort sig bemærket med sin unikke stemme og stærke scenepræstationer. Loreen fik sit store musikalske gennembrud i 2012, da hun vandt Eurovision med sangen "Euphoria", som er blevet et stor hit og nåede topplaceringerne på hitlisterne i flere lande.

Med sin distinkte stemme og karismatiske sceneoptræden har Loreen fortsat med at levere musik af høj kvalitet og vist sig som en talentfuld artist. Hun har udgivet flere albums, herunder "Heal" fra 2012 og "Ride" fra 2017. Hendes musik er kendt for at være både fængende og dybdegående, med tekster der berører emner som kærlighed, frihed og empowerment.

Loreens sejr i Eurovision 2023 med sangen ’’Tattoo’’ var en historisk sejr for Sverige, som har vundet Eurovision for syvende gang, og dermed har slået rekord. Derudover er Loreen den anden person i historien, og den første kvindelige artist, der har vundet Eurovision to gange.

Med sin unikke stemme, stærke personlighed og et imponerende musikalsk katalog er Loreen en af Sveriges mest kendte og respekterede artister. Hun har inspireret mange med sin lidenskab for musik og vil fortsætte med at være en vigtig stemme i musikverdenen i de kommende år.

Gå ikke glip af Loreens spektakulære show, når hun besøger Store VEGA d. 20. november 2023.

Billetsalget starter fredag 26. maj kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder med koncerter, comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK, HeartlandO Days og Comedy Stop Copenhagen er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.