Estaldo.com

Digital ejendomsmægler tilbyder ny service: Nu klarer de også fremvisningerne

Nu kan Aalborgs boligejere sikre sig markedets laveste salær for en komplet ejendomsmæglerservice ved Estaldo. Som noget nyt tilbyder den Aalborgensiske ejendomsmægler nemlig fremvisninger i Aalborg og omegn.

Den Aalborg-baserede ejendomsmægler har siden deres start i 2020 vakt opmærksomhed på det danske boligmarked, og farten blev kun sat op, efter de medvirkede i denne sæson af Løvens Hule og landede en af de største investeringer i programmets historie. Her gik de hjem med en investering fra løven Jan Lehrmann på 2.750.000 kroner for 10% af virksomheden.

Siden da er virksomheden vækstet til at blive en af landets største ejendomsmæglere, der med sin digitale platform sælger boliger landet over fra deres kontor i Aalborg.

Estaldo - Løvens Hule

Komplet ejendomsmæglerservice til et fast, lavt salær
Estaldos koncept er baseret på en 100% digital model med et fast lavt salær på 12.500 kroner. De klarer markedsføringen, papirarbejdet og alt andet, der vedrører et boligsalg. Indtil nu har det eneste, man selv skulle klare, været fremvisningerne. Men den opgave klarer Estaldo også nu.

”Vi vil være hele Danmarks ejendomsmægler, og vi ønsker derfor at imødekomme de sælgere, der ikke selv har tid eller lyst til at åbne døren og fremvise deres bolig.” lyder det fra direktør Jakob Neua Nørgaard.

Servicen er et tilkøb på 5.000 kroner oveni det faste salær på 12.500 kroner, og således bliver dette Danmarks laveste pris for en komplet ejendomsmæglerservice.

“Det er stadig vores mission at gøre boligsalg så nemt og billigt som muligt, og med den nye service klarer vi det til den laveste pris på markedet”, fortsætter Jakob Neua Nørgaard.

Starter i Aalborg – så resten af landet
Den nye service udrulles først i hjembyen Aalborg, men planen er, at inden udgangen af 2023 kan Estaldos service tilbydes i landets 5 største byer. Estaldos direktør, Jakob, meddeler også, at de indenfor et år har et mål om at dække landets 30 største byer.

”Vi tror selv rigtig meget på den her måde at udvide vores koncept på, og vi er spændte på danskernes modtagelse. Vi har allerede indtaget 1% af det samlede danske marked, og vi forventer, at det tal kommer til at vokse endnu mere nu. Drømmen er stadig verdensherredømmet, men vi starter lige med at indtage Danmark”, lyder det fra Jakob.

Besøg Estaldo og læs mere her:

Information om Estaldo.com

Estaldo.com
Hobrovej 42D
9000 Aalborg

+45 71 96 08 08https://estaldo.com/

Vores ejendomsmægler klarer alt papirarbejdet, du klarer fremvisningerne. Smartere end en traditionel ejendomsmægler og meget mere sikkert end selvsalg.

Følg pressemeddelelser fra Estaldo.com

Flere pressemeddelelser fra Estaldo.com