DI Managementrådgiverne styrker bestyrelsen med tre nye medlemmer

DI Managementrådgiverne har styrket bestyrelsen med tre nye medlemmer. Det er sket d. 26. april 2022 i forbindelse med medlemsforeningens årlige generalforsamling og konference for medlemmerne.

De tre nye medlemmer af DI Managementrådgivernes bestyrelse er Tine Scharf, Market Director i Rambøll Management Consulting, Tinnamaria Larsson-Bertelsen, Partner i Deloitte Statsautoriseret Revisionspartnerselskab og Kristine Stenhuus, Managing Director, Accenture A/S.

Bestyrelsesformand i DI Managementrådgiverne Henrik Horn Andersen, Implement Consulting Group, byder de tre nye medlemmer velkommen og peger på, at der ligger en stor samfundsopgave forude, hvor managementrådgivere kan hjælpe med at finde løsningerne.

- Managementrådgiverne slår historisk rekord i 2021 og runder snart 17.000 beskæftigede. Den store efterspørgsel kommer, fordi vi lever i en tid med store omvæltninger, der kræver nytænkning og tilpasning. Virksomheder og organisationer rækker ud for vores input, og sammen løser vi de svære udfordringer, så de kan skabe bæredygtige forretninger og et sundere, grønnere og bedre erhvervsliv og samfund, siger Henrik Horn Andersen.

Fotos af de tre nye medlemmer er vedhæftet.

Efter konstitueringen d. 26. april ser den samlede bestyrelse i Managementrådgiverne således ud:

• Senior Partner Henrik Horn Andersen, Implement Consulting Group P/S (formand)
  • Partner Jonas Groes, Nordic Market Segment Lead, Government and Infrastructure (næstformand)
  • Principal Claudia Bruyant Ndege, The Boston Consulting Group
  • Direktør og partner Mette Bøgelund, Incentive Denmark ApS
  • Vice President Samfund, Økonomi og Miljø Claus Correll Rebien, COWI A/S
  • Senior Partner Brian Daniel Jacobsen, Valcon A/S
  • Adm. Direktør og partner Randi Juul-Olsen, Cubion A/S
  • Founder og CEO Pernille W. Lauritsen, Mindjuice ApS
  • Country Manager Søren Nielsen,Devoteam Management Consulting A/S
  • Managing Director Kristine Stenhuus, Accenture A/S
  • Market Director Tine Scharf, Rambøll Management Consulting A/S
  • Partner Tinnamaria Larsson-Bertelsen, Deloitte Statsautoriseret Revisionspartnerselskab

Kort profilbeskrivelse af de tre nye bestyrelsesmedlemmer af DI Managementrådgiverne:

Tinnamaria Larsson-Bertelsen, Partner, Deloitte Statsautoriseret Revisionspartnerselskab

Tinnamaria Larsson-Bertelsen har siden 1. januar 2021 været Danish Industry Leader for Government & Public Services i Deloitte. Hun har været i Deloitte i mere end 20 år, hvor hun startede som seniorkonsulent i april 2002. Tinnamaria er uddannet cand.merc.aud. fra Copenhagen Business School, og hun har mere end 25 års erfaring i konsulentbranchen.

Tine Scharf, Market Director, Rambøll Management Consulting A/S

Tine Scharf er Market Director i Rambøll Management Consulting, hvor hun har været ansat siden august 2013. Tidligere arbejdede hun som strategikonsulent ved det internationale konsulenthus Roland Berger i Frankfurt og London. Hun har mere end 12 års erfaring indenfor management consulting samt 3 år i kommunikationsbranchen. Tine har læst Bachelor i Political Management og European Studies i Bremen og Maastricht og har en Master i Marketing og Strategi fra London Metropolitan University.

Kristine Stenhuus, Managing Director, Accenture A/S

Kristine Stenhuus har været Managing Director for Health & Public Services i Accenture siden 30. August 2021. Hun har mere end 23 års erfaring i konsulentbranchen, og hun har bl.a. en fortid i Maersk Data, IBM Danmark, Formpipe Software, Aller Media, KMD og NNIT. Kristine er uddannet civilingeniør og har en bachelor i business administration.

For yderligere oplysninger kontakt venligst branchedirektør Katrine Ellersgaard Nielsen, DI Rådgiverne, kaen@di.dk, tlf.: 23331817 eller pressekoordinator Lars Bøgeskov, larb@di.dk, tlf.: 22363138

DI: Nye anbefalinger viser, at vi skal arbejde med og ikke mod AI på uddannelserne24.4.2024 09:16:37 CEST | Pressemeddelelse

Ekspertgruppens anbefalinger om anvendelsen af ChatGPT i prøver og undervisning er indeholder gode bud på, hvordan vi kan anvende AI konstruktivt i uddannelsessystemet, så AI ikke opfattes som en genvej til snyd, men snarere en medspiller til styrkelse af elevernes læring. Men vi har et efterslæb på uddannelse og efteruddannelse af elever, lærere og ledere, mener landets største erhvervsorganisation, Dansk Industri.