DI Bornholm fortsætter med samme stærke hold

Efter generalforsamling i DI Bornholm torsdag den 14. juni er sammensætningen af bestyrelsen uændret.

Direktør Kenn Kjellberg fra Victor Vask A/S er blevet genvalgt som formand, og direktør Michael Almeborg fra Ole Almeborg A/S og adm. direktør Michael Bladt fra HASLE Refractories A/S fortsætter begge som næstformænd.

Bestyrelsesformand Kenn Kjellberg ser frem til det gode fortsatte samarbejde om at finde lokale løsninger, så Bornholm også står stærkt i fremtiden.

- Vi er gode til at samarbejde på tværs og finde fælles løsninger for Bornholm. Vi har blandt andet et rigtig godt samarbejde med kommunen, som jeg glæder mig til at fortsætte. Og jeg er sikker på, at vi kan blive endnu bedre til at bruge de mange styrker, vi har. Det gælder også, når vi skal fastholde og tiltrække borgere til Bornholm og medarbejdere til virksomhederne. Netop den udfordring bliver min bestyrelses vigtigste opgave i de kommende år, siger Kenn Kjellberg.

Bestyrelsen for DI Bornholm ser sådan ud:

• Direktør Kenn Ivan Kjellberg, Victor Vask A/S
  • Direktør Michael Almeborg, Ole Almeborg A/S
  • Adm. direktør Michael Bladt, HASLE Refractories A/S
  • Finance Manager Henrik Munk, Beck Pack Systems A/S
  • Adm. direktør Morten Rask, Jensen Denmark A/S
  • Adm. direktør Morten Studsgaard, Bech-Hansen & Studsgaard A/S
  • Adm. direktør Per Olesen, Bornholms Andelsmejeri
  • Direktør Pernille Bülow, Pernille Bülow A/S
  • Adm. direktør Rasmus Sielemann Christensen, Bornholms Energi & Forsyning

For yderligere kommentarer kontakt formand for DI Bornholm Kenn Kjellberg, tlf: 4030 0599 eller pressekoordinator Jeppe Bo Rasmussen, jebr@di.dk, tlf: 2440 1897

Satsning til lands, til vands og i luften udløser initiativpris til Bornholms Elektromotor31.10.2018 11:30Pressemeddelelse