DEAS

DEAS Group indgår strategisk partnerskab med NORNORM og tilbyder nyt fleksibelt kontorprodukt til erhvervslejere og investorer

Del

DEAS opkøbte i marts office management-platformen Good Monday og indgår nu et nyt strategisk partnerskab med virksomheden NORNORM, der tilbyder virksomheder attraktive kontormøbelløsninger baseret på en abonnementsmodel, hvor virksomhederne meget let kan tilpasse kontorindretningen, når behovene ændrer sig.

NORNORMs koncept er skalerbart, fleksibelt og imødekommer virksomhedens og medarbejdernes skiftende behov. Samtidig istandsættes møblerne og får nyt liv i andre kontorlandskaber, når virksomhedens ønsker ændrer sig, hvormed man reducerer spild og minimerer virksomhedens CO2-aftryk.

”Digitalisering og bæredygtighed er vigtige dagsordner for os. Vi tør gå nye veje, og i vores nye partnerskab med NORNORM kombinerer vi de to. Samtidig gør vi en forskel og tager ansvar for at forbedre vores lejeres hverdag i deres lejemål. Ved at realisere nogle af de mange protech-muligheder og handle innovativt bliver vi en endnu stærkere rådgiver,” siger Rikke Lykke, Group CEO i DEAS.

Good Mondays platform udbygges med NORNORMs koncept

NORNORMs produkt vil blive implementeret som en særlig service og et unikt værditilbud i office management-platformen Good Monday, som DEAS Group opkøbte i marts.

”DEAS har en volumen, kundebase og viden, som vi kan drage fordel af i arbejdet med at udbrede og skalere vores tilbud. Og Good Monday er den perfekte platform og udgangspunkt for at tilbyde vores løsning til en udvidet målgruppe,” siger Anders Jepsen, stifter og CEO i NORNORM.

DEAS Group oplever allerede de første synergier i samarbejdet med Good Monday og har indgået samarbejde med de første fælles kunder. NORNORM er det første stærke partnerskab, og DEAS Group har flere spin off-produkter i pipeline.

Stærkt partnerskab skal udvikle nye kreative, digitale løsninger til investorerne

I samarbejde med NORNORM vil DEAS Group sikre et stærkt værditilbud til erhvervslejerne og imødekomme virksomhedernes ønske om at skabe en bæredygtig arbejdsplads med moderne fleksible kontormøbler.

Partnerskabet er samtidig bundet op på en ambition om at udvikle konceptet, så det vil understøtte investorerne i at øge tiltrækningskraften af deres ledige erhvervslejemål.

”Vi har indgået en stærk udviklingsaftale med NORNORM, som er en spiller på markedet, der kan inspirere os med nye måder at tænke på og udvikle nye digitale produkter på toppen af den portefølje af løsninger, vi har sammen med vores investorer. Vi vil sikre vores forretning på den sundeste måde, og kreative, digitale løsninger er første punkt på dagsordenen,” siger Nadim Stub, Group Vice President, Ventures & Partnerships, DEAS.


For mere information
Group CEO Rikke Lykke, DEAS, mobil 27 90 16 00
Anders Jepsen, NORNORM, mobil 31 26 16 01
Nadim Stub, Group Vice President, Ventures & Partnerships, DEAS, mobil 26 72 28 84

Om NORNORM
NORNORM er en abonnementsbaseret, cirkulær indretningsmodel for kontorløsninger med en mission om at skabe en bedre arbejdsplads for mennesker, virksomheder og planeten. Virksomheden blev grundlagt i 2020 af den tidligere IKEA-chef Anders Jepsen sammen med venturekapitalist og Skype-medstifter Jonas Kjellberg med det formål og vision at anvende en cirkulær forretningsmodel til kontormøbler og design.
Virksomheden har specialiseret sig i at skabe fleksible, betalelige og inspirerende arbejdsmiljøer ved at recirkulere møbler af høj kvalitet. Dette skaber et arbejdsrum, der er tilpasningsdygtigt, smukt designet og minimerer spild. NORNORM beskæftiger over 50 medarbejdere og har kontorer i København (hovedkvarter), Amsterdam, Stockholm og Berlin.
Få mere at vide på www.nornorm.com


Kort om DEAS Group
DEAS Group (DEAS Holding A/S) er en nordisk end-to-end strategisk samarbejdspartner, der dækker hele værdikæden i ejendomsbranchen.
DEAS Group er samarbejdspartner og rådgiver for nationale og internationale i Norden samt andre stakeholders under to separate brands: DEAS Asset Management A/S og DEAS A/S, som begge er helejede selskaber i DEAS Group.
Med basis i vores tre fokusområder, stakeholder management, social impact og innovation, leverer et dedikeret team af mere end 900 ejendomsspecialister med dyb indsigt i de lokale markeder rådgivning og alle typer af services inden for fast ejendom, herunder fund, investment og asset management samt development og transaction & advisory services, samt ejendomsadministration, drift og vedligehold, byggeteknisk rådgivning med projektledelse og bygherre-, energi-, klima- og bæredygtighedsrådgivning, facility management & services, udlejning, center management samt offentlig-privat partnerskaber (OPP).
Vi er til stede i otte nordiske byer med en samlet portefølje under forvaltning på +2.600 ejendomme med et samlet areal på 13 mio. m2 og mere end 37 mia. EUR i forvaltet ejendomsværdi (AUM). DEAS Group ejes af den førende europæiske kapitalfond Montagu Private Equity.
www.deasgroup.com

Billeder

Information om DEAS

DEAS
Dirch Passers Alle 76
2000 Frederiksberg, Danmark

+45 70 30 20 20http://www.deasgroup.com

Følg pressemeddelelser fra DEAS

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra DEAS

DEAS henter digital profil som ny Vice President for Marketing & Communications18.5.2022 11:44:50 CEST | Pressemeddelelse

Camille Berner er nyansat Vice President for Marketing & Communications hos DEAS Group og indtræder i koncernledelsen. Ambitionen er at styrke DEAS’ digitale tilstedeværelse og skabe mere synlighed omkring virksomheden. Ansættelsen glæder Group CEO Rikke Lykke. “Camille har den nødvendige, stærke digitale profil og kommer med en energi, som vi glæder os til at se afspejlet i vores kommunikation. Jeg synes, at DEAS fortjener mere opmærksomhed og et friskt pust,” siger Rikke Lykke om ansættelsen. Camille Berner har en juridisk baggrund fra Københavns Universitet, men har igennem sin karriere primært arbejdet med kommunikation og markedsføring. Hun har stor erfaring med både digitale og analoge medier, og hendes karriere udspringer af mode- og livsstilsbranchen. Camille Berner har desuden været selvstændig konsulent med speciale i digital kommunikation og branding. “Jeg må tilstå, at ejendomsbranchen er ny for mig, men da jeg blev kontaktet og hørte om DEAS’ digitale ambitioner og engagem

Annual Financial Statements for 2021: DEAS Group delivers fine results and puts greater focus on social and sustainable responsibility27.4.2022 09:02:33 CEST | Press release

Today, DEAS Group publishes its Annual Financial Statements and Corporate Social Responsibility Report for 2021. In 2021, DEAS Group achieved an increase in revenue of 18% compared to 2021. Revenue amounted to DKK 777.2 million, compared to DKK 657.6 million in 2020, with EBITDA at DKK 79.4 million in 2021. The result for the year was a profit of DKK 32.2 million after tax. ‘It’s been a year of great business growth. International investors in particular have chosen to partner with DEAS, with an improvement in earnings from the underlying business, which is nonetheless affected by significant one-off costs of more than DKK 20 million relating to the acquisition of activities in 2021 etc. It is wonderful to see that the efforts of our many highly skilled and dedicated employees achieved such fine results. 2021 was a year in which we launched a major change process in DEAS Group, of which we will really begin to see the results in 2022. We must become a partner creating even more value a

Årsregnskab 2021: DEAS Group leverer flot resultat og sætter større fokus på social og bæredygtig ansvarlighed27.4.2022 09:00:30 CEST | Pressemeddelelse

DEAS Group lancerer i dag årsregnskab samt Corporate Social Responsibility rapport for 2021. DEAS Group opnåede i 2021 en stigning i omsætningen på 18% i forhold til 2021. Omsætningen udgjorde 777,2 mio. kr. mod 657,6 mio. kr. i 2020, og EBITDA landede på 79,4 mio. kr. i 2021. Årets resultat endte med et overskud på 32,2 mio. kr. efter skat. ”Det har været et år med fin vækst i forretningen. Specielt internationale investorer har valgt DEAS som samarbejdspartner, og indtjeningen er forbedret i den underliggende forretning, som dog er påvirket af betydelige engangsomkostninger på mere end 20 mio. kr. i forbindelse med overtagelse af aktiviteter i 2021 mv. Det er dejligt at se, at vores mange fagligt dygtige og engagerede medarbejderes indsatser udmønter sig i tallene. 2021 har været et år, hvor vi har sat gang i en stor forandring i DEAS Group, og vi vil for alvor begynde at se resultaterne i 2022. Vi skal løfte os til at blive en endnu mere værdiskabende partner og rådgiver for vores i

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum