DEAS

DEAS Group indgår strategisk partnerskab med NORNORM og tilbyder nyt fleksibelt kontorprodukt til erhvervslejere og investorer

Del
DEAS opkøbte i marts office management-platformen Good Monday og indgår nu et nyt strategisk partnerskab med virksomheden NORNORM, der tilbyder virksomheder attraktive kontormøbelløsninger baseret på en abonnementsmodel, hvor virksomhederne meget let kan tilpasse kontorindretningen, når behovene ændrer sig.

NORNORMs koncept er skalerbart, fleksibelt og imødekommer virksomhedens og medarbejdernes skiftende behov. Samtidig istandsættes møblerne og får nyt liv i andre kontorlandskaber, når virksomhedens ønsker ændrer sig, hvormed man reducerer spild og minimerer virksomhedens CO2-aftryk.

”Digitalisering og bæredygtighed er vigtige dagsordner for os. Vi tør gå nye veje, og i vores nye partnerskab med NORNORM kombinerer vi de to. Samtidig gør vi en forskel og tager ansvar for at forbedre vores lejeres hverdag i deres lejemål. Ved at realisere nogle af de mange protech-muligheder og handle innovativt bliver vi en endnu stærkere rådgiver,” siger Rikke Lykke, Group CEO i DEAS.

Good Mondays platform udbygges med NORNORMs koncept

NORNORMs produkt vil blive implementeret som en særlig service og et unikt værditilbud i office management-platformen Good Monday, som DEAS Group opkøbte i marts.

”DEAS har en volumen, kundebase og viden, som vi kan drage fordel af i arbejdet med at udbrede og skalere vores tilbud. Og Good Monday er den perfekte platform og udgangspunkt for at tilbyde vores løsning til en udvidet målgruppe,” siger Anders Jepsen, stifter og CEO i NORNORM.

DEAS Group oplever allerede de første synergier i samarbejdet med Good Monday og har indgået samarbejde med de første fælles kunder. NORNORM er det første stærke partnerskab, og DEAS Group har flere spin off-produkter i pipeline.

Stærkt partnerskab skal udvikle nye kreative, digitale løsninger til investorerne

I samarbejde med NORNORM vil DEAS Group sikre et stærkt værditilbud til erhvervslejerne og imødekomme virksomhedernes ønske om at skabe en bæredygtig arbejdsplads med moderne fleksible kontormøbler.

Partnerskabet er samtidig bundet op på en ambition om at udvikle konceptet, så det vil understøtte investorerne i at øge tiltrækningskraften af deres ledige erhvervslejemål.

”Vi har indgået en stærk udviklingsaftale med NORNORM, som er en spiller på markedet, der kan inspirere os med nye måder at tænke på og udvikle nye digitale produkter på toppen af den portefølje af løsninger, vi har sammen med vores investorer. Vi vil sikre vores forretning på den sundeste måde, og kreative, digitale løsninger er første punkt på dagsordenen,” siger Nadim Stub, Group Vice President, Ventures & Partnerships, DEAS.


For mere information
Anders Jepsen, NORNORM, mobil 31 26 16 01
Nadim Stub, Group Vice President, Ventures & Partnerships, DEAS, mobil 26 72 28 84

Om NORNORM
NORNORM er en abonnementsbaseret, cirkulær indretningsmodel for kontorløsninger med en mission om at skabe en bedre arbejdsplads for mennesker, virksomheder og planeten. Virksomheden blev grundlagt i 2020 af den tidligere IKEA-chef Anders Jepsen sammen med venturekapitalist og Skype-medstifter Jonas Kjellberg med det formål og vision at anvende en cirkulær forretningsmodel til kontormøbler og design.
Virksomheden har specialiseret sig i at skabe fleksible, betalelige og inspirerende arbejdsmiljøer ved at recirkulere møbler af høj kvalitet. Dette skaber et arbejdsrum, der er tilpasningsdygtigt, smukt designet og minimerer spild. NORNORM beskæftiger over 50 medarbejdere og har kontorer i København (hovedkvarter), Amsterdam, Stockholm og Berlin.
Få mere at vide på www.nornorm.com


Kort om DEAS Group
DEAS Group (DEAS Holding A/S) er en nordisk end-to-end strategisk samarbejdspartner, der dækker hele værdikæden i ejendomsbranchen.
DEAS Group er samarbejdspartner og rådgiver for nationale og internationale i Norden samt andre stakeholders under to separate brands: DEAS Asset Management A/S og DEAS A/S, som begge er helejede selskaber i DEAS Group.
Med basis i vores tre fokusområder, stakeholder management, social impact og innovation, leverer et dedikeret team af mere end 900 ejendomsspecialister med dyb indsigt i de lokale markeder rådgivning og alle typer af services inden for fast ejendom, herunder fund, investment og asset management samt development og transaction & advisory services, samt ejendomsadministration, drift og vedligehold, byggeteknisk rådgivning med projektledelse og bygherre-, energi-, klima- og bæredygtighedsrådgivning, facility management & services, udlejning, center management samt offentlig-privat partnerskaber (OPP).
Vi er til stede i otte nordiske byer med en samlet portefølje under forvaltning på +2.600 ejendomme med et samlet areal på 13 mio. m2 og mere end 37 mia. EUR i forvaltet ejendomsværdi (AUM). DEAS Group ejes af den førende europæiske kapitalfond Montagu Private Equity.
www.deasgroup.com

Billeder

Information om DEAS

DEAS
Dirch Passers Alle 76
2000 Frederiksberg, Danmark

+45 70 30 20 20http://www.deasgroup.com

Følg pressemeddelelser fra DEAS

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra DEAS

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye