Dansk Pelsdyravlerforening indgår samarbejde med Topdanmark

Et nyt samarbejde mellem Dansk Pelsdyravlerforening og Topdanmark skaber både muligheder, fordele for avlerne og stor glæde hos begge parter.

Her uddeler Hella Harboe partnerchef i Topdanmark en årlig pris i samarbejde med Dansk Pelsdyravlerforening ved Kopenhagen Furs skindudstilling 2019. Foto: Topdanmark

I foråret 2019 indgik Topdanmark og Dansk Pelsdyravlerforening en aftale, som skal styrke samarbejdet mellem pelsdyravlere, foreningen og forsikringsselskabet.

”Vi har mange års erfaring med forsikring til pelsdyravlere. Med det nye samarbejde håber vi at komme endnu tættere på avlerne og udvikle samt forbedre vores forsikringer yderligere. Blandt andet vil vi deltage ved diverse arrangementer, uddele en årlig pris og kigge på nye produkter og services til avlerne,” siger Preben Rasmussen landbrugschef hos Topdanmark.

Samarbejdet vil indebære en række fremtidige fordele for foreningens medlemmer. Topdanmark har allerede en samlet dækning målrettet pelsdyravlere, som endnu flere nu kan få glæde af.

For eksisterende kunder

Er man allerede kunde i Topdanmark og ønsker de nye fordele, skal man kontakte sin assurandør, som herefter vil lave en ny police – vilkår vil ikke ændre sig, og man vil derfor ikke modtage nye af disse.

Lars Eilertsen, bestyrelsesmedlem i Dansk Pelsdyravlerforening, glæder sig over, at foreningen nu kan tilbyde pelserhvervet et moderniseret forsikringsprodukt, som er målrettet dem.

”Vi er glade for, at vores medlemmer nu kan drage nytte af dette samarbejde,” siger han.

Preben Rasmussen er enig.

”Vores aftale med Dansk Pelsdyrforening passer godt ind i vores løfte om, at vi passer på det, der betyder mest. Med dette samarbejde kommer vi tættere på foreningens medlemmer og ser frem til at indfri vores løftet.”

Faktaboks

Fordele og forbedringer af dækninger:

• Nyværdi på alle bygninger og dyr samt alt løsøre til bedriften
  • Udvidet transportdækning
  • Overskudsdeling, som du får glæde af, de år der er overskud
  • Ubegrænset driftstabsperiode
  • Fast tilknyttet assurandør

PRESSETELEFON
Uden for normal åbningstid

Kommunikations- og pressepolitik:
Målet for Topdanmarks kommunikationspolitik er at udbrede kendskabet til - og vinde forståelse for - koncernens overordnede mål. Vi ønsker at være lettilgængelige, hurtige og effektive med information på forsikringsområdet.

For at kunne give det bedste svar og af hensyn til vores medarbejdere, ser vi gerne at der, så vidt det er muligt, er en svarfrist på minimum to dage. Vores åbenhed begrænses alene af konkurrencehensyn, hensyn til kunder og medarbejdere samt fondsbørsens oplysningspligter.