Dansk Ishockey Union kåret til Årets Specialforbund 2021

Dansk Ishockey Union har gjort det ekstraordinært godt i en svær coronatid. Det er blandt årsagerne til, at unionen er blevet kåret til Årets Specialforbund 2021.

Det blev Dansk Ishockey Union der på DIF's årsmøde 19. juni 2021 vandt prisen Årets Specialforbund. Med prisen, der blev overrakt af DIF's formand Niels Nygaard, følger 100.000 kroner.

Det var repræsentantskabet, der afgav deres stemme og afgjorde, hvem der skulle have prisen. De to øvrige kandidater i finalefeltet var Dansk Tennis Forbund og Dansk Forening for Rosport.

Kontakt:
Morten Mølholm Hansen, direktør i DIF, 21 66 37 77
Henrik Bach Nielsen, formand i DIU, 40 46 47 85

Denne pressemeddelelse erstater tidligere meget fejlbehæftet pressemeddelelse. Beklager.

Partnerfrise