Coop Danmark A/S

Coop går sammen med Slowjuice Copenhagen

Del

Som de første i Danmark tilbyder Coop.dk MAD direkte levering af juice og kure fra den lille, stærkt specialiserede producent, Slowjuice Copenhagen.

Med et unikt samarbejde med Slowjuice Copenhagen tilbyder Coop.dk MAD nu direkte levering af koldpressede sundhedskure og eksklusiv special juice.

Slowjuice Copenhagen er grundlagt af de to tidligere professionelle badmintonspiller Julie Houmann og Kristian Midtgaard, og har hidtil udelukkende selv stået for salget. Nu bliver det muligt at få det bredt ud, når Coop.dk MAD sælger det online.

Sortimentet består af seks forskellige kure til priser fra 399 til 1199 kr. En enkelt flaske Pære-Ingefær Boost sælges for 59 kr. for 0,32 liter.

 

”Det hele handler om at skabe go´ energi. Go´ energi til en selv, sin krop og omgivelserne omkring en,” forklarer Julie Houmann.

Kommerciel direktør for Coop.dk MAD, Morten Viktor, er glad for det eksklusive partnerskab:

”Vores kunder går meget op i sundhed og convenience. De har en travl hverdag og vil gerne have, at de daglige indkøb er nemme. Derfor synes vi det er et perfekt match mellem os og Slow juice Copenhagen.”

Slowjuice betyder at kværne juice langsomt - modsat centrifugering, der med høj fart slynger saften ud af frugter og grøntsager. Det er de 2 mest anvendte metoder til juicepresning i hjemmet og på mange juicebarer. Slowjuice Copenhagen koldpresser til gengæld slowjuicen og bevarer dermed flest mulige næringsstoffer. Formålet er at give kroppen et boost og alt er 100 procent naturlig, økologisk og friskpresset.

Alle varer er friskpresset dagen inden levering. Der vil i starten være begrænsede mængder.

Yderligere information: Kommerciel direktør Morten Viktor, 2040 2854

www.slowjuicecopenhagen.dk

https://mad.coop.dk/soeg#!?term=slow%20juice

Billeder

Information om Coop Danmark A/S

Coop Danmark A/S
Coop Danmark A/S
Roskildevej 65
2620 Albertslund

5159 4468

Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Ny salgsdirektør i SuperBrugsen13.2.2019 12:00:00Pressemeddelelse

Jesper Gottschalck er udnævnt til ny salgsdirektør for Danmarks største supermarkedskæde, SuperBrugsen, pr. 1. april. Jesper Gottschalck er 38 år, og kommer fra en stilling som salgsdirektør for fakta, region Syd, et job han har haft de seneste tre år. Før da var han salgschef i to år i kæden, og inden havde han en 10 år lang karriere i forsvaret. Han er i gang med at tage en MBA. ”At arbejde med supermarkedsformatet i en kæde i vækst og sikre samspillet mellem brugsforeningerne og Coop, synes jeg er attraktivt og spændende,” siger Jesper Gottschalck. Han skal køre parløb med kædedirektør Jesper K. Andersen. ”Jeg er glad for, at Jesper vil være med. SuperBrugsen satser på to ting i disse år: At vinde hverdagen tilbage fra discount – og udvikle vores særpræg. Ikke mindst til det første har Jesper dyb viden og indsigt, som vi vil nyde godt af,” siger Jesper K. Andersen. Jesper Gottschalck efterfølger Ole Ebdrup Andreasen, der skal være direktør for Brugsforeningen for Middelfart og Omegn

Coop-kunder har besparelser for over 1,5 milliard kr. til gode7.2.2019 07:00:00Pressemeddelelse

Medlemmerne af Coop får automatisk samlemærker, for hver 50 kr. de køber varer for i Kvickly, SuperBrugsen, Dagli´Brugsen, LokalBrugsen, Irma, Coop.dk Shopping og Coop.dk MAD. Men efter at medlemmer ikke får mærkerne fysisk, men digitalt, så hober besparelserne sig op. Lige nu har medlemmerne således 1,63 milliard kr. i ubenyttede samlemærker. Med samlemærkerne kan kunderne købe kendte mærkevarer med op til 78 procents rabat. I øjeblikket er det kvalitetsglas fra Spiegelau, man kan få meget billigt ved hjælp af samlemærkerne. ”Mange kunder er nok ikke klar over, at de har denne mulighed. Derfor vil vi godt gøre opmærksom på, at der er et stort uudnyttet potentiale for at gøre et godt køb,” siger loyalitets manager Thomas W. Pohlentz, Coop. Selv om kunderne har brugt samlemærker til at købe flere hundrede tusinde Spiegelau glas i den aktuelle kampagne, er der stadig mulighed for at bruge de ubenyttede samlemærker frem til 8. marts. Senere på året kommer der nye kampagner for kendte mærk

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum