Columbus

Columbus lancerer standardintegration mellem Salesforce og Infor M3

Del
For at imødekomme kundernes behov og styrke sin markedsposition har Columbus udviklet en ny standardintegration mellem ERP-systemet Infor M3 og det markedsledende CRM-system Salesforce.

Denne nye integration er noget, markedet har efterspurgt i lang tid. Integrationer kan ellers øge omkostningerne og kompleksiteten i et projekt. Med lanceringen af denne integration vil implementeringsomkostningerne blive reduceret med 50%”, siger Fredrik Persson, Business Line Director for Customer Experience & Engagement hos Columbus Sverige.  

Evnen til at skabe en 360° visning af kundedata er nødvendig for fejlfrit at integrere et ERP-system med et CRM-system. Dette er en udfordring for mange virksomheder, hvilket resulterer i manuel overførsel af information og data mellem systemer – hvilket kan være både tidskrævende og omkostningstungt.  

Lanceringen af en standardintegration mellem det markedsledende Salesforce og Infor M3 sparer tid og øger indtjeningen for virksomheder, der ønsker at implementere det ene eller begge systemer. 

”Mange af vores kunder har tidligere oplevet, hvordan nye integrationer kan øge omkostningerne. Vores løsning vil gøre det nemmere at integrere disse to systemer, som betyder at virksomheden får hurtig adgang til kundedata og dermed en mere rentabel løsning”, siger Fredrik Persson.   

Tina Algkvist, Business Unit Executive for Infor M3 hos Columbus, er enig:  

”Ved at inkorporere Infor M3 ERP-data med den verdensførende CRM-løsning Salesforce får du alle relevante oplysninger på ét sted, så du slipper for flere overflødige data og dobbeltarbejde. Du får en 360°-oplevelse, der forbinder tredjepartsapps, opretter dashboards, fanger kundeemner fra en række forskellige kilder og udveksler data - såsom varer, kunder, salgsdata og kampagner. At give vores brugere dette overblik over deres kunder vil hjælpe dem med at drive mere salg og samtidig øge kundetilfredshed. 

Introduktionen af Salesforce til porteføljen har udvidet Columbus' CXE-tilbud, hvilket styrker virksomhedens position som strategisk digital rådgiver. Integrationen vil skabe flere muligheder for, at virksomheder kan vælge de bedst egnede systemer til deres forretningsbehov. Som verdens førende CRM-leverandør er Salesforce på forkant med at udvikle nye løsninger til at imødekomme fremtidige behov. 

"Vi er globalt set den største partner for Infor M3, og denne integration er et vigtigt skridt for at imødekomme vores kunders behov. At finde nye løsninger på vores kunders problemer er en del af vores DNA hos Columbus – og det er spændende at arbejde med en partner som Salesforce", siger Fredrik Persson.  

FAKTA 
Infor M3 er et af de førende ERP-systemer med 65.000 brugere og 17.000 ansatte. Salesforce er verdens førende CRM-system med 150.000 kunder.  

Nøgleord

Kontakter

Communications Director
Tine Rasmussen
tra@columbusglobal.com
+45 29 69 06 77

Billeder

Download
Fredrik Persson, Business Line Director for Customer Experience & Engagement hos Columbus Sverige
Fredrik Persson, Business Line Director for Customer Experience & Engagement hos Columbus Sverige
Download
Tina Algkvist, Business Unit Executive for Infor M3 hos Columbus
Tina Algkvist, Business Unit Executive for Infor M3 hos Columbus
Download

Information om Columbus

Columbus
Columbus
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

https://www.columbusglobal.com

Columbus er en global IT-service og konsulentvirksomhed specialiseret i digital transformation. Columbus beskæftiger mere end 1.500 digitale rådgivere og konsulenter inden for fremstillings- og procesindustrien samt detail og fødevarer. Vi tilbyder forretningskritiske løsninger inden for Strategy & Change, Cloud ERP, Data & Analytics, Application Management, Digital Commerce og Customer Experience. Columbus har hovedsæde i Danmark samt kontorer og partnere over hele verden – vi leverer vores løsninger og tjenester lokalt på globalt plan. www.columbusglobal.com

Følg pressemeddelelser fra Columbus

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Columbus

Stærkt Q3-regnskab, nye ambitiøse vækstmål for 2024-2026 samt nyt fokus på Life Science15.11.2023 09:13:36 CET | Pressemeddelelse

I tredje kvartal 2023 leverede Columbus endnu en gang en flot organisk toplinjevækst på 15% (korrigeret for opkøb og valuta) og fremgangen i driftsresultatet (EBITDA) blev på hele 28%. Der er nu skabt et solidt fundament for den kommende strategiperiode – New Heights – som især vil fokusere på et løft af profitabiliteten med et mål for EBITDA-marginen på 15% ved udgangen af 2026. Columbus forventer i tillæg en gennemsnitlig årlig toplinjevækst på 10% i 2024-2026.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye