Columbus lancerer standardintegration mellem Salesforce og Infor M3
”Denne nye integration er noget, markedet har efterspurgt i lang tid. Integrationer kan ellers øge omkostningerne og kompleksiteten i et projekt. Med lanceringen af denne integration vil implementeringsomkostningerne blive reduceret med 50%”, siger Fredrik Persson, Business Line Director for Customer Experience & Engagement hos Columbus Sverige.
Evnen til at skabe en 360° visning af kundedata er nødvendig for fejlfrit at integrere et ERP-system med et CRM-system. Dette er en udfordring for mange virksomheder, hvilket resulterer i manuel overførsel af information og data mellem systemer – hvilket kan være både tidskrævende og omkostningstungt.
Lanceringen af en standardintegration mellem det markedsledende Salesforce og Infor M3 sparer tid og øger indtjeningen for virksomheder, der ønsker at implementere det ene eller begge systemer.
”Mange af vores kunder har tidligere oplevet, hvordan nye integrationer kan øge omkostningerne. Vores løsning vil gøre det nemmere at integrere disse to systemer, som betyder at virksomheden får hurtig adgang til kundedata og dermed en mere rentabel løsning”, siger Fredrik Persson.
Tina Algkvist, Business Unit Executive for Infor M3 hos Columbus, er enig:
”Ved at inkorporere Infor M3 ERP-data med den verdensførende CRM-løsning Salesforce får du alle relevante oplysninger på ét sted, så du slipper for flere overflødige data og dobbeltarbejde. Du får en 360°-oplevelse, der forbinder tredjepartsapps, opretter dashboards, fanger kundeemner fra en række forskellige kilder og udveksler data - såsom varer, kunder, salgsdata og kampagner. At give vores brugere dette overblik over deres kunder vil hjælpe dem med at drive mere salg og samtidig øge kundetilfredshed.
Introduktionen af Salesforce til porteføljen har udvidet Columbus' CXE-tilbud, hvilket styrker virksomhedens position som strategisk digital rådgiver. Integrationen vil skabe flere muligheder for, at virksomheder kan vælge de bedst egnede systemer til deres forretningsbehov. Som verdens førende CRM-leverandør er Salesforce på forkant med at udvikle nye løsninger til at imødekomme fremtidige behov.
"Vi er globalt set den største partner for Infor M3, og denne integration er et vigtigt skridt for at imødekomme vores kunders behov. At finde nye løsninger på vores kunders problemer er en del af vores DNA hos Columbus – og det er spændende at arbejde med en partner som Salesforce", siger Fredrik Persson.
FAKTA
Infor M3 er et af de førende ERP-systemer med 65.000 brugere og 17.000 ansatte. Salesforce er verdens førende CRM-system med 150.000 kunder.
Nøgleord
Kontakter
Communications Director
Tine Rasmussen
tra@columbusglobal.com
+45 29 69 06 77
Tine RasmussenCorporate Communication Director
Tlf:+45 29690677TRA@columbusglobal.comBilleder
Information om Columbus
Columbus er en global IT-service og konsulentvirksomhed specialiseret i digital transformation. Columbus beskæftiger mere end 1.500 digitale rådgivere og konsulenter inden for fremstillings- og procesindustrien samt detail og fødevarer. Vi tilbyder forretningskritiske løsninger inden for Strategy & Change, Cloud ERP, Data & Analytics, Application Management, Digital Commerce og Customer Experience. Columbus har hovedsæde i Danmark samt kontorer og partnere over hele verden – vi leverer vores løsninger og tjenester lokalt på globalt plan. www.columbusglobal.com
Følg pressemeddelelser fra Columbus
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Columbus
Columbus overgik vækstforventningerne i 202313.3.2024 09:11:36 CET | Pressemeddelelse
2023 var et vækstår for Columbus med en omsætningsvækst på 11%, og 15% justeret for valuta og opkøb. Væksten forventes at fortsætte. De nye treårige vækstmål sigter mod at opretholde en årlig toplinjevækst på 10%, samtidig med at indtjeningen forbedres med et løft af EBITDA-marginen til 15% inden udgangen af 2026.
Columbus afgiver tilbud om opkøb af britisk e-commerce konsulenthus30.11.2023 09:56:40 CET | Pressemeddelelse
Columbus A/S har afgivet et betinget tilbud om køb af Endless Gain Ltd., som er førende indenfor konverteringsoptimering (CRO) med fokus på at forbedre den digitale kundeoplevelse i detailbranchen.
Stærkt Q3-regnskab, nye ambitiøse vækstmål for 2024-2026 samt nyt fokus på Life Science15.11.2023 09:13:36 CET | Pressemeddelelse
I tredje kvartal 2023 leverede Columbus endnu en gang en flot organisk toplinjevækst på 15% (korrigeret for opkøb og valuta) og fremgangen i driftsresultatet (EBITDA) blev på hele 28%. Der er nu skabt et solidt fundament for den kommende strategiperiode – New Heights – som især vil fokusere på et løft af profitabiliteten med et mål for EBITDA-marginen på 15% ved udgangen af 2026. Columbus forventer i tillæg en gennemsnitlig årlig toplinjevækst på 10% i 2024-2026.
Columbus har fundet leder af global Power Platform-satsning13.11.2023 09:37:47 CET | Pressemeddelelse
Jesper Lillelund skal stå i spidsen for udviklingen af Microsoft Power Platform som globalt forretningsben i Columbus.
Jesper Neergaard Paustian to spearhead eCommerce growth in the Danish market8.9.2023 11:00:54 CEST | Pressemeddelelse
COPENHAGEN, DENMARK - Columbus, a leading company in Digital Commerce, ERP and IT services, takes the next step in their eCommerce expansion by recruiting Jesper Neergaard Paustian. With almost 10 years of experience from senior positions he will lead the development Columbus’s Digital Commerce business line in Denmark as Vice President.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum