Columbus

Columbus lancerer standardintegration mellem Salesforce og Infor M3

Del

For at imødekomme kundernes behov og styrke sin markedsposition har Columbus udviklet en ny standardintegration mellem ERP-systemet Infor M3 og det markedsledende CRM-system Salesforce.

Denne nye integration er noget, markedet har efterspurgt i lang tid. Integrationer kan ellers øge omkostningerne og kompleksiteten i et projekt. Med lanceringen af denne integration vil implementeringsomkostningerne blive reduceret med 50%”, siger Fredrik Persson, Business Line Director for Customer Experience & Engagement hos Columbus Sverige.  

Evnen til at skabe en 360° visning af kundedata er nødvendig for fejlfrit at integrere et ERP-system med et CRM-system. Dette er en udfordring for mange virksomheder, hvilket resulterer i manuel overførsel af information og data mellem systemer – hvilket kan være både tidskrævende og omkostningstungt.  

Lanceringen af en standardintegration mellem det markedsledende Salesforce og Infor M3 sparer tid og øger indtjeningen for virksomheder, der ønsker at implementere det ene eller begge systemer. 

”Mange af vores kunder har tidligere oplevet, hvordan nye integrationer kan øge omkostningerne. Vores løsning vil gøre det nemmere at integrere disse to systemer, som betyder at virksomheden får hurtig adgang til kundedata og dermed en mere rentabel løsning”, siger Fredrik Persson.   

Tina Algkvist, Business Unit Executive for Infor M3 hos Columbus, er enig:  

”Ved at inkorporere Infor M3 ERP-data med den verdensførende CRM-løsning Salesforce får du alle relevante oplysninger på ét sted, så du slipper for flere overflødige data og dobbeltarbejde. Du får en 360°-oplevelse, der forbinder tredjepartsapps, opretter dashboards, fanger kundeemner fra en række forskellige kilder og udveksler data - såsom varer, kunder, salgsdata og kampagner. At give vores brugere dette overblik over deres kunder vil hjælpe dem med at drive mere salg og samtidig øge kundetilfredshed. 

Introduktionen af Salesforce til porteføljen har udvidet Columbus' CXE-tilbud, hvilket styrker virksomhedens position som strategisk digital rådgiver. Integrationen vil skabe flere muligheder for, at virksomheder kan vælge de bedst egnede systemer til deres forretningsbehov. Som verdens førende CRM-leverandør er Salesforce på forkant med at udvikle nye løsninger til at imødekomme fremtidige behov. 

"Vi er globalt set den største partner for Infor M3, og denne integration er et vigtigt skridt for at imødekomme vores kunders behov. At finde nye løsninger på vores kunders problemer er en del af vores DNA hos Columbus – og det er spændende at arbejde med en partner som Salesforce", siger Fredrik Persson.  

FAKTA 
Infor M3 er et af de førende ERP-systemer med 65.000 brugere og 17.000 ansatte. Salesforce er verdens førende CRM-system med 150.000 kunder.  

Nøgleord

Kontakter

Communications Director
Tine Rasmussen
tra@columbusglobal.com
+45 29 69 06 77

Billeder

Download
Fredrik Persson, Business Line Director for Customer Experience & Engagement hos Columbus Sverige
Fredrik Persson, Business Line Director for Customer Experience & Engagement hos Columbus Sverige
Download
Tina Algkvist, Business Unit Executive for Infor M3 hos Columbus
Tina Algkvist, Business Unit Executive for Infor M3 hos Columbus
Download

Information om Columbus

Columbus
Columbus
Lautrupvang 6
2750 Ballerup

https://www.columbusglobal.com/en/

Columbus er en global konsulentvirksomhed specialiseret i digital transformation. I mere end 30 år har vi hjulpet over 2.500 ambitiøse virksomheder med at transformere, maksimere og fremtidssikre deres forretning digitalt. Columbus beskæftiger 1.800 digitale rådgivere og konsulenter indenfor fremstillings- og procesindustrien samt detail og fødevarer. Vi tilbyder end-to-end digitale services og løsninger inden for Strategy & Change, Cloud ERP, Data & Analytics, Application Management, Digital Commerce og Customer Experience. Columbus har hovedsæde i Danmark samt kontorer og partnere over hele verden - vi leverer vores løsninger og tjenester lokalt på globalt plan. www.columbusglobal.com

Følg pressemeddelelser fra Columbus

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Columbus

New analysis of Columbus' financial results for 2021 published by Aktieinfo7.4.2022 14:43:58 CEST | Pressemeddelelse

The stock analyst company Aktieinfo has just published the latest analysis of Columbus' financial statements for 2021. The analysis concludes, among other things, that "We describe the financial results for 2021 as approved. It has been an eventful year with a new management, divestment, large investments, implementation of the new customer-centric strategy with digital advisory and at the same time implementation of a new global ERP platform – initiatives to increase revenue and earnings in the future". The analysis can be found here (in Danish only): https://ir.columbusglobal.com/static-files/8402129f-acde-4748-b71e-424f983894c4

Ny analyse af Columbus’ årsregnskab fra Aktieinfo7.4.2022 13:53:24 CEST | Pressemeddelelse

Analysehuset Aktieinfo har netop publiceret den seneste analyse af Columbus’ regnskab for 2021. Analysen konkluderer bl.a. at ”Regnskabet for 2021 betegner vi som godkendt. Det har været et begivenhedsrigt år med en ny ledelse, frasalg, store investeringer, implementering den nye kundecentriske strategi med digital rådgivning og samtidig udvikling af en ny global ERP platform – tiltag der skal øge omsætning og indtjening fremadrettet”. Analysen kan findes her: https://ir.columbusglobal.com/static-files/8402129f-acde-4748-b71e-424f983894c4

Columbus støtter det ukrainske folk24.3.2022 16:06:42 CET | Pressemeddelelse

Vi er dybt berørt af Ruslands invasion af Ukraine. Vi fordømmer disse voldelige handlinger, som har haft enorm indflydelse på millioner af menneskers liv. Netop nu bekymrer vi os for vores ukrainske kolleger og deres familier. Vi har et mindre antal tilknyttede konsulenter i Ukraine, og vi tager alle tilgængelige midler i brug for at opretholde deres sikkerhed. Vi koordinerer økonomisk, logistisk og praktisk hjælp til de familier, som forlader landet og fortsætter med at støtte dem, som har valgt at blive. Vi mener, det er vores forpligtelse at hjælpe med at lindre menneskelige lidelser i vores samfund. Derfor yder Columbus humanitær hjælp gennem donationer til UNICEF, Røde Kors, Red Barnet, og Norsk Flyktninghjelpen for at støtte de afgørende indsatser for at redde liv og skabe sikkerhed for de ukrainske børn og deres familier. Columbus og vores medarbejdere har indtil videre doneret 250.000 kroner. Mange medarbejdere er aktive i lokale initiativer og assisterer ved humanitære tiltag.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum