Columbus lancerer standardintegration mellem Salesforce og Infor M3

”Denne nye integration er noget, markedet har efterspurgt i lang tid. Integrationer kan ellers øge omkostningerne og kompleksiteten i et projekt. Med lanceringen af denne integration vil implementeringsomkostningerne blive reduceret med 50%”, siger Fredrik Persson, Business Line Director for Customer Experience & Engagement hos Columbus Sverige.
Evnen til at skabe en 360° visning af kundedata er nødvendig for fejlfrit at integrere et ERP-system med et CRM-system. Dette er en udfordring for mange virksomheder, hvilket resulterer i manuel overførsel af information og data mellem systemer – hvilket kan være både tidskrævende og omkostningstungt.
Lanceringen af en standardintegration mellem det markedsledende Salesforce og Infor M3 sparer tid og øger indtjeningen for virksomheder, der ønsker at implementere det ene eller begge systemer.
”Mange af vores kunder har tidligere oplevet, hvordan nye integrationer kan øge omkostningerne. Vores løsning vil gøre det nemmere at integrere disse to systemer, som betyder at virksomheden får hurtig adgang til kundedata og dermed en mere rentabel løsning”, siger Fredrik Persson.
Tina Algkvist, Business Unit Executive for Infor M3 hos Columbus, er enig:
”Ved at inkorporere Infor M3 ERP-data med den verdensførende CRM-løsning Salesforce får du alle relevante oplysninger på ét sted, så du slipper for flere overflødige data og dobbeltarbejde. Du får en 360°-oplevelse, der forbinder tredjepartsapps, opretter dashboards, fanger kundeemner fra en række forskellige kilder og udveksler data - såsom varer, kunder, salgsdata og kampagner. At give vores brugere dette overblik over deres kunder vil hjælpe dem med at drive mere salg og samtidig øge kundetilfredshed.
Introduktionen af Salesforce til porteføljen har udvidet Columbus' CXE-tilbud, hvilket styrker virksomhedens position som strategisk digital rådgiver. Integrationen vil skabe flere muligheder for, at virksomheder kan vælge de bedst egnede systemer til deres forretningsbehov. Som verdens førende CRM-leverandør er Salesforce på forkant med at udvikle nye løsninger til at imødekomme fremtidige behov.
"Vi er globalt set den største partner for Infor M3, og denne integration er et vigtigt skridt for at imødekomme vores kunders behov. At finde nye løsninger på vores kunders problemer er en del af vores DNA hos Columbus – og det er spændende at arbejde med en partner som Salesforce", siger Fredrik Persson.
FAKTA
Infor M3 er et af de førende ERP-systemer med 65.000 brugere og 17.000 ansatte. Salesforce er verdens førende CRM-system med 150.000 kunder.
Nøgleord
Kontakter
Communications Director
Tine Rasmussen
tra@columbusglobal.com
+45 29 69 06 77
Tine RasmussenCorporate Communication Director
Tlf:+45 29690677TRA@columbusglobal.comBilleder
Information om Columbus
Columbus er en global IT-service og konsulentvirksomhed specialiseret i digital transformation. Columbus beskæftiger mere end 1.500 digitale rådgivere og konsulenter inden for fremstillings- og procesindustrien samt detail og fødevarer. Vi tilbyder forretningskritiske løsninger inden for Strategy & Change, Cloud ERP, Data & Analytics, Application Management, Digital Commerce og Customer Experience. Columbus har hovedsæde i Danmark samt kontorer og partnere over hele verden – vi leverer vores løsninger og tjenester lokalt på globalt plan. www.columbusglobal.com
Følg pressemeddelelser fra Columbus
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Columbus
Katrine Fleron Qvant tiltræder som ny People Director for Columbus i Danmark8.9.2025 09:29:42 CEST | Pressemeddelelse
Katrine Fleron Qvant er tiltrådt som ny People Director for Columbus i Danmark. Katrine bringer solid erfaring inden for strategisk HR-ledelse, organisationsudvikling og kulturopbygning.
Den succesfulde britiske leder Chris Mean udnævnt til ny CEO for Columbus i USA3.9.2025 08:50:54 CEST | Pressemeddelelse
Med over 20 års erfaring i virksomheden vil Chris Mean, CEO for Columbus’ britiske datterselskab, nu påtage sig den ekstra rolle som CEO for Columbus i USA. Dette strategiske tiltag fra selskabet skal styrke samarbejdet mellem Europa og USA yderligere.
Columbus er medlem af Microsoft Inner Circle for 20. år i træk2.9.2025 13:43:07 CEST | Pressemeddelelse
Microsoft har for nylig annonceret medlemmerne af Microsoft Inner Circle for AI Business Solutions for 2025/2026, og endnu en gang er Columbus blandt de udvalgte partnere. Det placerer virksomheden blandt de øverste 1 % af Microsofts mest strategiske partnere på verdensniveau.
Columbus rekrutterer senior PR-profil som ny ansvarlig for Corporate Communication1.9.2025 14:13:15 CEST | Pressemeddelelse
Columbus har udnævnt Marthina Elmqvist som ny Corporate Communication Lead og styrker dermed virksomhedens ambition om at øge brandets synlighed globalt.
2. kvartal præget af markedsforsigtighed – strategieksekvering styrker robustheden21.8.2025 09:23:15 CEST | Pressemeddelelse
I 2. kvartal 2025 oplevede Columbus en fortsat tilbageholdenhed i markedet med længere beslutningsprocesser - især i Norden. Omsætningen faldt med 4% til DKK 410 mio., og EBITDA-marginen endte på 4,0%, hvilket var lavere end forventet. Forventningerne til 2025 er blevet tilpasset den aktuelle markedssituation med forventet vækst i anden halvdel af året.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum