Columbus er udnævnt til 2020 Medius Global Partner of the Year

Takket være et stærkt salg og tilfredse kunder, vinder Columbus 2020 Medius Global Partner of the Year.

I løbet af det seneste år har Columbus ikke kun været en partner i Sverige og Norge, men har også udvidet sit partnerskab globalt. Columbus har også udvidet sit tilbud fra Medius-porteføljen til hele sin kundebase.

Ulf Schnürer, direktør for Globalt Partnersalg hos Medius:

"Columbus har opbygget et stærkt team med dyb viden om Medius-porteføljen. Denne viden, kombineret med et stærkt kundefokus og en solid forståelse af kundens behov, er grundlaget for vores succesrige partnerskab".

Ole Fritze, Chief Operating Officer hos Columbus kommenterer:

"Vi er meget stolte over at blive udnævnt til Årets Partner, og vi ser frem til at uddybe partnerskabet yderligere i 2021, da Medius passer perfekt til Columbus kunder. Vores strategiske partnerskab har været til stor fordel i vores kunders digitale transformation, takket være optimeringen af ​​kundernes forretningsprocesser i økonomi- og indkøbsafdelinger".

Læs Medius pressemeddelelse her

Chief Operating Officer