ISS Facility Services A/S

CEO startede midt i en storm

Christian Lindskov Alsø startede som CEO i den danske afdeling af ISS i en tid, hvor virksomheden var ramt af corona og netop havde kæmpet mod et omfattende cyberangreb

Kreditering: Walther Bølge

Hvordan er det egentlig at starte som CEO i ISS - en af Danmark største virksomheder målt på antal medarbejdere, hvor virksomheden er ramt af corona og et større cyberangreb? Og hvordan er det i det hele taget at starte som CEO, hvor ambitionerne er skyhøje, men samtidig skal sætte sit præg i en virksomhed, hvor der allerede fra dag 1 skal træffes svære beslutninger.

Læs hele interviewet med Christian Lindskov Alsø i Børsen her.

Kreditering: Walther Bølge

Information om ISS Facility Services A/S

ISS Facility Services A/S

ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Vi er flere end 400.000 medarbejdere globalt og 7500 i Danmark, der er eksperter inden for cleaning, food, technical services og workplace. Nøgleordet, der binder os sammen, er service.

Følg pressemeddelelser fra ISS Facility Services A/S

Flere pressemeddelelser fra ISS Facility Services A/S