Carsten Kind genvalgt som formand for DI Trekantområdet

DI Trekantområdet har 19. april holdt sin årlige generalforsamling, hvor formand adm. direktør Carsten Kind, Interacoustics A/S, blev genvalgt som formand for bestyrelsen. Der var ligeledes genvalg af Vice President Bjarne Søndergaard, Alfa Laval, adm. direktør Alex Ludvigsen, Ammeraal Beltech Modular A/S, og mejeridirektør Klaus Jeppesen, Arla Foods, Taulov Mejeri som næstformænd i bestyrelsen.

Adm. direktør Susanne Ingemann, Etex Nordic A/S, og Frank L. Andersen LH, Uni-Gulve A/S, blev nyvalgt ind i bestyrelsen.

DI Trekantområdets bestyrelsen ser herefter således ud:

• Adm. direktør Carsten Kind, Interacoustics A/S
  • Vice President Bjarne Søndergaard, Alfa Laval Kolding A/S
  • Senior Site Director Klaus Jeppesen, Arla Foods, Taulov Mejeri
  • Adm. direktør Alex P. Ludvigsen, Ammeraal Beltech Modular A/S
  • Operations Director Jan Ditlevsen, ITW Construction Products A/S
  • Markedsdirektør Pia Jakobsgaard-Iversen, Rambøll Danmark
  • Adm. direktør Kim M. Koertsen, DanRobotics A/S
  • CEO Michael Nielsen, Beckhoff Automation ApS
  • Adm. direktør/partner Søren Nielsen, Tegnestuen Mejeriet
  • Head of Offshore Engineering Mikkel H. Kristensen, Siemens Gamesa Renewable A/S
  • Adm. direktør Claus Rasmussen, Egil Rasmussen A/S
  • Adm. direktør Frank Andersen, LH Uni-Gulve A/S
  • Adm. direktør Susanne Ingemann, Etex Nordic A/S

For yderligere oplysninger kontakt chefkonsulent Johan H. Pedersen, jhp@di.dk, tlf.: 4084 3207 eller presserådgiver Bo Hjuler, BOH@di.dk, tlf.: 3377 3819.

DI: Vejle fortsat mest erhvervsvenlige kommune i Trekantområdet1.9.2021 19:30:00 CEST | Pressemeddelelse