Camilla Jessen Markussen er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Tørring

31-årige Camilla Jessen Markussen er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Tørring. Pr-foto

Navne: Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i afdelingen på torvet i Tørring. Det er 31-årige Camilla Jessen Markussen, som allerede kender byen særdeles godt.

Hun er født og opvokset i Ildved og bor i dag i Tørring sammen med sin mand og deres datter.

Camilla Jessen Markussen er uddannet finansøkonom i 2018 og har frem til sit skifte til Middelfart Sparekasse været ansat i Danske Bank.

- Jeg har valgt Middelfart Sparekasse, fordi at det er et sted, hvor man møder kunderne i øjenhøjde og fokuserer på muligheder frem for begrænsninger. Den gode relation til kunderne betyder meget for mig, og noget af det bedste i mit job er at hjælpe folk igennem de forskellige dele af livet, hvor man som rådgiver er med på sidelinjen til nogle af folks helt store beslutninger, siger hun.

Ud over hverdagen og familielivet i huset i Ildved bruger Camilla Jessen Markussen også gerne sin tid i gode venners lag.

Brit Thorsager Riisom er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Horsens17.6.2022 08:37:34 CEST | Pressemeddelelse

Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i afdelingen i Horsens. Det er 41-årige Brit Thorsager Riisom, som kommer fra en stilling i Spar Nord Vejle, hvor hun har arbejdet de seneste ni år. For fremtiden får hun sin daglige gang i Middelfart Sparekasses afdeling på Høegh Guldbergs Gade i Horsens, hvor hun skal arbejde som rådgiver for privatkunder. - Det bedste ved mit arbejde er, at jeg kommer i kontakt med mange mennesker, og at der ikke er to dage, som er ens. Der er stor variation i de daglige opgaver. Jeg har valgt Middelfart Sparekasse, fordi sparekassen har et godt omdømme og nogle gode værdier. Desuden har jeg tidligere arbejdet sammen med afdelingsdirektør Peter Nygaard, siger Brit Thorsager Riisom, som desuden ser frem til at få kortere på arbejde. Privat bor hun nemlig allerede i Horsens. Fritiden spenderes gerne i haven eller på familiens lille båd. Derudover dyrker Brit Thorsager Riisom både ridning og dans.

Middelfart Sparekasse bliver sponsor for frivilligheden på Jelling Musikfestival16.5.2022 13:52:18 CEST | Pressemeddelelse

Tusindvis af frivillige er hvert år med til at skabe Jelling Musikfestival. De udgør ifølge festivaldirektør Line Mosfelt ”Jellings” hjerte, og nu har festivalen for første gang nogensinde indgået et partnerskab omkring frivilligheden. Middelfart Sparekasse har doneret 150.000 kroner, som festivalen skal bruge til at gøre det endnu mere attraktivt at melde sig under frivillighedens faner.