Andersen Global udvider til Den Centralafrikanske Republik

Andersen Global går ind i Den Centralafrikanske Republik med den samarbejdende virksomhed Rigo Parse Avocat, og udvider dermed sin geografiske dækning i regionen yderligere.

Advokatfirmaet, som er baseret i Bangui, blev etableret i 2006 og leverer tjenester til indenlandske og internationale klienter, herunder enkeltpersoner, små og mellemstore virksomheder og multinationale selskaber. Firmaet har særligt fokus på minedrift, bank- og landbrugsindustrien. Under ledelse af ledende partner Rigo Beyah Parse tilbyder firmaet juridiske kompetencer inden for selskabsret, procesførelse, intellektuel ejendomsret, telekommunikation, immigration, forsikring og investering.

”Vi giver kunderne kvalitet, omfattende løsninger og opretholder de højeste professionelle standarder ved at fremme ledelse blandt vores folk”, siger Rigo. ”Samarbejdet med Andersen Global tilfører betydelige internationale ressourcer og styrker vores vision om at fungere som en benchmarkorganisation på vores marked, samtidig med at vi arbejder på at levere problemfri, integrerede løsninger til kunder globalt”.

”Den Centralafrikanske Republik tilbyder fremragende markedsmuligheder og er en væsentlig tilføjelse til vores platform i regionen”, siger Andersen Globals bestyrelsesformand og CEO Mark Vorsatz. ”Vores ekspansionsstrategi fokuserer på at samarbejde med ligesindede fagfolk, der er forpligtet til at levere den bedste service i klassen på deres respektive markeder. Rigo Parse Avocats ekspertise og dokumenterede evne til at navigere i det lokale juridiske miljø vil være til gavn for vores kunder”.

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer, som består af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af den amerikanske medlemsvirksomhed Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 10.000 fagfolk globalt og er repræsenteret på mere end 332 lokaliteter via sine medlemsvirksomheder og samarbejdende virksomheder.