Bynoi ApS

Bynoi lancerer spritnyt design og forbedret brugeroplevelse

Designet er skarpere og brugeroplevelse optimeret, men konceptet er der ikke ændret på. Bynoi har lanceret ny version af sin sociale platform til opdagelse og deling af digital underholdning.

Der bliver streamet som aldrig før i de danske hjem. Men hvor søger man lige hen for at få inspiration til ny underholdning, når serien på Netflix er færdig, eller man er træt af sin playliste på Spotify? Svaret er Bynoi, hvor brugerne i fællesskab gennem visuelle links deler, anbefaler og opdager indhold lige fra store Hollywoodfilm til små nicheproduktioner. Bynoi understøtter de fleste underholdningsplatforme og kan derfor bruges som en dynamisk inspirationskilde til digitalt indhold. Bynoi bliver større og bedre hver dag i takt med, at brugerne deler anbefalinger til serier, musik, bøger eller computerspil. Det man ikke finder i dag, finder man måske i morgen.

Efter måneder med hårdt arbejde præsenterer Bynoi i dag en helt ny version af platformen. Det er blevet til en gennemført makeover, og alt lige fra små detaljer i motorrummet til det nye Frontend-design er blevet gennemarbejdet. De nye funktioner giver en forbedret brugeroplevelse.

– Siden vi gik i luften, har vi fået mange tilbagemeldinger, og de fleste af de fantastiske inputs er naturligvis blevet en del af den nye version. Bynoi betyder nemlig ’af os’, men platformen er udviklet til alle vores seje brugere. Det er dem, der skaber og driver Bynoi’s community, så vi lytter hele tiden til dem for at forbedre deres oplevelse, siger Bo Ofcourse, der er FrontRunner i Bynoi.

Minder om de andre og så alligevel unik

Bynoi er blevet let at gå til, fordi platformen nu har de velkendte egenskaber fra andre populære sociale medier. Udover den almindelige søgning efter specifikt indhold er tags nu også en del af den måde, man finder indhold på, som man kender det fra for eksempel Instagram og Pinterest.En anden nyhed er, at Bynoi nu automatisk giver dig anbefalinger på baggrund af dine tags. Bynoi er blevet en åben platform, det vil sige, man kan nu tjekke den ud med begrænset funktioner uden at være logge ind. Opretter man en profil, får man adgang til alle features, og det er helt gratis. Spørger man Bo Ofcourse, hvad der gør Bynoi dynamisk og tilgængelig, siger han:

– Billeder! Det skal være enkelt og intuitivt og ikke teksttungt. Brugerne kommunikerer hurtigt og målrettet gennem visuelle links, det giver det bedste flow. Så kan man altid klikke på linket og læse mere, hvis man er interesseret i indholdet.

Christian Lauridsen er en af de brugere, der hurtigt fik øjnene op for Bynoi. Ifølge ham har Bynoi en unik profil:

– Jeg ser film og serier, hører musik og følger gamere online på mange platforme. Jeg manglede dog et sted, der samler den digitale underholdning, hvor jeg altid kan søge hen for at få ny inspiration fra mit netværk. Det sted har jeg fundet i Bynoi, og jeg glæder mig til at opleve det nye design og de nye funktioner, siger Christian Lauridsen.

Gode anbefalinger belønnes

Konceptet hos Bynoi er, at man skal belønnes for sit engagement. Hver måned bliver 25 procent af omsætningen derfor betalt tilbage til de brugere, der indgår partneraftale med Bynoi, som man kender det fra YouTube. Hos Bynoi holder man, hvad man har lovet, så puljen er oprettet, og pengene sættes løbende til side. Akkumuleret penge vil blive udbetalt til brugerne, når man har fået en endelig løsning på plads.

– Der er nogle praktiske foranstaltninger de relevante myndigheder først skal godkende, og det tager derfor længere tid en beregnet at få godkendt og implementere et så omfattende system i Danmark, når vi har brugere fra hele verden. Vi sikrer os selvfølgelig, at vi også håndterer GDPR-lovgivning og skatteregler korrekt, før vi begynder på udbetalingerne, siger Bo Ofcourse.

Bo Ofcourse

Frontrunner, Bynoi

bs@bynoi.dk

Information om Bynoi ApS