Bolia

Bolia slår dørene op til et nyt butikskoncept på Holmen i København

Den 30. marts åbnede Bolia en spritny flagship store på Holmen i København. Denne nye design location er med til at kaste nyt lys over Bolias skandinaviske designarv og danne rammerne om et inspirerende rum, hvor kreativiteten kan flyde frit. Uanset om den besøgende leder efter inspiration til sit private hjem eller til et professionelt rum, tilbyder den nye flagship store en bred vifte af muligheder – præsenteret i unikke og historiske rammer.

82 butikker fordelt over Danmark, Sverige, Norge, Tyskland, Holland, Schweiz, Belgien, Østrig, Spanien, Frankrig, Luxembourg og Singapore; Bolia fortsætter med at ekspandere i et hurtigt tempo. Og den 30. marts åbnede Bolia et helt nyt designunivers i Danmark; landet hvor det hele begyndte for mere end 20 år siden.

Med åbningen af sin nye flagship store, indtager Bolia Kuglegårdens historiske lokaler, i bydelen Holmen i hjertet af København. Denne fredede bygning bliver nu hjemsted for brandets hidtil største butik, som kommer til at dække mere end 1.300 m2. Store antikke vinduer vil bringe smukt naturligt lys til rummet og fremhæve enhver velholdt arkitektonisk detalje. Med stor respekt for den danske flådehistorie har Bolia gjort havarsenalet til sit nye hjem. Bygningen blev bygget i 1741 og er omhyggeligt restaureret for at kunne huse Bolias designs og på smukkeste vis lade brandets skandinaviske univers udfolde sig.

Det nye butikskoncept er designet til at inspirere og fremvise løsninger til nye måder at leve og arbejde på. Bolia vil blandt andet fremvise sin nye Professional Collection, som byder på intelligente løsninger til kontorer, hoteller, restauranter og til hjemmearbejde. Kollektionen rummer alt, hvad der skal til for at skabe smukke rum, og den giver enhver mulighed for at frigøre sin kreativitet; indretningsarkitekter, arkitekter, virksomhedsejere, content creators og designelskere - alle er velkomne.

Den nye location, opført som en hyldest til sit lokalområde, vil være tro mod de rolige, inspirerende universer, som kendetegner Bolia. Et rum, hvor den travle omverden går i stå, mens inspirationen flyder frit, musikken strømmer, og der serveres en velduftende kop kaffe. En komplet butiksoplevelse, der taler til alle sanserne og byder på både duft, musik, smag, æstetik og måske vigtigst af alt, berøring og tekstur. En verden baseret på holdbarhed, godt håndværk og design skabt i de bedste materialer, naturen har at byde på.

Information om Bolia

Bolia
Værkmestergade 11,1

+45 51 50 21 10https://www.bolia.com/da-dk/

Bolia.com er en dansk designvirksomhed med 82 designbutikker i Europa samt webshops i 30 lande og forhandlere i mere end 50 lande verden over. Bolias designkollektiv inkluderer internationalt anerkendte designere, der deler en passion for holdbarhed, godt håndværk og bæredygtige løsninger. I tæt samarbejde skabes to årlige kollektioner; altid med afsæt i den foranderlige skandinaviske natur, og hvor ethvert design skræddersys til kundens behov og ønsker.