Bliv selvstændig i år 2021

At blive selvstændig i år 2021 kan godt være en god idé for mange mennesker. Har du en drøm om at blive din egen chef, og har du et produkt man simpelthen ikke kan undvære? Så er tiden inde til at gøre denne drøm til virkelighed. I år 2021 er det bedste år for at gøre netop dette, og starte din virksomhed med stor vækst fra starten af.

Hvorfor lige år 2021?

2020 har været et år, hvor mange mennesker har skulle ligge meget på hylden. Det har også været et år hvor mange mennesker skulle vænne sig til at leve anderledes, men nu er året snart slut og i stedet for at se negativt på året kan man lige så godt bruge det til ens egen fordel. Året 2020 har nemlig været et år hvor det har været virkeligt nemt at se hvad mennesker vægter højt, og hvad mange mennesker har sværest ved at undværer. Det er altså blevet meget nemmere nu at se hvilke markeder, der er for hvilke ting. Der er også kommet et meget stort hul i mange forskellige markeder fordi der er så mange virksomheder der skal lukke. Dette kan meget nemt drages til ens egen fordel.

Det er dog ikke den eneste grund til det er en god idé at blive selvstændig i år 2021. I år 2020 har vi set hvordan det er at være offentligt ansat. Hvis der sker noget i ens land der ikke kan styres, så er der rigtigt mange der bliver fyret. Der er mange i år der har mistet deres job og deres indtægt. Dette vil ikke ske for en virksomhed der kører godt. Her er man nemlig sin egen chef, og kan derfor selv bestemme hvordan man vil gøre i en krisesituation. Året 2020 viser også til mange selvstændige hvordan man burde kører sin virksomhed. Af at der er så mange der har lukket deres ned, kan man selv lærer hvordan man skal gøre. Så vil du gerne have en pizza bod, eller leje en sauna ud? Måske har du en passion for at designe vinterjakker til damer? Så er tiden inde nu.

Sådan kan du sikre din forretning

At have en sund forretning kan betyde mange ting, men at have en sund økonomisk forretning er en ting mange kunne lære mere om. Det er nemlig dette der gør at ens virksomhed ikke bukker under for kriser og gør at den kan overleve. Det er nemlig vigtigt at man som selvstændig giver sig selv en løn. Man skal ikke bruge alt ens overskud til en selv, men derimod gemme disse i en opsparing, hvis du enten skulle have en sløv måned, eller hvis der kommer en krise igen. At læse alle de tal man skal igennem, kan godt være lidt svært og derfor skal man have en god lampe så man kan se noget. Det er nemlig vigtigt man ikke overser den post der hedder “Opsparing til uforudsete hændelser” Dette kan opnås ved at lægge måske 20-30% af ens overskud i en opsparing man ikke må røre, medmindre ens virksomhed er ved at gå ned. På denne måde har man altid en redning, hvis der skulle ske noget.

Vær super handywoman anno 202121.1.2021 20:00:00 CETPressemeddelelse

Snemand, julemand, formand og handyman. Rent kulturhistorisk har vi en mandsdomineret verden stadigvæk, hvad sproget angår. I sproget er der nemlig stadigvæk nogle ting, som vi automatisk forbinder med en mand. Heraf de først nævnte ord, og her er ordet ”handyman” et af dem. MEN: Vi befinder os i en moderne ligestillingstid, hvor ordene og kønsrollerne bliver taget grundigt op til revision. For at ændre på magtforholdet mellem kønsrollerne er det sideløbende vigtigt at ændre på vores sprog, hvori disse forhold ligger historisk indlejrede. Det er blandt andet tid til at supplere ordet handyman med handywoman.

Januarudsalg: Nethandlen og shopping på nettet fortsætter21.1.2021 16:30:00 CETPressemeddelelse

Vi har aldrig handlet så meget på nettet, som vi har gjort siden COVID-19-udbruddet. Coronakrisen har gjort, at flere og flere ordner shopping- og handleaktiviteter hjemmefra grundet lukkede butikker samt risiko og frygt for smitte. Med lukkede butikker lige op til jul og ingen garanti for åbning før tidligst den 7. februar har mange benyttet sig af julegaveshopping på nettet. De ændrede handelsmønstre fortsætter ind i det nye år med det årlige januarudsalg.

Det er blevet populært som aldrig før at handle på nettet20.1.2021 10:18:05 CETPressemeddelelse

2020 har været et anderledes år grundet coronakrisen, og det har været helt uundgåeligt ikke at have været påvirket af det, pandemien har medført. Hvad der før blev antaget som en normal hverdag er blevet ændret markant, og vi har som mennesker lært at søge nye veje på flere områder. Et eksempel her kan være, at mennesker grundet coronas påvirkning af samfundet har søgt til mere nethandel.