Audientes A/S

Audientes udvider sit indiske forhandlernetværk til storbyen Kolkata

Audientes A/S og Sravani Hearing Aid Clinic i Indien offentliggør i dag en samarbejdsaftale om salg af Audientes’ selvjusterende høreapparat, Ven™, gennem Sravanis seks salgssteder i Kolkata (tidligere Calcutta).

Audientes indgår endnu en samarbejdsaftale i Indien. Med dagens offentliggørelse af samarbejdsaftalen med Sravani Hearing Aid Clinic, en førende forhandler af høreapparatløsninger i Kolkata, øger Audientes antallet af partnere til fire på tværs af det sydlige, vestlige, nordlige og østlige Indien. Det samlede antal samarbejdspartnere og salgssteder overstiger nu Audientes’ mål for 2021.

Fodfæste i Kolkata
“Vi byder Sravani Hearing Aid Clinic velkommen til vores partnernetværk. Samarbejdet med Sravani Hearing Aid Clinic har stor strategisk betydning for Audientes af to årsager. For det første er Sravani Hearing Aid Clinic en respekteret forhandler af høreapparater i Vestbengalen, og vi ser frem til at samarbejde om udrulningen af Ven til befolkningen i Kolkata. For det andet betyder samarbejdet, at vi nu får fodfæste i Kolkata, der har en befolkning på 14,1 mio. Det betyder samtidig, at vi nu har overgået vores mål for 2021 om tre samarbejdspartnere og 70 salgssteder”, siger Steen Thygesen, CEO, Audientes A/S.

En konkurrencedygtig pris
Anjan Niyogi, stifter og General Manager, Sravani Hearing Aid Clinic, udtaler: “Vi har et mål om at forbedre livskvaliteten for vores kunder og deres familier ved at tilbyde god service og prismæssigt overkommelige høreapparater. Jeg forventer, at den selvjusterende egenskab og kvaliteten af Ven kombineret med en konkurrencedygtig pris vil hjælpe os til at nå dette mål. Jeg glæder mig til at udvide vores produktsortiment med Ven og ser frem til at styrke samarbejdet med Audientes-teamet.”

Sravani Hearing Aid Clinic blev grundlagt i 1985 og er i dag en af de mest veletablerede høreapparatklinikker i Kolkata. Virksomheden har seks salgssteder og er autoriseret forhandler af flere førende mærker inden for høreapparater. Sravani Hearing Aid Clinic har speciale i høreapparater til ældre og børn og deltager aktivt i en række projekter på det sociale område og projekter, der skal øge viden om høretab. Sravani Hearing Aid Clinic forventer at påbegynde salget af Ven i 4. kvartal 2021.

For yderligere information:

Steen Thygesen, CEO, Audientes A/S
E-mail: st@audientes.com

Raman PV Rao, Country Head, Audientes Indien Pvt. Ltd.
Tlf.: + 91 91770 49678
E-mail: rr@audientes.com

Anjan Niyogi, stifter og General Manager, Sravani Hearing Aid Clinic, Indien
Tlf.: + 91 97488 99956
E-mail: anjanniyogi@gmail.com

Information om Audientes A/S

Audientes A/S
Teknikerbyen 5, 2.
2830 Virum, Denmark

+45 77 34 16 80https://www.audientes.com/

Om Audientes A/S
Audientes A/S er en dansk teknologivirksomhed med speciale i smarte, selvjusterende og prismæssigt overkommelige høreapparater. Audientes’ unikke høreapparat, Ven™, er i gang med at blive lanceret på det indiske marked, inden det også skal lanceres på bl.a. det amerikanske håndkøbsmarked. Audientes har et mål om at hjælpe de 400 millioner mennesker globalt, som har et invaliderende høretab, men ikke har råd til at købe et af de meget dyre traditionelle høreapparater på markedet. Audientes’ hovedkontor ligger i København, og selskabet har et datterselskab i Hyderabad, Indien. Selskabet blev i 2020 noteret på Nasdaq First North Growth Market Denmark (Ticker: AUDNTS).

For yderligere oplysninger – se selskabets hjemmesider, www.audientes.com eller www.audientes.in

Om Sravani Hearing Aid Clinic
Sravani Hearing Aid Clinic har høreklinikker i Kolkata, Vestbengalen. Sravani Hearing Aid Clinic tilbyder sine kunder professionelle høreprøver og tilpasning af høreapparater ved hjælp er det nyeste udstyr samt rehabilitering og rådgivning. Det er virksomhedens vision at være den førende forhandler af høreapparater i Indien.

For yderligere oplysninger - se selskabets hjemmeside, www.sravanihearingaid.com

Denne meddelelse offentliggøres også på engelsk. I tilfælde af uoverensstemmelse mellem den engelske udgave og den danske oversættelse, er den engelske version gældende.

Følg pressemeddelelser fra Audientes A/S

Flere pressemeddelelser fra Audientes A/S