Årets SMV 2022: Finalisterne i kategorien "Direktør" er fundet

Efter flere måneders arbejde med at indsnævre feltet af kandidater er finalisterne nu fundet i kategorien “Årets SMV - Direktør”. Afstemningen er åben fra den 14. Til 27. marts, og torsdag den 31. marts løber awardshowet af stablen, hvor finalisternes ekstraordinære og bemærkelsesværdige indsatser hyldes, og vi kårer vinderne af titlen som Årets SMV 2022 i tre forskellige kategorier.
Årets SMV 2022: Finalisterne i kategorien "Direktør" er fundet

Med Årets SMV vil vi gerne hylde de mange ildsjæle i de små og mellemstore virksomheder i Danmark, og her er det svært at komme uden om topledelsen. Derfor vil vi gerne kåre en person eller et team, der fortjener stor anerkendelse for deres indsatser og bedrifter i forhold til at udvikle den pågældende virksomhed til gavn for kunder, medarbejdere og andre interessenter.

Prisen dedikeres til en eller flere personer, der på baggrund af deres indsatser har skabt solid fremgang, en solid økonomi og/eller en god arbejdsplads i virksomheden.

De 3 finalister

Finalisterne i titlen “Årets SMV – Direktør” er:

Henrik Høegh, Jysk Pladebearbejdning

Henrik Høegh er en af finalisterne i kategorien, fordi han har haft en flot og bemærkelsesværdig rejse med vækst og indtjening i Jysk Pladebearbejdning, som også har budt på et velgennemført generationsskifte og et konstant fokus på udvikling, medarbejderudvikling og meget tydelig ledelse, som samtidig har været åben over inspiration udefra.

Jakob Vedel, s360

Jakob Vedel er direktør i marketingbureauet s360 med over 200 medarbejdere fordelt i Danmark, Norge, Sverige og Finland. Jakob er en af finalisterne i kategorien, fordi han har formået at skabe imponerende resultater over en lang årrække med såvel toplinjevækst som indtjening, fokuseret strategi og eksekvering heraf. Han udøver desuden en værdibaseret ledelsesstil, hvor rationelle beslutninger og tillid til medarbejderne er væsentlige elementer.

Ami Hansen, Brandfix

Ami Hansen er grundlægger af og direktør i engrosvirksomheden Brandfix, og han er en del af det stærke felt, som brænder for at gøre en forskel for sin virksomhed. Trods mange odds imod sig grundet en baggrund som flygtning har han formået at skabe en solid virksomhed med stort potentiale og flotte resultater over en lang årrække med såvel toplinjevækst som indtjening. Amis historie samt omfavnende og tydelige ledelsesstil, hvor medarbejdertrivsel er i højsædet, er inspirerende for alle, og derfor er han en af finalisterne til Årets SMV.

Find detaljer om afstemningen her, hvor præsentationerne af alle 9 finalister også er samlet: https://aaretssmv.dk/finalister/

De øvrige kategorier er “Årets SMV – Bestyrelse" og “Årets SMV – ESG Frontrunner”, og alle 9 finalister har fået produceret en videopræsentation, som kan tilgås her: https://aaretssmv.dk/finalister/

En stor tak skal lyde til vores Premium Partnere, som er med til at realisere Årets SMV i samarbejde med initiativtager Asnet BoardJyske BankDansk Ejerkapital og DAHL Advokatpartnerselskab.

Læs meget mere om kåringen på www.aaretssmv.dk

Årets SMV 2022: Finalisterne i kategorien "Direktør" er fundet

Bag Årets SMV er Danmarks største bestyrelsesnetværk, Asnet, hvis passion er at udbrede og udvikle bestyrelsesarbejde i SMV-segmentet.

Årets SMV Aps er et selskab, der alene har til opgave at afvikle Årets SMV. Årets SMV Aps er ligesom Asnet en nonprofitorganisation.