Bøff burgerbar

Anerkendt burgerkæde skifter navn: Vil lave Danmarks bedste takeaway-burger

Fra 1. april skifter burgerkæden Rumbles’ fem restauranter i hovedstadsområdet navn til Bøff burgerbar. Navneskiftet markerer en ændring i kædens koncept, der blandt andet øger sit fokus på danske råvarer.
Rumbles skifter navn til Bøff burgerbar. Kæden har fortsat restauranter i Helsingør, Hillerød, Valby og Sydhavn. Foto: PR.

Ønsket om en mere jordnær og solid forretning med fokus på danske kvalitetsråvarer betyder, at Rumbles Burgerbar, der i 2020 var nomineret til Danmarks Bedste Burger, skifter navn til Bøff burgerbar.

– Jeg vil gerne have et koncept, der er mere jordnært og har et benhårdt fokus på blandt andet de gode danske råvarer. Det tror jeg bliver kernen i at bygge en solid forretning med gode medarbejdere og høj arbejdsglæde op, siger ejer Søren Larsen.

Mens forretningen er jordnær, er ambitionerne skyhøje. Målet er, at Bøff burger, der fortsætter i de gamle Rumbles lokationer i Helsingør, Sydhavn, Valby og Hillerød skal lave Danmarks bedste takeaway-burgere.

– I mange år er burgeren blevet udsat for den ene smagsfattige og sammenklaskede burgeroplevelse efter den anden. Det vil vi gerne sætte en stopper for hos Bøff burgerbar, siger Søren Larsen.

Fokus på danske råvarer

En central del i det nye koncept er råvarerne, der i det omfang, det er muligt, skal være danske.

– En af ændringerne er, at vi altid har dansk oksekød, fordi vi mener, at det gør en forskel i smagen. Vi bruger desuden danske kvalitetsråvarer med den bedste smag, når årstiderne tillader det. Sidst, men ikke mindst, rister vi burgerbollerne nænsomt med en speciel teknik, der sikrer, at burgeren bliver lækker, sprød og frisk – også når du kommer hjem, siger Søren Larsen.

Trods det nye navn og det øgede fokus på kvalitetsråvarer forbliver priserne uændrede. Derfor kan man stadig få burgermenuer til under 100 kroner.

Inviterer kunderne til at sætte eget præg på burger

Mens navnet, konceptet og indretningen i restauranterne ændres, forbliver personalet det samme. De kan se frem til flere inputs til kunderne. En del af konceptet er nemlig, at kunderne opfordres til at sætte deres eget præg på burgerne.

– Selvom menukortet indeholder flere forskellige burgere, kan vi jo lige så godt slå det fast. Den perfekte burger er den, som kunderne elsker. Derfor tilpasser vi gerne vores burgere efter kundernes smag, siger Søren Larsen.

Hvis kunderne har gode ideer til en ny og lækker burger, der skal stå på menukortet hos Bøff burgerbar, kan de aflevere forslaget i den lokale Bøff burgerbar. Hvis Bøff burgerbar og gæsterne synes om burgeren, kan man være så heldig at få den opkaldt efter sig og dermed bryste sig af at lægge navn til en burger fra en af Danmarks mest ambitiøse takeaway burgerbarer.

Søren Larsen
Ejer, Bøff burgerbar
info@boffburgerbar.dk

Billeder

Download
Det er ejer Søren Larsens målsætning, at Bøff burgerbar skal lave Danmarks bedste takeaway burgere. Foto: PR.
Download
Med navneskiftet følger også en ændring af konceptet, der indebærer et øget fokus på råvarerne, der skal være danske, når årstiderne tillader det. Foto: PR.
Download
Fra 1. april hedder alle Rumbles’ restauranter Bøff burgerbar. Selvom navnet ændret sig, er det de samme smilende medarbejdere og den gode service, der møder kunderne. Foto: PR.

Information om Bøff burgerbar

Bøff burgerbar

Bøff burgerbar er en dansk kæde bestående af i alt fem burgerrestauranter placeret i hovedstadsområdet samt i Hillerød og Helsingør.

Følg pressemeddelelser fra Bøff burgerbar

Flere pressemeddelelser fra Bøff burgerbar