Andelskassen henter erfaren leder til bankens kundecenter
Det er en erfaren herre, der har taget anførerbindet på i Andelskassens filial Direkte Privat, som er bankens kundecenter. Kim Plet-Hansen har arbejdet som leder de sidste 32 år i forskellige stillinger. Omdrejningspunktet har altid været at sikre den bedst mulige betjening af kunder og borgere.
Kim har tidligere blandt andet arbejdet som kundeservicechef i Bank Nordik, og før det var han centerleder i Nordea 24-7 i en årrække. Senest har han været teamleder for 30 medarbejdere i corona-opsporingen og er nu skiftet til Andelskassen.
”Jeg brænder for at udvikle den gode kunde- og borgerkontakt. I Andelskassen har jeg fra start oplevet en stor velvilje og lyst til at udvikle og forfine, hvordan vi arbejder for at skabe gode kundeoplevelser i Andelskassens Direkte Privat. Banken har et stort fokus på ordentlighed og en positiv relation til kunder såvel som medarbejdere, for sammen kan vi mere. Og de værdier stemmer godt overens med mine egne,” fortæller Kim.
I et kundecenter er ingen dage ens, og det tiltaler Kim at arbejde inden for et felt, hvor fleksibilitet, gode kommunikative evner, imødekommenhed og en bred viden er vigtige parametre.
”I kundecentret kan vi ikke se kunderne i øjnene eller læse deres kropssprog gennem telefonen. Vi gør en dyd ud af at give kunden tid og rum til at fortælle sit ærinde, og vi lytter aktivt og spørger åbent ind til kundens økonomiske drømme, planer og behov. Det gør, at vi kan tage en ærlig snak med kunden om, hvordan verden ser ud i kundens økonomi, hvilke muligheder man har, og hvilke løsninger vi som bank kan tilbyde. Ikke alle økonomier er lige tunge, men vi skal skabe en god, ligeværdig og tillidsfuld ramme for alle vores kunder uanset økonomiens størrelse,” siger Kim.
Kim bor i Rødovre og kører derfor ugentligt den lange vej mellem bankens hovedkontor i Hammershøj, hvor Direkte Privat ligger, og hjemmet. Han er gift med Hanne, og de har to voksne børn på 32 og 27 år. Hver søndag mødes Kim med en flok tidligere arbejdskolleger og spiller fodbold. Det har de gjort de sidste 25 år, og der bliver altid spillet for at vinde.
Nøgleord
Kontakter
For yderligere oplysninger, kontakt venligst kommunikationskonsulent Maria Bugge på T: 87 99 30 74 eller E: mbm@andelskassen.dk
Maria BuggeKommunikationskonsulentKommunikation og marketing
Tlf:87993074mbm@andelskassen.dkBilleder
Information om Danske Andelskassers Bank A/S
Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj mellem Randers og Viborg. Banken har 18 afdelinger rundt i landet, der rådgiver både privat- og erhvervskunder. Med et lokalt fokus engagerer banken sig i de lokalområder, hvor kunderne er, blandt andet gennem uddeling af priserne ”Sammen kan vi mere” og ”Andelskasseprisen”.
Følg pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S
Tanja er drevet af at opbygge langvarige relationer med kunderne11.4.2024 06:31:00 CEST | Pressemeddelelse
Tanja Speldt er ansat som kunderådgiver i Andelskassen på Frederikskaj. Hun kommer med solid erfaring og glæder sig til at opbygge gode relationer til sine kunder.
Ny rådgiver i Andelskassen i Svendborg: ”Ordentlighed, ærlighed og en god relation betyder meget for mig”8.4.2024 10:51:00 CEST | Pressemeddelelse
Maivand Skov Lakanval er ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Svendborg. Maivand er drevet af at opbygge gode relationer med sine kunder, og det glæder han sig til at fortsætte med i Andelskassen.
”Det er vigtigt for mig, at der er højt til loftet”8.4.2024 10:51:00 CEST | Pressemeddelelse
Rasmus Hansen er fra 1. april ansat i Andelskassen i Horsens. Den 29-årige privatrådgiver siger dermed farvel til SparNord, hvor han er uddannet og for mere end syv år siden startede som studentermedhjælper.
”Helt vildt stærkt, at det bygger på relationer”8.4.2024 10:51:00 CEST | Pressemeddelelse
Den 1. april tager Cathrine Bruuns karriere en ny retning. Med afsæt i en stor viden om boligområdet fra mæglerbranchen, starter hun som finanstrainee i Andelskassens nye rådgivningscenter i Horsens. Noget af det, der tiltaler hende allermest, er bankens fokus på relationer og det at spille hinanden gode.
”Jeg glæder mig til at starte nyt op på min hjemmebane”8.4.2024 10:51:00 CEST | Pressemeddelelse
Andelskassen i Horsens har ansat 36-årige Simon Knudsen som kunderådgiver. Simon starter den 1. april. Han har en lang erfaring med den tætte og personlige kundedialog – og så glæder han sig til at arbejde i Horsens, som han omtaler som sin hjemmebane.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum