Andelskassen er gået i højden

Andelskassen i Randers sigter højere og har samlet privat og erhverv på 1. sal på Hospitalsgade 10. Dørene har været låst pga. corona, men nu er de åbne igen.

”Sammen kan vi mere”. Sådan lyder Andelskassens slogan – og nu sætter Andelskassen i Randers handling bag ordene og samler bankens erhvervs- og privatafdeling på 1. sal. Tidligere lå privat i stuen og erhverv ovenover.

”Vi samler ressourcerne, så vores rådgiverne kan blande blod og sparre sammen. Flere af vores kunder er både privat- og erhvervskunder, så fremover kan de få en endnu bedre service hele vejen rundt om deres økonomi”, forklarer centerdirektør Morten Skipper.

Åbne døre igen
Siden den 18. april har dørene i alle Andelskassens filialer været låste på grund af corona-pandemien, men nu er dørene låst op igen. Man kan stadig møde banken via telefon og Skype, hvis man foretrækker det.

For yderligere oplysninger kontakt venligst kommunikations- og marketingchef Gorm Ruge på telefon 41 85 09 59 eller pr. mail rug@andelskassen.dk

Danske Andelskassers Bank er en børsnoteret bank, der har rødder tilbage til stiftelsen af den første danske andelskasse i 1915. Banken har under navnet Andelskassen 16 filialer og rådgivningscentre beliggende i Jylland, på Fyn og i København. Hertil kommer et landbrugscenter og servicecentrene Direkte Private, Direkte Erhverv og Direkte Forening. Der er ca. 300 medarbejdere (FTE), og hovedkontoret ligger i Hammershøj mellem Randers og Viborg. Læs mere på andelskassen.dk