Analytikernes konsensusestimater for Topdanmarks Q1-regnskab 2021 offentliggjort

Topdanmark har forud for offentliggørelse af regnskab for første kvartal 2021 indsamlet estimater fra de analytikere, der følger Topdanmark-aktien. Konsensusestimaterne er nu offentliggjort. Kontakt gerne Topdanmarks presseafdeling for at aftale interview med adm. direktør Peter Hermann i forbindelse med offentliggørelsen af Q1-regnskabet mandag den 26. april 2021.

Administrerende direktør i Topdanmark er tilfreds med det seneste årsregnskab (Foto: Frederikke Heiberg)

Topdanmark indsamler konsensusestimater før og efter offentliggørelsen af et regnskab. Estimaterne indsamles hos analytikere i ind- og udland, som følger Topdanmark-aktien.

Konsensusestimaterne for første kvartal 2021 kan nu ses på Topdanmarks hjemmeside:

Kommentarer til kvartalsregnskab fra adm. direktør Peter Hermann
Topdanmark offentliggør regnskab for første kvartal af 2021 mandag den 26. april kl. ca. 12.00.

Topdanmark udsender en pressemeddelelse umiddelbart efter offentliggørelsen af regnskabet.

Journalister, der ønsker kommentarer til kvartalsregnskabet fra adm. direktør Peter Hermann, kan kontakte pressechef Troels Karlskov på tkj@topdanmark.dk eller mobil: 30301500.

Kommunikations- og pressepolitik:

Målet for Topdanmarks kommunikationspolitik er at udbrede kendskabet til - og vinde forståelse for - koncernens overordnede mål. Vi ønsker at være lettilgængelige, hurtige og effektive med information på forsikringsområdet.

For at kunne give det bedste svar og af hensyn til vores medarbejdere, ser vi gerne at der, så vidt det er muligt, er en svarfrist på minimum to dage. Vores åbenhed begrænses alene af konkurrencehensyn, hensyn til kunder og medarbejdere samt fondsbørsens oplysningspligter.