ALM. BRAND TIER-2 BONDS

FIXING OF COUPON FROM 14 July 2022

Interest coupon for the period 14 July 2022 – 14 September 2022:

DK0030487806, (Tier 2), maturity 2031, 3 months CIBOR +1.50%: 1.6567% p.a.

Please direct any questions regarding this announcement to:

Investors and equity analysts:

Senior Investor Relations Officer

Mikael Bo Larsen

Mobile no. +45 5143 8002

Press:

Head of Media Relations

Camilla Cornelius

Mobile no. +45 30378307

Alm. Brand Groups nye organisation er på plads16.6.2022 12:05:21 CEST | Pressemeddelelse

Den nye organisation i den sammenlagte Alm. Brand Group er nu på plads. Primo maj blev Alm. Brand Groups nye, fælles koncernledelse og den overordnede organisation præsenteret, og i dag er sammenlægningen af Alm. Brand og Codan til en fælles organisation gennemført. I forbindelse med sammenlægningen nedlægges i alt omkring 130 stillinger som følge af bortfald af dobbeltfunktioner og stordriftsfordele. Grundet bl.a. tilbageholdenhed med nyansættelser og genbesættelser af stillinger, er antallet af afskedigelser begrænset til omkring 90 medarbejdere. Desværre har vi i dag måtte sige farvel til både dygtige og gode kolleger som følge af sammenlægningen. Det er svært at undgå, når to virksomheder skal smelte sammen til en, og det har været vigtigt for os at skabe hurtig afklaring for alle, siger adm. direktør i Alm. Brand Group, Rasmus Werner Nielsen. Alm. Brand Group tilbyder outplacement-forløb til de berørte kolleger for at hjælpe dem bedst muligt videre. Sammenflytning i København Som