All-inclusive på gule plader med Peugeot LeasingPRO

Peugeot lancerer et helt nyt leasingkoncept for erhvervslivet, der er en totalløsning, som tager højde for alt, der er forbundet med leasing af ny varebil. LeasingPRO er både en rentabel og tidsbesparende løsning, som tilfredsstiller alle behov, uanset om man har 5 eller 50 varebiler i flåden. Peugeot Expert, der blev kåret som ”Årets Varebil 2017”, fås med en LeasingPRO aftale fra 2.995 kr./mdr. og en førstegangsydelse på 25.000 kr.

Peugeots varebilsprogram har en model til ethvert behov og branche, og vælger man totalløsningen LeasingPRO, skal man hverken bekymre sig om administration eller risiko. Det attraktive leasingkoncept indbefatter alt lige fra bilen, forsikring, service, reparation, grøn ejerafgift og vejhjælp til fordelagtige vaske- og brændstofaftaler med rabatter. Konceptet giver et minimum af administration, idet man blot modtager én samlet faktura pr. bil på alle ydelser fra Peugeot-forhandleren.

”Vores fornemste opgave er at give kunderne det, de efterspørger og endda præsentere helt nye løsninger for dem, som gør deres hverdag meget nemmere”, fortæller produktchef for varebiler hos Peugeot Danmark, Sten Bonne Schwaner og fortsætter: ”For disse erhvervskunder er varebilen ikke blot et transportmiddel, men også et arbejdsredskab. Med Peugeot LeasingPRO går vi skridtet videre og tilbyder ikke alene en driftssikker partner i hverdagen, men også en 360 graders totalløsning, som giver kunderne mulighed for at koncentrere sig om det væsentlige – deres virksomhed.”

Fordele ved Peugeot LeasingPRO

-  Peugeot forsikring med fast præmie i 3 år

-  Et fast månedligt bilbudget

-  Landsdækkende service- og reparationsaftale

-  Tryghed, overblik og lav risiko

-  Garanteret restværdi i hele perioden

-  Attraktive priser, uanset flådestørrelse

-  Grøn ejerafgift

-  Landsdækkende vejhjælp

-  Attraktiv brændstof- og vaskeaftale

-  Lav TCO (Total Cost of Ownership)

-  Mulighed for at med-lease ekstraudstyr

-  Mulighed for at med-lease opbygning af varerum

-  Én samlet faktura pr. måned med alle udgifter

Peugeot LeasingPRO priser

Peugeot tilbyder LeasingPRO til de tre populære varebiler, Partner Van, Expert og Boxer. Der er mulighed for at tegne en LeasingPRO aftale på alle varianter af varebilerne og med forskellige kilometerintervaller årligt.

Priseksempler:

Partner Van

Flex L1 100 hk – Førstegangsydelse: 20.000 kr. – Mdl. ydelse ved. 20.000 km: 2.494 kr.

Premium L1 100 hk ESG – Førstegangsydelse: 20.000 kr. – Mdl. ydelse ved 20.000 km: 2.548 kr.

Expert

L1 95 hk – Førstegangsydelse: 25.000 kr. – Mdl. ydelse ved 20.000 km: 2.995 kr.

L2 Plus 115 hk – Førstegangsydelse: 25.000 kr. – Mdl. ydelse ved 20.000 km: 3.115 kr.

L2 Premium 120 hk – Førstegangsydelse: 25.000 kr. –Mdl. ydelse ved 20.000 km: 3.372 kr.

L3 Premium 180 hk EAT6 – Førstegangsydelse: 25.000 kr. – Mdl. ydelse ved 20.000 km: 4.012 kr.

Boxer

330 L2H1 130 hk – Førstegangsydelse: 30.000 kr. – Mdl. ydelse ved 20.000 km: 3.434 kr.

333 L2H2 Premium+ 130 hk – Førstegangsydelse: 30.000 kr. – Mdl. ydelse ved 20.000 km: 3.776 kr.

335 L2H2 Premium+ 163 hk – Førstegangsydelse: 30.000 kr. – Mdl. ydelse ved 20.000 km: 3.965 kr.

335 L3H2 Ultimate 163 hk – Førstegangsydelse: 30.000 kr. – Mdl. ydelse ved. 20.000 km: 4.215 kr.

Læs mere på peugeot.dk.

PEUGEOT 508 er nomineret til Årets Bil i Danmark 201912.10.2018 16:25pressemeddelelse

Den danske Årets Bil kåring 2019 er i fuld gang. 26 danske motorjournalister har netop afsluttet første etape af udvælgelsen, der kulminerer den 23. januar, hvor den endelige vinder udråbes til den store finale. Den finder sted på Forstads Museet i Hvidovre, der med den spektakulære udstilling ”Årets Bil 1969-2019 - Familien Danmark på hjul” fejrer 50-året for kåringen af den første Årets Bil i Danmark.

Prisvindende ny PEUGEOT PARTNER Van introduceres med frapris på 99.990 kr. ekskl. moms20.9.2018 10:11pressemeddelelse

Den nye PEUGEOT PARTNER Van er netop blevet valgt til International Van of the Year 2019 på den internationale transportmesse i Hannover. Sammen med søsterbilerne fra Groupe PSA vandt den overbevisende med 127 point foran den nærmeste konkurrent Mercedes Sprinter, der fik 92 point. De danske Peugeot-forhandlere fejrer titlen ved allerede denne uge at åbne op for bestillinger af den nye PEUGEOT PARTNER Van.

PEUGEOT præsenterer en helt ny PARTNER til de professionelle26.6.2018 07:16pressemeddelelse

PEUGEOT sætter høje standarder i den lille varebilsklasse med den nye PARTNER. Den viser ikke alene et nyt dynamisk design, som indvendigt fuldendes af PEUGEOT i-Cockpit, men er samtidig udstyret med komfort- og sikkerhedsfeatures, der er fuldt ud på højde med en moderne personbil. Herudover lanceres to innovative nyheder: Overload Indikator og Surround Rear Vision, som giver udsyn og forhindrer blinde vinkler. Den nye PEUGEOT PARTNER er kort sagt et komfortabelt mobilt kontor, der med sit praktiske varerum tilbyder et væld af anvendelsesmuligheder.

PEUGEOT hæver barren med ny ambitiøs 508 SW7.6.2018 06:00pressemeddelelse

Blot få måneder efter afsløringen af den nye 508 er PEUGEOT klar med de første fotos af SW-versionen. Der er tale om en gennemgribende ændring. Den nye PEUGEOT 508 SW bryder med de eksisterende designkoder for stationcars i D-segmentet og har i stedet hentet inspiration fra shooting brake-universet. Designet er skarpt med en lavtliggende hoftelinje, og der er opnået en perfekt balance mellem sporty elegance og funktionalitet med rummelig passagerplads og et generøst bagagerum. Den nye 508 SW er udstyret med den nyeste generation af PEUGEOT i-Cockpit, der sammen med bilens performance, sikkerhed og komfort sikrer en intens oplevelse bag rattet. Den nye PEUGEOT 508 SW har verdenspremiere til oktober 2018 i forbindelse med Paris Motor Show og vil efterfølgende blive lanceret i Europa fra januar 2019.