All-inclusive på gule plader med Peugeot LeasingPRO

Peugeot lancerer et helt nyt leasingkoncept for erhvervslivet, der er en totalløsning, som tager højde for alt, der er forbundet med leasing af ny varebil. LeasingPRO er både en rentabel og tidsbesparende løsning, som tilfredsstiller alle behov, uanset om man har 5 eller 50 varebiler i flåden. Peugeot Expert, der blev kåret som ”Årets Varebil 2017”, fås med en LeasingPRO aftale fra 2.995 kr./mdr. og en førstegangsydelse på 25.000 kr.

Peugeots varebilsprogram har en model til ethvert behov og branche, og vælger man totalløsningen LeasingPRO, skal man hverken bekymre sig om administration eller risiko. Det attraktive leasingkoncept indbefatter alt lige fra bilen, forsikring, service, reparation, grøn ejerafgift og vejhjælp til fordelagtige vaske- og brændstofaftaler med rabatter. Konceptet giver et minimum af administration, idet man blot modtager én samlet faktura pr. bil på alle ydelser fra Peugeot-forhandleren.

”Vores fornemste opgave er at give kunderne det, de efterspørger og endda præsentere helt nye løsninger for dem, som gør deres hverdag meget nemmere”, fortæller produktchef for varebiler hos Peugeot Danmark, Sten Bonne Schwaner og fortsætter: ”For disse erhvervskunder er varebilen ikke blot et transportmiddel, men også et arbejdsredskab. Med Peugeot LeasingPRO går vi skridtet videre og tilbyder ikke alene en driftssikker partner i hverdagen, men også en 360 graders totalløsning, som giver kunderne mulighed for at koncentrere sig om det væsentlige – deres virksomhed.”

Fordele ved Peugeot LeasingPRO

-  Peugeot forsikring med fast præmie i 3 år

-  Et fast månedligt bilbudget

-  Landsdækkende service- og reparationsaftale

-  Tryghed, overblik og lav risiko

-  Garanteret restværdi i hele perioden

-  Attraktive priser, uanset flådestørrelse

-  Grøn ejerafgift

-  Landsdækkende vejhjælp

-  Attraktiv brændstof- og vaskeaftale

-  Lav TCO (Total Cost of Ownership)

-  Mulighed for at med-lease ekstraudstyr

-  Mulighed for at med-lease opbygning af varerum

-  Én samlet faktura pr. måned med alle udgifter

Peugeot LeasingPRO priser

Peugeot tilbyder LeasingPRO til de tre populære varebiler, Partner Van, Expert og Boxer. Der er mulighed for at tegne en LeasingPRO aftale på alle varianter af varebilerne og med forskellige kilometerintervaller årligt.

Priseksempler:

Partner Van

Flex L1 100 hk – Førstegangsydelse: 20.000 kr. – Mdl. ydelse ved. 20.000 km: 2.494 kr.

Premium L1 100 hk ESG – Førstegangsydelse: 20.000 kr. – Mdl. ydelse ved 20.000 km: 2.548 kr.

Expert

L1 95 hk – Førstegangsydelse: 25.000 kr. – Mdl. ydelse ved 20.000 km: 2.995 kr.

L2 Plus 115 hk – Førstegangsydelse: 25.000 kr. – Mdl. ydelse ved 20.000 km: 3.115 kr.

L2 Premium 120 hk – Førstegangsydelse: 25.000 kr. –Mdl. ydelse ved 20.000 km: 3.372 kr.

L3 Premium 180 hk EAT6 – Førstegangsydelse: 25.000 kr. – Mdl. ydelse ved 20.000 km: 4.012 kr.

Boxer

330 L2H1 130 hk – Førstegangsydelse: 30.000 kr. – Mdl. ydelse ved 20.000 km: 3.434 kr.

333 L2H2 Premium+ 130 hk – Førstegangsydelse: 30.000 kr. – Mdl. ydelse ved 20.000 km: 3.776 kr.

335 L2H2 Premium+ 163 hk – Førstegangsydelse: 30.000 kr. – Mdl. ydelse ved 20.000 km: 3.965 kr.

335 L3H2 Ultimate 163 hk – Førstegangsydelse: 30.000 kr. – Mdl. ydelse ved. 20.000 km: 4.215 kr.

Læs mere på peugeot.dk.

Interdan-koncernen overtager importen af Opel i Danmark15.5.2018 10:02pressemeddelelse

Groupe PSA og Interdan-koncernen har netop underskrevet en aftale, som betyder, at Interdan koncernen overtager importen af Opel i Danmark og Sverige. Interdan-koncernen har siden starten af 1950´erne varetaget importen af Peugeot i Danmark og har løftet mærket til at være blandt de mest populære personbilsmærker på det dansk marked. Overtagelsen af Opel er en naturlig udvidelse af det frugtbare samarbejde mellem Groupe PSA og Interdan, der blev cementeret med en succesfuld overtagelse af importen af Citroën og DS i Danmark i 2016.

PEUGEOT-LØVEN hvæsser klørene på Genève Motor Show27.2.2018 13:29pressemeddelelse

PEUGEOT indtager Genève Motor Show 2018 med ikke mindre end tre verdenspremierer: - Den nye PEUGEOT 508, en radikal sedan med et skarpt design, som er et udtryk for PEUGEOTs ambitioner i D-segmentet. - PEUGEOT RIFTER, designet til hverdagens eventyr i et robust og elegant design. Vises også i en særlig konceptversion med firehjulstræk. - En imponerede løve, som er mærkets nye ambassadør. Skulpturen er inkarnationen af PEUGEOTs stolthed og fejrer løve-emblemets 160 års historie.

Ny PEUGEOT 508 – et overbevisende statement22.2.2018 09:54pressemeddelelse

Den nye PEUGEOT 508 ændrer alt. Dens opbygning er mere kompakt og højden er reduceret. Det udvendige design er skarpere og mere robust, mens bilens spektakulære interiør inkluderer en udvikling af det ikoniske PEUGEOT i-Cockpit. Dens vejgreb, nye motorer, de utallige teknologiske features, men også det kvalitetsmæssige kvantespring betyder, at den nye PEUGEOT 508 hæver barren i D-segmentet og understøtter mærkets upmarket strategi.

HELT NY OG EVENTYRLYSTEN PEUGEOT RIFTER21.2.2018 06:00pressemeddelelse

PEUGEOT RIFTER kombinerer på succesfuld vis et robust look og slanke linjer i et design, der understreger, at udgangspunktet for bilen er eventyrlyst og det betyder, at dens egenskaber udnyttes til fulde både i storbyens jungle og i den vilde natur. Den nye PEUGEOT RIFTER er bygget på PSAs EMP2 platform, hvilket garanterer både fleksibilitet og holdbarhed. Den fås i to længder med 5 eller 7 sæder og er udstyret med PEUGEOT i-Cockpit, hvilket sammen med en række teknologiske features og effektive motorer betyder, at bilen er et perfekt mix af praktisk alsidighed og gode køreegenskaber. PEUGEOT RIFTER er bygget til allround brug og er designet til at inspirere hverdagens opdagelsesrejsende.

PEUGEOT-LØVEN brøler højt i Danmark1.2.2018 13:37pressemeddelelse

2017 skriver sig ind i Peugeots historie, som et år, der vil blive husket for succes på alle fronter. 3008 SUV opnåede den prestigefyldte titel ”Car of the Year 2017”, Expert blev valgt som ”Årets Varebil 2017” i Danmark og den nye 7-personers 5008 SUV fik en meget positiv modtagelse, bl.a. som testvinder i flere dueller. Med næsten 10.000 solgte eksemplarer kørte bestselleren 208 ind på førstepladsen, som danskernes foretrukne bil, men de danske bilkunder tog også rigtig godt imod Peugeots SUV-modeller og det betød bl.a., at 2008 blev den mest solgte i sin klasse og 3008 indtog en andenplads i segmentet.