All-inclusive på gule plader med Peugeot LeasingPRO

Peugeot lancerer et helt nyt leasingkoncept for erhvervslivet, der er en totalløsning, som tager højde for alt, der er forbundet med leasing af ny varebil. LeasingPRO er både en rentabel og tidsbesparende løsning, som tilfredsstiller alle behov, uanset om man har 5 eller 50 varebiler i flåden. Peugeot Expert, der blev kåret som ”Årets Varebil 2017”, fås med en LeasingPRO aftale fra 2.995 kr./mdr. og en førstegangsydelse på 25.000 kr.

Peugeots varebilsprogram har en model til ethvert behov og branche, og vælger man totalløsningen LeasingPRO, skal man hverken bekymre sig om administration eller risiko. Det attraktive leasingkoncept indbefatter alt lige fra bilen, forsikring, service, reparation, grøn ejerafgift og vejhjælp til fordelagtige vaske- og brændstofaftaler med rabatter. Konceptet giver et minimum af administration, idet man blot modtager én samlet faktura pr. bil på alle ydelser fra Peugeot-forhandleren.

”Vores fornemste opgave er at give kunderne det, de efterspørger og endda præsentere helt nye løsninger for dem, som gør deres hverdag meget nemmere”, fortæller produktchef for varebiler hos Peugeot Danmark, Sten Bonne Schwaner og fortsætter: ”For disse erhvervskunder er varebilen ikke blot et transportmiddel, men også et arbejdsredskab. Med Peugeot LeasingPRO går vi skridtet videre og tilbyder ikke alene en driftssikker partner i hverdagen, men også en 360 graders totalløsning, som giver kunderne mulighed for at koncentrere sig om det væsentlige – deres virksomhed.”

Fordele ved Peugeot LeasingPRO

-  Peugeot forsikring med fast præmie i 3 år

-  Et fast månedligt bilbudget

-  Landsdækkende service- og reparationsaftale

-  Tryghed, overblik og lav risiko

-  Garanteret restværdi i hele perioden

-  Attraktive priser, uanset flådestørrelse

-  Grøn ejerafgift

-  Landsdækkende vejhjælp

-  Attraktiv brændstof- og vaskeaftale

-  Lav TCO (Total Cost of Ownership)

-  Mulighed for at med-lease ekstraudstyr

-  Mulighed for at med-lease opbygning af varerum

-  Én samlet faktura pr. måned med alle udgifter

Peugeot LeasingPRO priser

Peugeot tilbyder LeasingPRO til de tre populære varebiler, Partner Van, Expert og Boxer. Der er mulighed for at tegne en LeasingPRO aftale på alle varianter af varebilerne og med forskellige kilometerintervaller årligt.

Priseksempler:

Partner Van

Flex L1 100 hk – Førstegangsydelse: 20.000 kr. – Mdl. ydelse ved. 20.000 km: 2.494 kr.

Premium L1 100 hk ESG – Førstegangsydelse: 20.000 kr. – Mdl. ydelse ved 20.000 km: 2.548 kr.

Expert

L1 95 hk – Førstegangsydelse: 25.000 kr. – Mdl. ydelse ved 20.000 km: 2.995 kr.

L2 Plus 115 hk – Førstegangsydelse: 25.000 kr. – Mdl. ydelse ved 20.000 km: 3.115 kr.

L2 Premium 120 hk – Førstegangsydelse: 25.000 kr. –Mdl. ydelse ved 20.000 km: 3.372 kr.

L3 Premium 180 hk EAT6 – Førstegangsydelse: 25.000 kr. – Mdl. ydelse ved 20.000 km: 4.012 kr.

Boxer

330 L2H1 130 hk – Førstegangsydelse: 30.000 kr. – Mdl. ydelse ved 20.000 km: 3.434 kr.

333 L2H2 Premium+ 130 hk – Førstegangsydelse: 30.000 kr. – Mdl. ydelse ved 20.000 km: 3.776 kr.

335 L2H2 Premium+ 163 hk – Førstegangsydelse: 30.000 kr. – Mdl. ydelse ved 20.000 km: 3.965 kr.

335 L3H2 Ultimate 163 hk – Førstegangsydelse: 30.000 kr. – Mdl. ydelse ved. 20.000 km: 4.215 kr.

Læs mere på peugeot.dk.

Prisvindende PARTNER Van på toppen23.7.2019 09:00:00 CESTPressemeddelelse

Den nye PEUGEOT PARTNER Van, som er belønnet med både ”Van of the Year 2019” prisen og ”Årets Varebil 2019”, er kørt direkte ind på førstepladsen over de mest solgte varebiler i sin klasse. En markedsandel på 21,4 %* viser med al tydelighed, at kunderne også værdsætter de egenskaber, der sikrede PARTNER Van de to anerkendte priser: Moderne sikkerhedsudstyr, komfort, gode køreegenskaber og et potent design.

Ny PEUGEOT 2008: Endnu mere SUV – endnu mere high-tech19.6.2019 08:01:10 CESTPressemeddelelse

Den nye 2008 er en virkeliggørelse af PEUGEOTs spændende vision for fremtiden. Den er en ultramoderne fortolkning af en instinktiv køreoplevelse og alsidige SUV-karakteristika, der understreger, at teknologi og passion sagtens kan gå hånd i hånd. Den nye PEUGEOT 2008 er udstyret med den nyeste generation af PEUGEOT i-Cockpit 3D samt adskillige køreassistentsystemer, der er udviklet med baggrund i den bedste teknologiske know-how, som PEUGEOT har at tilbyde. Dette betyder desuden, at den nye 2008 fra start vil blive tilbudt med tre forskellige drivmidler: El, benzin eller diesel.

Interdan Bil A/S overtager aktiemajoriteten i QuickPot A/S12.6.2019 11:45:34 CESTPressemeddelelse

Interdan Bil A/S har netop underskrevet en aftale med QuickPot A/S, der betyder, at Interdan Bil A/S overtager aktiemajoriteten i virksomheden. Den nuværende medejer af QuickPot A/S, Martin Pedersen, har valgt at frasælge sin ejerandel på 67% i QuickPot. I den forbindelse overtager Interdan Bil A/S 52% af aktierne, mens den nuværende adm. direktør og medejer, Steen Haugaard Fransen, øger sin andel af virksomheden fra 33% til 48%.

PEUGEOT sætter strøm til sin stand på Genève Motor Show28.2.2019 16:01:11 CETPressemeddelelse

PEUGEOT præsenterer to verdenspremierer på dette års udgave af Genève Motor Show, der begge vidner om, at mærket har sat strøm til sin fremtid. En fremtid, der med den nye e-208 og 208 er lige om hjørnet, mens den spektakulære 400 hestes plug-in hybrid 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED er en konceptbil, der viser PEUGEOTs intentioner om at udvikle performance-modeller med plug-in hybrid drivlinje.