Adm. direktør Jesper Toft Mathiasen vender tilbage som formand for DI Sydvestjylland

På den netop overståede generalforsamling i DI Sydvestjylland blev adm. direktør Jesper Toft Mathiasen udpeget som ny formand. Jesper Toft Mathiasen indtager dermed igen formandsposten, som Jens Damgaard har beklædt i ca. 1½ år. Forud for Jens Damgaards formandsperiode var posten beklædt af netop Jesper Toft Mathiasen i 5½ år, så det må siges at være en særdeles erfaren formand, der nu igen sætter sig i formandsstolen.

Efter 10 år i bestyrelsen udtrådte Jens Damgaard af DI Sydvestjyllands bestyrelse, hvilket kommer i naturlig forlængelse af, at han i april 2019 valgte at stoppe som adm. direktør for A/S Vestfrost.

Adm. direktør Jørgen Østergaard, Flensted A/S, blev genudpeget som næstformand, mens Fabrikschef Martin K. Madsen, DuPont Nutrition Biosciences ApS, og adm. direktør Carsten Jespersen, KE Fibertec A/S, blev udpeget som nye næstformænd.

På generalforsamlingen var der ligeledes nyvalg til bestyrelsen af adm. direktør Gitte Kirkegaard, Logitrans A/S og direktør Kenny Bjerg, Lego A/S.

DI Sydvestjylland bestyrelse:

• Adm. direktør Jesper Toft Mathiasen, Claus Sørensen A/S (Formand)
  • Adm. direktør Jørgen Østergaard, Flensted A/S (Næstformand)
  • Fabriksdirektør Martin K. Madsen, DuPont Nutrition Biosciences ApS (Næstformand)
  • Adm. direktør Carsten Jespersen, KE Fibertec A/S (Næstformand)
  • Direktør Søren Kvist, Kvist Industries A/S
  • Direktør Erik Madsen, Madsens Maskinfabrik Esbjerg ApS
  • Adm. direktør Ole Jørgensen, RM Group Holding A/S
  • Adm. direktør Jørgen Munkholm Poulsen, H.T. Transport & Spedition A/S
  • COO Allan Østergaard, VIKING Life-Saving Equipment A/S
  • Adm. direktør Torben Blaaholm, Blaaholm A/S
  • Adm. direktør Henrik Jylov, OTV Plast A/S
  • Adm. direktør Gitte Kirkegaard, Logitrans A/S
  • Direktør Kenny Bjerg, Lego A/S

For yderligere oplysninger kontakt chefkonsulent i DI, Johan H. Pedersen, jhp@di.dk tlf: 4084 3207 eller pressekoordinator Bo Hjuler, tlf. 2328 4912.

Download
Ny formand for DI Sydvestjylland, adm. direktør Jesper Toft Mathiasen, Claus Sørensen A/S. Foto: DI
Download

Lave skatter baner vejen for godt erhvervsklima i Vejen3.9.2018 21:30:00 CESTPressemeddelelse