Adm. direktør Anders Gaba stopper i Nokas

Direktør for Nokas Danmark Anders Gaba har valgt at takke ja til en ny stilling og stopper derfor i Nokas d. 31. oktober. Nokas er nu i gang med at finde en afløser til virksomheden, som er i rivende vækst.
Adm. direktør Anders Gaba

Anders Gaba, direktør for Nokas Danmark, har besluttet sig for at søge nye udfordringer og forlader derfor Nokas den 31. oktober for at tiltræde en ny stilling. Anders Gaba har arbejdet intenst de seneste tre år for at udvikle og eksekvere en strategi om at styrke Nokas position i banksegmentet og overleverer nu en forretning, som har øget sin markedsandel markant.

- Vi har i bestyrelsen været yderst tilfredse med Anders Gabas arbejde, den indsats og de resultater, han har leveret gennem årene, så vi er naturligvis ærgerlige over, at han har besluttet sig for at gå nye veje. Men vi har haft en åben og konstruktiv dialog gennem forløbet og har derfor sammen iværksat en plan for at sikre en så smidig overgang som muligt, siger bestyrelsesformand Vidar Berg.

- Det har været et utroligt spændende område at arbejde med, og det har været en fornøjelse at være med på den enorme vækstrejse, som Nokas har været på. Tiden føles dog rigtig for mig til at overlade stafetten til nye og friske kræfter, som kan lede forretningen videre med fokus på at sikre driften af samfundets vigtige infrastruktur for kontanter, siger Anders Gaba, adm. direktør Nokas Danmark.

- Jeg har sat stor pris på samarbejdet med kunder, samarbejdspartner og bestyrelse samt ikke mindst de mange dygtige og dedikerede kollegaer, som hver eneste dag gør en kæmpe indsats for at sikre kontantflowet i Danmark.

Nokas er i gang med at finde den nye administrerende direktør for Nokas Danmark.

Adm. direktør Anders Gaba mobil: 2329 3948

Adm. direktør Anders Gaba
Adm. direktør Anders Gaba.

Information om Nokas

Nokas udfører en væsentlig samfundsmæssig opgave ved at opretholde en sikker infrastruktur for kontante betalinger. Nokas leverer og afhenter kontanter til og fra butikker og sørger for, at pengene transporteres og opbevares sikkert. Virksomheden servicerer også en lang række pengeinstitutter og hæveautomater, herunder det landsdækkende KONTANTEN-konceptet.