Interflora overrasker i Valentinsfilm med homoseksuel kærlighed
En ny storslået film fra Interflora fortæller historien om en ung mand i 1920’erne, som på alle mulige måder prøver at erklære sin kærlighed til sin udkårne, der tilsyneladende er en smuk kvinde. Trods mange forviklinger ender han med at få vist sine sande følelser – men slutningen vender historien på hovedet og afslører at han i virkeligheden hele tiden har været interesseret i en anden mand i filmen. Med et simpelt filmtrick, får filmen effektivt demonstreret, at kærlighed overvinder alt – uanset seksuel orientering.
Filmen er den nyeste i rækken af Interfloras film om de store følelser og den svære kærlighed. I de tidligere film har vi bl.a. mødt en meget forelsket ældre mand på et plejehjem, en goth-outsider, der er lun på skolens skønhed og en klovn, der forsøger at komme i kontakt med den smukke cirkusprinsesse.
”Vi vil med filmene gerne vise, at Interflora er på kærlighedens side, men også at kærligheden kan være yderst kompliceret og overraske os, når vi mindst venter det,” fortæller Zvi Goldstein, der er marketingdirektør hos Interflora.
”I sidste ende handler det om mod, om at tage det sidste, modige skridt mod kærligheden, og så må alt briste eller bære. Det er et fint øjeblik, som vi forsøger at ramme i vores film.”
Reklamefilmen er udviklet af reklamebureauet Brandhouse og instrueret af en af verdens bedste reklamefilmsinstruktører, Martin Werner. Den bliver i øjeblikket vist på tv, i biografen og kan også ses her: https://www.youtube.com/watch?v=EWewqZsIqPc
For yderligere information:
Marketingdirektør Zvi Goldstein, Interflora, 30 66 92 55
Presseansvarlig, Thomas Schmidt Jørgensen, Brandhouse, 26 70 77 14
Links
Information om Interflora
Følg pressemeddelelser fra Interflora
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Interflora
Nyt onlineunivers hos Interflora skal styrke den digitale købsoplevelse30.9.2019 07:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Som et led i en ny digital strategi lancerer Danmarks førende blomsterkæde, Interflora, et nyt onlineunivers med stort fokus på egne lokalproducerede specialiteter. Det nye onlineunivers skal inspirere og styrke den digitale købsoplevelse hos forbrugerne.
Far var en af de helt store vindere på valgdagen5.6.2019 16:30:14 CEST | Pressemeddelelse
Til trods for at folketingsvalget i år faldt d. 5. juni på Fars dag, så havde danskerne ikke glemt fædrenes mærkedag. Blomsterkæden Interflora oplever igen i år vækst på 17 pct. og en stor interesse for Fars dag. I år er det store salg af buketter, øl, vin og spiritus på Fars dag med til at skabe tusindvis af nye træer i Zambia.
Trods grundlovsdag og folketingsvalg: Danskerne glemmer ikke far på Fars Dag d. 5. juni31.5.2019 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Selvom vi i år på Fars Dag d. 5. juni skal stemme til folketingsvalget, så forventer Danmarks største formidler af kærlige hilsner, Interflora, ikke, at danskerne glemmer far. Fars Dag har nemlig været i stigning de seneste år, og ifølge Søren Flemming Larsen, administrerende direktør hos Interflora Danmark, fortjener han mindst ligeså meget opmærksomhed som mor. I år planter Interflora et træ for de buketter, øl, vin og spiritus, der blandt andet bliver solgt på Fars Dag d. 5. juni.
Stemmerne er talt op – mor slår alle rekorder12.5.2019 13:49:51 CEST | Pressemeddelelse
Hvis antallet er af blomsterbuketter på Mors Dag søndag kunne sidestilles med stemmer, er der ingen tvivl om, hvem der ville vinde valget. Igen i år oplevede blomsterkæden Interflora en stor stigning i salget af blomsterbuketter og gaver til Mors Dag. Gennem et stort nyt samarbejde med den danske organisation Global Climate Institute i samarbejde med den internationale NGO, WeForest blev der plantet et træ i Zambia for hver buket, der blev sendt til mor.
Videnskabeligt studie slår fast: Vi prioriterer mor højere end vennerne10.5.2019 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Hvis du som mor nogle gange føler, at din teenagedatter eller -søn ville vælge vennerne over dig, så kan du godt ånde lettet op. For de vil nemlig være mere tilbøjelige til at vælge mor fremfor vennerne. Det viser en ny undersøgelse fra UCLA Psychology. På søndag d. 12. maj fejrer danskerne og Danmarks største formidler af kærlige hilsner, Interflora, Mors dag.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum