Coop Danmark A/S

SuperBrugsen og Madkulturen inviterer 4.000 unge til FoodJam på Roskilde Festival

Del
SuperBrugsen leverer friske varer til FoodJam, der afvikles på Roskilde Festival i samarbejde mellem Madkulturen, SuperBrugsen og Roskilde Festival.

Frisk grønt fra SB Grønthandel, nyfangede fisk fra Thorupstrand Kystfiskerlaug og friskbagt økologisk brød.

Det er nogle af de råvarer, som SuperBrugsen stiller til rådighed for de unge til FoodJam, der afvikles på Roskilde Festival i samarbejde mellem Madkulturen, SuperBrugsen og Roskilde Festival. Succesen FoodJam gentages for 5. år i træk.

FoodJam er et aktivt folkekøkken på Festivalen, hvor gæsterne kan komme og lave deres egen mad af de bedste råvarer sammen med kulinariske vejledere. Prisen for at være med er 65 kr. pr. person. Til gengæld får man ny viden, en lærerig og sjov oplevelse og et måltid af højeste kvalitet.

”SuperBrugsen er med på FoodJam for at vise festivalgæsterne, at et supermarked kan noget andet og mere end de discountbutikker, mange af dem handler i til hverdag. Vi gør det tydeligt, at vi har meget mere økologi, et meget større udvalg af friske råvarer og faguddannede medarbejdere, hvor man kan få råd til den daglige madlavning,” siger marketingchef Martin Dalsgaard, SuperBrugsen.

Udover at sørge for de rigtige råvarer, så står SuperBrugsen sammen med Coop Logistik også for den ganske store opgave at sikre, at de friske varer kommer frem til tiden i den rigtige temperatur.

”FoodJam skaber begejstring omkring mad og måltider og giver de unge lyst til at lave mad med nye råvarer og ingredienser sammen med andre unge. Vi ved, at 96 % af FoodJams gæster deltager for fællesskabets skyld, men 75 % går derfra med lyst til at afprøve nye råvarer og teknikker derhjemme. Vi er glade for, at SuperBrugsen igen i år vil være med til at styrke unges madkultur på Roskilde Festival,” siger Judith Kyst, direktør for Madkulturen.

Se video om partnerskabet mellem SuperBrugsen, Madkulturen og Roskilde Festival via dette link.

Læs mere om FoodJam her.

Kontakter

Martin Dalsgaard Andersen, Marketingchef, SuperBrugsen, 52213693, martin.dalsgaard@coop.dk

Links

Information om Coop Danmark A/S

Coop Danmark A/S
Coop Danmark A/S
Roskildevej 65
2620 Albertslund

43864386

Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Coop Crew 2.0 - Ny aftale sikrer fortsættelsen af landets største fritidsjobindsats29.4.2025 07:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Med støtte fra Den A.P. Møllerske Støttefond har Ungdomsskoleforeningen og Coop siden 2019 ledet og drevet landets største fritidsjobindsats, Coop Crew, hvor over 2.000 unge har deltaget, og cirka 55 % af de unge har fået et fritidsjob. Efter planen ophører den økonomiske støtte fra fonden i 2025, men med en ny aftale mellem Ungdomsskoleforeningen og Coop sikrer parterne, med Coop Crew 2.0, fortsættelsen af den landsdækkende fritidsjobindsats.

Coop Tradings direktør fratræder til fordel for international topstilling25.4.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Administrerende Direktør i Coop Trading, Michael la Cour, har valgt at takke ja til en ny international rolle i en topstilling for IKEA i Sydøstasien. Med udgangen af august 2025 forlader han derfor direktørrollen i det nordiske indkøbsselskab – og efterlader sig et stærkt team, en tydelig retning og en masse nordisk momentum til det videre arbejde for en ny direktør. Coop Tradings direktør takker af efter stor indsats, som har skabt fokus på styrken ved det nordiske fællesskab og på, hvordan de nordiske private brands – Coop, Xtra og Änglamark – leverer stor værdi på både pris og kvalitet. Direktørens farvel markerer en ny fase i Coop Tradings rejse mod at levere private brands i verdensklasse til de nordiske hjem. ”Vi vil gerne takke Michael la Cour for hans markante bidrag til Coop Trading gennem de seneste år. Han har været drivende i at tage det nordiske samarbejde ind i en ny æra med endnu stærkere fokus på at skabe forbrugernes foretrukne produkter i Norden. Ud over at kæmpe for

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye