50 år: Mona Petersen Kirk, Rødekro, fylder fredag den 26. august 50 år.

Mona Petersen Kirk, Rødekro, fylder fredag den 26. august 50 år.

Navne: Mona Petersen Kirk arbejder til daglig som privatrådgiver i Middelfart Sparekasses afdeling i Kolding, hvor hun har haft sin daglige gang siden 2012.

Mona Petersen Kirk bor sammen med sin mand Thomas i Rødekro. Sammen har de fire drenge på 14, 17, 17 og 19 år, som alle bor hjemme og læser på forskellige uddannelser.

Familielivet fylder meget i hverdagen, men om sommeren spænder hele familien campingvognen på bilen og kører til Italien for at holde sommerferie under varmere himmelstrøg.

Resten af året er det sommerhuset på vestkysten, som trækker, når der skal kobles af.

Mona Petersen Kirk, Rødekro, fylder fredag den 26. august 50 år.

Peter Sørensen er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Aarhus8.9.2022 13:59:21 CEST | Pressemeddelelse

Navne: Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en erfaren herre i afdelingen i Aarhus. Det er 54-årige Peter Sørensen, som har arbejdet i finanssektoren, siden han startede som elev i det daværende Unibank i Skanderborg 1991. Senest har han arbejdet seks år som rådgiver i Nykredit, men nu er det altså Middelfart Sparekasses kunder, som kan få gavn af Peter Sørensens mange års erfaring. - Det bedste ved jobbet som rådgiver er, at tale med kunderne. Det giver mig en glæde, hvis jeg kan hjælpe dem med deres planer, ønsker og drømme. Jeg har valgt Middelfart Sparekasse, fordi jeg har hørt så meget godt om stedet fra tidligere kolleger, som nu arbejder i Middelfart Sparekasse. Derudover synes jeg også, at det er spændende at komme til et sted, som er en mindre enhed. Det har jeg ikke prøvet før, siger Peter Sørensen. Han bor sammen med sin hustru Heidi i Skanderborg, hvor han er født og opvokset. Sammen har de to voksne børn, som er flyttet hjemmefra. Der er dog stadig både hund og kat

Lene Størup er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Odense8.9.2022 13:55:40 CEST | Pressemeddelelse

Navne: Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i afdelingen i Odense. Det er 52-årige Lene Størup, som kommer fra en tilsvarende stilling i Sparekassen Sjælland Fyn – ligeledes i Odense. Hun har arbejdet i finanssektoren i 32 år, heraf de seneste 20 år i Sparekassen Sjælland Fyn, men nu er det altså kunderne i Middelfart Sparekasse i Odense, som kan få glæde af Lene Størups mange års erfaring. Hun får for fremtiden sin daglige gang i afdelingen på Dalumvej, hvor hun skal arbejde med privatkunder. - Det bedste ved mit arbejde er kontakten med kunderne. Som rådgiver følger man folk igennem livets forskellige faser, og det er meget givende at hjælpe dem med at få opfyldt deres økonomiske drømme. Jeg har valgt Middelfart Sparekasse, fordi jeg har hørt meget godt om sparekassen gennem tidligere kolleger og venner. Især har jeg hørt meget godt om Odense-afdelingen, hvor jeg skal være. Så det glæder jeg mig meget til, siger Lene Størup. Hun stammer fra Nordjylland, men har