2021 bliver endnu et godt filmår

Der er ingen tvivl om, at der er nogle årstal, som huskes tydeligere end andre, når det kommer til filmverdenen. Hvis der er tale om et godt film år, er der også spændende prisuddelinger og gode biografbesøg at nyde. Derfor er det også godt at forberede dig på det kommende års film. Hvad har du at glæde dig til som publikum i 2021? Her er samlet nogle af de film, som du kan forvente at finde på lærredet i biografen eller på fjernsynet derhjemme i det nye år. Der er blandt andet tale om efterfølgere af både ældre film og animationsfilm, en genindspilning af en klassiker og et helt nyt kærlighedsdrama.

Efterfølgere og genindspilning

2021 byder på både efterfølgere og genindspilning af film. Af efterfølgere ses en nr. to af Hvidstensgruppen. Her skal du følge et par døtre i et tysk fængsel. Hvis du ikke har set etteren, så er det blot at gå i gang. På den måde er du klar til at følge anden film i Hvidstensgruppen, når den kommer ud i 2021. En anden efterfølger, som kommer i 2021, er til den danske animationsfilm Ternet Ninja. Første film blev populær, da den blandt andet både ramte den voksne og unge målgruppe. Der er derfor alt mulig god grund til at sidde klar, når efterfølgeren kommer i biografen i 2021. I den forbindelse ses også en genindspilning i 2021 af klassikeren Busters verden. En film som mange kender til eller har hørt om. Busters Verden er en ægte klassiker for mange, så har du den gamle film liggende, så er det blot at passe på den. Det kan være, du skal have den gemt i et skab, rum eller lignende med en lås med en god låsekasse på. Så er du sikker på, at du ikke mister den og til gengæld er helt klar til at følge genindspilningen i 2021.

Ny dansk film på vej i 2021

En af de nye danske film, som er klar til dig i 2021, er Smagen af sult. Dette drama handler om et ægtepar, som åbner en gourmetrestaurant for at opnå en Michelin stjerne. Dette skaber dog nogle konflikter og prioriteringer, som skal klares. Tag ind og se filmen selv eller med nogle, som du gerne vil dele oplevelsen med. Hvis du deler biografoplevelsen med andre, har I helt sikkert en god snak at tage op efter filmen. Det kan være, at I har opfattet filmen på forskellige måder, hvilket kun kan være spændende at udforske.

Skab din egen hjemmebiograf med få midler

I en travl hverdag er der ikke altid tid til en biograftur. Måske når den film, som du rigtig gerne vil se at udløbe fra lærrederne inden, du får den set. Men bare rolig, heldigvis kommer filmene ofte ud på streamingstjenester eller som DVD efter et stykke tid. Du kan dermed skabe en hjemmebiograf og få en lignende oplevelse. Det kan du gøre ved at få nogle gode stole og et godt TV eller lærred at se filmen på, og ellers må du nøjes med din pc skærm. Du kan få en flot rullevogn hen foran stolene, så der er god plads til snacks. Med få midler er du dermed klar til at se det nye års spændende film derhjemme.

Håndværkerpriserne under Corona er steget – det kan du selv gøre for at spare15.10.2021 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Under Coronatiden er efterspørgslen på håndværkere steget, hvilket ikke kun har medført lange ventetider men også haft store konsekvenser for prisen. Den høje efterspørgsel i byggebranchen har nemlig betydet, at byggemarkedet har haft svært ved at følge med i udbud og efterspørgsel. I hele Europa såvel som udenfor, har den store efterspørgsel ført til en prisstigning af byggematerialer på helt op til 30 procent.