20.000 mavebøjninger på en halv time

Mange af os kender til det med at have en travl hverdag, hvor arbejde, familie, venner og solskin bliver prioriteret på bekostning af turen til træningscentret eller løbeturen. Hvis man samtidig godt kan lide god vin og ynder at drikke et glas vin til den, så kan et par ekstra kilo let sætte sig på sidebenene.

Det er der heldigvis råd for med en ny og revolutionerende teknologi kaldet EmSculpt. EmSculpt er en maskine, der bruger elektromagnetiske bølger til at tone kroppen og forbrænde fedt. Dette gør den ved at få musklerne til at trække sig sammen i det område, som der behandles. EmSculpt så effektiv, at det svarer til, at man tager 20.000 mave- eller knæbøjninger på en halv time.

”Det er oftest mave, baller og lår, som klienterne ønsker at få strammet op eller tonet. Den typiske klient er relativt fit eller slank i forvejen, men ønsker at bruge EmSculpt som et supplement til vedkommendes i forvejen sunde livsstil.” udtaler læge Omar Farooq og fortsætter ”Her fungerer maskinen rigtig fint. Et behandlingsforløb med EmSculpt kan være med til at give klienten en skarpere definition eller fx synlige mavemuskler, hvis det er dette, der ønskes.”.

Mere end en typisk fitness-trend

I modsætning til mange andre fitness-trends, der kommer fra USA, så har EmSculpt en dokumenteret effekt. Studier viser, at man efter et behandlingsforløb på 4 til 6 uger kan forvente synlige resultater, op til 15 procent mere muskelmasse samt mindre fedt i det behandlede område.

”Effekten er egentlig ret umiddelbar. Dagen efter en behandling kan du opleve at være ret øm i det behandlede område - akkurat som hvis du havde haft en hård træningssession. De bedste resultater opnås, hvis du kombinerer et behandlingsforløb med sunde kostvaner og regelmæssig fysisk aktivitet.” udtaler Omar Farooq.

Hos den kosmetiske klinik Contourklinikken på Åboulevard 5 i København behandler læge Omar Farooq både mænd og kvinder med EmSculpt.

Gør dig klar til designskolen med et efterskoleophold i Vejle17.6.2021 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Af Mikkel Preisler På vegne af : Efterskolen for Gastronomi, Musik & Design Nu har du muligheden for, at forbedrede dig til mad og designskolen på et efterskoleophold i Vejle. Mange unge drømmer om muligheden for, at komme ind på designskolen enten i København eller Kolding. Det er dog virkelig vanskeligt at blive optaget. Derfor kan du nu forbedre dine chancer med design og mode som linjefag på skolen for i Vejle.

kERP – Lille dansk bogføringsprogram, som tager kampen op med de store6.6.2021 16:56:52 CEST | Blog

Af Mikkel Preisler Bogføring skal være en effektiv, overskuelig og sikker aktivitet i enhver virksomhed uanset størrelse og brancheområde. For mange nyopstartede enkeltmandsvirksomheder bliver bogføringen udført af ejeren selv. Her er der brug for et stærkt program, der er gennemskueligt, og som kan håndtere vækst i virksomheden, og som er intuitivt bygget op. Danmark har fået et nyt bogføringsprogram – kERP – der giver konkurrence til de eksisterende spillere på området. Det er skabt med fokus på dine behov som virksomhedsejer, og det giver dig alle de egenskaber og funktioner, som du kender fra nogle af de største bogføringsprogrammer.