Sydøstjyllands Politi

Fire mænd dømt for omfattende organiseret indbrudsbølge

Del

7.5.2026 10:17:09 CEST | Sydøstjyllands Politi 

Indbrudene er begået i en periode mellem den 3. november 2025 og den 10. december 2025. De blev alle idømt et år og seks måneders ubetinget fængsel samt udvisning i 12 år. En af de 22-årige bad om betænkningstid, resten modtog dommen.

7.5.2026 10:16:35 CEST | Sydøstjyllands Politi 

Retten i Kolding idømte onsdag den 6. maj 2026 fire mænd – tre på 22 år og en på 23 år - for indbrud for særligt grov beskaffenhed ved at have begået 30 indbrud i varebiler og tre indbrudsforsøg i Sydøstjyllands, Nordjyllands, Syd- og Sønderjyllands og Midt- og Vestsjællands politikredse, nærmere bestemt i Vamdrup, Viuf, Almind, Bredsten, Fredericia, Gadbjerg, Vonge, Vorbasse, Hejnsvig, Vejle, Christiansfeld, Hjallerup, Gandrup, Pandrup, Tårs, Aabybro, Hals, Hejls, Rødding, Terndrup og Høng.

Abonner på myndighedsmeddelelser fra Sydøstjyllands Politi

Abonner på alle kommende myndighedsmeddelelser fra Sydøstjyllands Politi ved at registrere din mailadresse nedenfor. Du kan altid ophæve dit abonnement igen.

Flere meddelelser fra Sydøstjyllands Politi

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye