Sydøstjyllands Politi

31-årig mand idømt to år og tre måneders fængsel

Del

5.5.2026 13:14:28 CEST | Sydøstjyllands Politi 

En 31-årig mand med bopæl i Sønderborg Kommune er i dag ved Retten i Kolding blevet idømt to år og tre måneders fængsel. Manden blev kendt skyldig i - sammen med andre – at være i besiddelse af mindst 494,62 gram kokain på en adresse i Kolding med henblik på videreoverdragelse. Han blev også dømt for at være i besiddelse af 0,98 gram hash og én joint til eget forbrug. 

Manden modtog dommen og blev fængslet efter dom.

Abonner på myndighedsmeddelelser fra Sydøstjyllands Politi

Abonner på alle kommende myndighedsmeddelelser fra Sydøstjyllands Politi ved at registrere din mailadresse nedenfor. Du kan altid ophæve dit abonnement igen.

Flere meddelelser fra Sydøstjyllands Politi

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye