Vil du være med til at udvikle Jyske Bank?
900 kunder gør det allerede, og de gør det så godt, at Jyske Bank nu efterlyser flere og også yngre deltagere til at teste løsninger, funktioner og brugervenlighed.

God service ligger højt på de fleste bankers prioriteringslister. Jyske Bank går hver dag skridtet længere og har med deres kundepanel sat udviklingen af forbrugeroplevelserne i centrum og system - for der bliver intenst lyttet til feedbacken fra de mange deltagere.
Panelet består af omkring 900 kunder i alderen 18-72 år, der ca. en gang om måneden giver deres personlige vurdering af bankens senest udviklede digitale løsninger til net- eller mobilbanken.
”Vi vil gerne tilbyde brugervenlige løsninger til vores kunder, og vi arbejder derfor målrettet på at forbedre oplevelser med vores produkter og services. Vi gør en dyd ud af at forstå kundernes behov, og hvem ved bedre end dem, der til dagligt skal anvende løsningerne end brugerne selv?” siger Tilde Vinge Hem, afdelingsdirektør for Wealth Selvbetjening i Jyske Bank.
De hundredvis af kunder i kundepanelet er bredt repræsenteret på tværs af alder, geografi, produkter og segmenter. De deltager blandt andet i online kundeinterviews og brugertest, ligesom de besvarer spørgeskemaer med det formål at forbedre kundeoplevelsen.
”Vi er meget glade for den feedback, vi får fra kundepanelet. Deres indspark hjælper os med at udvikle endnu skarpere løsninger, der gør vores digitale tilbud mere intuitive til gavn for kunderne selv. Derfor vil vi gerne udvide panelet - jo flere perspektiver, desto bedre bliver vores produkter. Det er særligt de yngre brugere, som vi godt kunne tænke os flere af i kundepanelet” siger Tilde Vinge Hem, der er afdelingsdirektør for Wealth Selvbetjening i Jyske Bank.
For kunderne er det fleksibelt at give deres input. En test kan tages, når det passer ind i kundens egen dagligdag. Deltagerne i Jyske Banks kundepanel modtager som oftest ca. en test en gang om måneden, hvorefter de har 1-2 uger til at svare på testen. I gennemsnit tager en test ca. 10 minutter.
Læs mere om kundepanelet her: https://lnkd.in/d9UQPwj6
Nøgleord
Kontakter
Susanne FaberPressechef
Tlf:+45 26 29 11 29sfab@jyskebank.dkOm Jyske Bank A/S
Jyske Bank A/S er blandt Danmarks største pengeinstitutter med 84 afdelinger i hele landet og cirka 4.000 medarbejdere. Banken tilbyder finansielle løsninger til privat- og erhvervskunder og er ejer af realkredit-selskabet Jyske Realkredit og af leasingselskabet Jyske Finans, der tilbyder leasing af biler og maskiner. Jyske Bank har cirka 140.000 aktionærer. www.jyskebank.dk
Følg pressemeddelelser fra Jyske Bank A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Jyske Bank A/S
Dørene slås op for 120 investeringslystne studerende30.10.2025 10:06:37 CET | Pressemeddelelse
De unge har aldrig udgjort så stor en andel af de danske investorer som nu. Derfor var Jyske Bank i går inviteret med til at klæde de studerende på med viden på Aarhus Universitet.
Højt aktivitetsniveau og en positiv udvikling smitter af på Jyske Banks bundlinje29.10.2025 07:36:38 CET | Pressemeddelelse
Jyske Bank opnår fra første til tredje kvartal et resultat efter skat på 3.992 mio. kr. Resultatet per aktie steg 3 procent i kvartalerne sammenlignet med året forinden – trods effekten af betydeligt lavere korte renter. Forretningsomfanget udviste dermed fortsat fremgang med momentum på især kapitalforvaltningen.
Jyske Bank gentager tøjbytte-succes i Aarhus26.9.2025 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
De seneste uger er der blevet indsamlet mere end et ton brugt sportstøj, der på søndag skifter hænder, når hundredvis af børn og deres forældre slår vejen forbi Grøn Bazar i Viby Hallen.
Grøn anerkendelse og hæder11.9.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Jyske Realkredit vinder prisen for at udstede flest grønne obligationer – og fastslår dermed sin position som indflydelsesrig grøn udsteder.
Erhvervskunderne fra store og mellemstore virksomheder peger på Jyske Bank1.9.2025 09:20:49 CEST | Pressemeddelelse
Jyske Bank er netop rykket op på en suveræn førsteplads, når det gælder kundetilfredshed blandt sammenlignelige banker i kategorien ”store og mellemstore virksomheder med flere end 20 ansatte."
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum