Lidl Danmark

Lidl fortsætter partnerskaber med UEFA Europa League og UEFA Conference League efter en sæson med imponerende fanengagement

Del

Efter et mindeværdigt år i europæisk fodbold ser Lidl frem til at fortsætte sit partnerskab som officiel partner for UEFA Europa League og UEFA Conference League i sæsonen 2025/26.

Efter sæson med imponerende fanengagement: Lidl fortsætter partnerskab med UEFA-turneringer
Efter sæson med imponerende fanengagement: Lidl fortsætter partnerskab med UEFA-turneringer

I den forgangne sæson bragte Lidls partnerskab med UEFA Europa League og UEFA Conference League 36 nationer og 72 klubber sammen på tværs af 342 kampdage. Ifølge en rapport fra Nielsen Sports var Lidl den mest synlige sponsor i turneringerne og var med til at bringe fans tættere på det spil, de elsker.

Gennem turneringen satte Lidls initiativer fokus på fællesskab og involverede tusindvis af spillere, fans og familier. I sæsonen 2024/25 leverede Lidl blandt andet:

  • Over 18.000 stk. frisk frugt til fodboldfans på stadion.
  • 4.685 billetter der gjorde det muligt for Lidl-kunder og familier at opleve europæisk topfodbold helt tæt på.
  • 7.524 unge fodboldfans fik mulighed for at være en del af Lidl Kids Team, hvor de løb på banen side om side med deres idoler og oplevede kampdagen helt tæt på.

Også i den kommende sæson 2025/26 vil Lidl fortsætte med at skabe unikke oplevelser for fans med billetuddelinger, nye muligheder for at være en del af Lidl Kids Team samt fortsat adgang til frisk frugt og sundere mad. Partnerskabet understreger Lidls engagement i at fremme en mere aktiv livsstil, støtte fællesskaber og gøre fodbold til en mere tilgængelig og inkluderende sport for alle.

Ved at sætte fokus på bevidst ernæring og et aktivt liv handler Lidls partnerskab med UEFA Europa League og UEFA Conference League ikke kun om verdensklasse fodbold, men om at skabe varige og unikke øjeblikke for mennesker, fodboldfans og familier over hele Europa. Det fortæller Mette Schacht Færch, Chief Costumer Officer i Lidl:

”For os handler partnerskabet om meget mere end fodbold. Det handler om at give familier og fans helt særlige oplevelser sammen, både på tribunen og hjemme i hverdagen. Vi ser frem til endnu en sæson, hvor vi kan kombinere fodboldglæde med sunde vaner og stærke fællesskaber.”

Kontakter

Billeder

Efter sæson med imponerende fanengagement: Lidl fortsætter partnerskab med UEFA-turneringer
Efter sæson med imponerende fanengagement: Lidl fortsætter partnerskab med UEFA-turneringer
Download

Om Lidl Danmark

I Lidl Danmark står vi for den bedste kvalitet til den bedste pris. Som dagligvarekæde koncentrerer vi os om det væsentlige. Gennem vores effektive processer og det tillidsfulde samarbejde med vores partnere garanterer vi et fremragende forhold mellem kvalitet og pris og et velgennemtænkt vareudbud. Som kunde i Lidl kan du trygt regne med, at vores produkter er friske og af god kvalitet. Vores medarbejdere arbejder hver dag for, at vores kunder nemt og enkelt kan købe ind i vores 164 butikker. 

Du er altid velkommen til at skrive til os på presse@lidl.dk 

Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark

Lidl samler over 60 danske leverandører til klimadag: Vil accelerere fødevarebranchens grønne omstilling29.8.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Torsdag samlede Lidl en række af de største, danske fødevareproducenter til leverandørdag, hvor fokus var, hvordan man sammen kan arbejde med at nedbringe CO2-udledningerne i fødevarebranchen. Formålet med dagen var at informere og inspirere samt præsentere leverandørerne for et nyt, skræddersyet leverandørprogram, der skal klæde dem på til arbejdet med at sætte klimamål.

Lidl skyder 20-års jubilæumsfejring i gang med unikt modeshow og upcycling af tidligere kollektioner18.8.2025 11:45:48 CEST | Pressemeddelelse

Mens modeugen rundede af, samlede Lidl torsdag aften over 70 content creators, designere og livsstilsprofiler til en hemmelig jubilæumsfest på Pressen i København. Højdepunktet var et overraskende modeshow, hvor seks upcoming designere, med den prisvindende Nikolaj Storm i spidsen, havde genfortolket og upcyclet tøj fra tidligere Lidl Fashion-kollektioner.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye