PostNords nye kampagnefilm sætter fokus på talentudvikling
PostNord har lanceret endnu en kampagnefilm, som lige nu ruller over danskernes digitale kanaler. Kampagnen har fokus på talentudvikling og PostNords nye tagline ’Til tiden’.

Det er en velkendt stemme, man hører, når kampagnefilmen ruller. Det er nemlig journalist, digter og cykelkommentatoren, Jørgen Leth, der med sin genkendelige klang og poetiske stemme minder os om, at talentudvikling det meste af tiden foregår i skyggerne med ambitionen om at nå lyset.
I kampagnefilmen møder man den unge og talentfulde cykelrytter, Tobias Aagaard. Man ser ham i intense øjeblikke, hvor han træner i skyggerne og reflekterer over vejen tilbage til rampelyset på podiet. Man møder også et e-commerce talent, der knokler for at skabe resultater for dansk e-commerce og et pakkebud, der er ude at levere pakker til danskerne.
- Tobias Aagaard repræsenterer et af de mange dedikerede talenter, som PostNord støtter gennem sponsorater og partnerskaber. Vi tror på, at talentudvikling og flid er nøglen til succes, både på cykelbanen og i erhvervslivet, siger Mette Ringsted Andersen, marketingchef hos PostNord.
Talentudvikling er nøglen til fremtiden
Selv arbejder PostNord målrettet mod at blive danskernes foretrukne pakkeleverandør. I en tid præget af hastigt teknologisk udvikling og intens konkurrence på pakkemarkedet, er det ingen hemmelighed, at det er mennesker og især talenterne, der gør forskellen, inspirerer og gør, at man kan skille sig ud i mængden og sætte nye standarder.
- For at sikre fremtidig succes er det afgørende at udvikle og fastholde talent. Uanset om det drejer sig om talenter fra dansk cykelsport, e-handel eller vores egne medarbejdere, er talentudvikling nøglen til fremtiden og bør altid være en topprioritet, siger Mette Ringsted Andersen, marketingchef hos PostNord.
Kampagnefilmen fremhæver også PostNords engagement i at udvikle talenter på arbejdspladsen. PostNord er dedikeret til at skabe en mangfoldig arbejdsplads, hvor medarbejdere kan udvikle sig og dyrke deres talent, uanset hvor de er i karrieren.
”PostNord tror på talentet, der løfter hverdagen lidt højere, hver dag”, og med disse ord afrunder Jørgen Leth kampagnefilmens sidste sekunder.
Kampagnefilmen er udviklet i samarbejde med Drum CPH og produceret af Plotworks.
Se kampagnefilmen 'Talenter. Til tiden.' her: https://www.youtube.com/watch?v=yvT1uuizW10
Kontakter
PostNords Presseafdeling
Tlf:70101300presse@postnord.comBilleder
Følg pressemeddelelser fra PostNord Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra PostNord Danmark
Ved årsskiftet leverer PostNord sit sidste brev: Tager stort skridt mod at blive danskernes foretrukne pakkeleverandør6.3.2025 08:30:00 CET | Pressemeddelelse
PostNord tager nu endnu et stort skridt i sin strategi for at bygge et stærkt PostNord for fremtiden. Med den stigende digitalisering falder antallet af breve i Danmark hastigt, og derfor stopper PostNord i Danmark i 2026 med at levere breve for at fokusere på at være danskernes foretrukne pakkeleverandør.
Gør plads til den næste: Hent din pakke i PostNord Pakkeboks indenfor 24 timer og vind et SuperGavekort9.12.2024 09:36:29 CET | Pressemeddelelse
PostNord udlodder et SuperGavekort på 500 kroner hver eneste dag frem mod jul til heldige vindere blandt de særligt hurtige.
Næste år bliver det billigere for dig at sende pakker med PostNord6.12.2024 09:45:47 CET | Pressemeddelelse
Fra 1. januar falder prisen på en pakke under 1 kg fra privatpersoner med 18 procent.
PostNord gentager succes: Konkurrence i hele landet skal mindske juletravlhed i de danske pakkeshops27.11.2024 16:05:25 CET | Pressemeddelelse
Black Friday og juleindkøb betyder tætpakkede pakkeshops landet over. PostNord opfordrer derfor danskerne til at hente deres PostNord-pakker inden for 24 timer og derved deltage i konkurrencen om et gavekort på 2.500 kroner.
PostNord advarer: Svindlere udnytter Black Friday til at narre danskerne23.11.2024 10:00:00 CET | Pressemeddelelse
Danskerne elsker at handle på nettet, og med Black Friday og julen lige om hjørnet, følger en markant stigning i online shopping, pakkeleveringer og desværre også digital svindel.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum