PostNords nye kampagnefilm sætter fokus på talentudvikling
PostNord har lanceret endnu en kampagnefilm, som lige nu ruller over danskernes digitale kanaler. Kampagnen har fokus på talentudvikling og PostNords nye tagline ’Til tiden’.

Det er en velkendt stemme, man hører, når kampagnefilmen ruller. Det er nemlig journalist, digter og cykelkommentatoren, Jørgen Leth, der med sin genkendelige klang og poetiske stemme minder os om, at talentudvikling det meste af tiden foregår i skyggerne med ambitionen om at nå lyset.
I kampagnefilmen møder man den unge og talentfulde cykelrytter, Tobias Aagaard. Man ser ham i intense øjeblikke, hvor han træner i skyggerne og reflekterer over vejen tilbage til rampelyset på podiet. Man møder også et e-commerce talent, der knokler for at skabe resultater for dansk e-commerce og et pakkebud, der er ude at levere pakker til danskerne.
- Tobias Aagaard repræsenterer et af de mange dedikerede talenter, som PostNord støtter gennem sponsorater og partnerskaber. Vi tror på, at talentudvikling og flid er nøglen til succes, både på cykelbanen og i erhvervslivet, siger Mette Ringsted Andersen, marketingchef hos PostNord.
Talentudvikling er nøglen til fremtiden
Selv arbejder PostNord målrettet mod at blive danskernes foretrukne pakkeleverandør. I en tid præget af hastigt teknologisk udvikling og intens konkurrence på pakkemarkedet, er det ingen hemmelighed, at det er mennesker og især talenterne, der gør forskellen, inspirerer og gør, at man kan skille sig ud i mængden og sætte nye standarder.
- For at sikre fremtidig succes er det afgørende at udvikle og fastholde talent. Uanset om det drejer sig om talenter fra dansk cykelsport, e-handel eller vores egne medarbejdere, er talentudvikling nøglen til fremtiden og bør altid være en topprioritet, siger Mette Ringsted Andersen, marketingchef hos PostNord.
Kampagnefilmen fremhæver også PostNords engagement i at udvikle talenter på arbejdspladsen. PostNord er dedikeret til at skabe en mangfoldig arbejdsplads, hvor medarbejdere kan udvikle sig og dyrke deres talent, uanset hvor de er i karrieren.
”PostNord tror på talentet, der løfter hverdagen lidt højere, hver dag”, og med disse ord afrunder Jørgen Leth kampagnefilmens sidste sekunder.
Kampagnefilmen er udviklet i samarbejde med Drum CPH og produceret af Plotworks.
Se kampagnefilmen 'Talenter. Til tiden.' her: https://www.youtube.com/watch?v=yvT1uuizW10
Kontakter
PostNords Presseafdeling
Tlf:70101300presse@postnord.comBilleder
Følg pressemeddelelser fra PostNord Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra PostNord Danmark
E-handlen sætter rekord: Danskerne shopper globalt og med større tillid end nogensinde11.11.2025 07:01:00 CET | Pressemeddelelse
PostNords nye E-barometer viser, at rekordmange køber varer online fra udlandet, mens tilliden til internationale transaktioner stiger.
DBA og PostNord vil gøre genbrugshandel endnu mere trygt for danskerne3.11.2025 13:00:00 CET | Pressemeddelelse
Genbrug er i stigende grad blevet en fast del af danskernes hverdag, hvor fire ud af fem danskere har handlet genbrug inden for det seneste år*. Det skal være nemmere for danskerne at købe genbrug - uanset hvor i landet det nye fund befinder sig. PostNord og DBA har derfor indgået et nyt samarbejde, der gør det nemmere og mere trygt for danskerne at sælge og købe brugt via DBA’s nye løsning, ’Fiks færdig’.
PostNord sætter strøm til tung transport: Nye el-lastbiler på vejene i Trekantområdet22.9.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
PostNord sætter nu strøm til den tunge transport, og i dag ruller de to sidste af i alt syv nye el-lastbiler ud på vejene i Trekantområdet.
Er du en af de heldige? Find den ikoniske bøllehat i udvalgte pakkebokse5.8.2025 17:05:00 CEST | Pressemeddelelse
Går du også og glæder dig til at hente din pakke i en af PostNords pakkebokse i denne uge? Så er der nu ekstra god grund til at glæde sig, da boksen måske gemmer på mere end blot din bestilling.
Ny skov spirer fra samarbejde mellem PostNord og NorthSide4.6.2025 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
PostNord og NorthSide har bidraget til at plante ny skov ved Vilhelmsborg gennem Klimaskovfonden, og sammen vil de nu engagere festivalgæsterne på dette års NorthSide festival i at plante endnu flere træer og udvide skoven.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum


