PostNord Danmark

PostNords nye kampagnefilm sætter fokus på talentudvikling

Del

PostNord har lanceret endnu en kampagnefilm, som lige nu ruller over danskernes digitale kanaler. Kampagnen har fokus på talentudvikling og PostNords nye tagline ’Til tiden’.

Det er en velkendt stemme, man hører, når kampagnefilmen ruller. Det er nemlig journalist, digter og cykelkommentatoren, Jørgen Leth, der med sin genkendelige klang og poetiske stemme minder os om, at talentudvikling det meste af tiden foregår i skyggerne med ambitionen om at nå lyset.

I kampagnefilmen møder man den unge og talentfulde cykelrytter, Tobias Aagaard. Man ser ham i intense øjeblikke, hvor han træner i skyggerne og reflekterer over vejen tilbage til rampelyset på podiet. Man møder også et e-commerce talent, der knokler for at skabe resultater for dansk e-commerce og et pakkebud, der er ude at levere pakker til danskerne.

- Tobias Aagaard repræsenterer et af de mange dedikerede talenter, som PostNord støtter gennem sponsorater og partnerskaber. Vi tror på, at talentudvikling og flid er nøglen til succes, både på cykelbanen og i erhvervslivet, siger Mette Ringsted Andersen, marketingchef hos PostNord.

Talentudvikling er nøglen til fremtiden

Selv arbejder PostNord målrettet mod at blive danskernes foretrukne pakkeleverandør. I en tid præget af hastigt teknologisk udvikling og intens konkurrence på pakkemarkedet, er det ingen hemmelighed, at det er mennesker og især talenterne, der gør forskellen, inspirerer og gør, at man kan skille sig ud i mængden og sætte nye standarder.

- For at sikre fremtidig succes er det afgørende at udvikle og fastholde talent. Uanset om det drejer sig om talenter fra dansk cykelsport, e-handel eller vores egne medarbejdere, er talentudvikling nøglen til fremtiden og bør altid være en topprioritet, siger Mette Ringsted Andersen, marketingchef hos PostNord.

Kampagnefilmen fremhæver også PostNords engagement i at udvikle talenter på arbejdspladsen. PostNord er dedikeret til at skabe en mangfoldig arbejdsplads, hvor medarbejdere kan udvikle sig og dyrke deres talent, uanset hvor de er i karrieren.

”PostNord tror på talentet, der løfter hverdagen lidt højere, hver dag”, og med disse ord afrunder Jørgen Leth kampagnefilmens sidste sekunder.

Kampagnefilmen er udviklet i samarbejde med Drum CPH og produceret af Plotworks.

Se kampagnefilmen 'Talenter. Til tiden.' her: https://www.youtube.com/watch?v=yvT1uuizW10

Kontakter

Billeder

PostNord
Download
PostNord
Download
PostNord
Download

Følg pressemeddelelser fra PostNord Danmark

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra PostNord Danmark

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye