Toneangivende brancheindex slår fast: Hiper er den internetudbyder som flest vil anbefale og giver mest værdi for pengene

Del

For 6. år i træk vinder Hiper Loyalty Group prisen, som den internetudbyder, der leverer mest værdi for pengene. Samtidig er den førende fiberleverandør i år det selskab, flest vil anbefale. Direktør Lars Blach er på vegne af Hiper-teamet stolt af anerkendelsen, og vil med ambitionen om at genvinde priser mange år endnu, gøre det endnu nemmere at blive fiberkunde.

Hiper vinder to priser ved Loyalty Group Brancheindex Internet 2025.
Hiper vinder to priser ved Loyalty Group Brancheindex Internet 2025. PR

Hipers ambition er klar: At være den førende leverandør af lynhurtigt og stabilt internet. Den ambition kvitterer forbrugerne for i Loyalty Groups toneangivende årlige forbrugerundersøgelse, hvor danske internetkunder er blevet hørt om forholdet til og oplevelsen af otte forskellige internetudbydere.

”Hiper er nu for 6. år i træk den internetudbyder, der vurderes til at give ”mest værdi for pengene”. Samtidig vil rigtig mange stille sig op bag kabeltromlen og anbefale Hiper til venner og bekendte, da Hiper leverer den højeste score på ”flest vil anbefale”, siger Lars Jepsen, researchchef og senior partner hos Loyalty Group, der står bag det årlige brancheindex for internet.

Det skal være endnu nemmere at være fiberkunde hos Hiper
Hiper er lykkedes med at øge den årlige omsætning og vinde markante markedsandele på det danske fibermarked over de seneste år. Og i et stærkt konkurrenceudsat og prisbevidst bredbåndsmarked, hvor mobilt bredbånd nu også er et alternativ for mange danske forbrugere, er det helt afgørende at levere en god, enkel og brugervenlig kundeoplevelse. Det er ifølge CEO for Hiper, Lars Blach også Hipers strategiske fokus de kommende år, hvor digitaliseringen skal øges på tværs af forretningen til gavn for kunderne:

"På vegne af hele Hiper teamet er jeg stolt og glad for anerkendelsen fra vores kunder. Men vi hviler ikke på laurbærrene. Vi ved, at vi skal levere 110% på kundeoplevelsen fra start til slut for at kunne blive ved med at skille os positivt ud i et yderst konkurrencepræget marked. Vi vil fortsætte med at øge investeringen i den gode kundeoplevelse med ambitionen om at genvinde priser mange år endnu, og vi vil digitalisere forretningen yderligere for at gøre det endnu nemmere at blive fiberkunde hos Hiper,” siger Lars Blach.

Kontakter

Billeder

Hiper CEO, Lars Blach
Hiper CEO, Lars Blach
Philip Flindt
Download

Om Hiper

Hiper leverer lynhurtigt bredbånd og kan nå ud til mere end to millioner danske husstande med hastigheder op til 1.000 Mbit. Hiper er seks år i træk blevet kåret til den internetudbyder, der giver kunderne mest værdi for pengene af analyseinstituttet Loyalty Group. Læs mere om Hiper på www.Hiper.dk.

Følg pressemeddelelser fra Nuuday

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Nuuday

Nuuday leverede fortsat øget serviceomsætning og kundetilfredshed i 202412.3.2025 09:00:00 CET | Pressemeddelelse

Med en tilgang på 14.000 mobilabonnenter i 4. kvartal øgede Nuuday sin mobilbase med i alt 69.000 abonnenter i løbet af 2024. Nuuday tilføjede også yderligere 20.000 fiberkunder til forretningen, hvilket bragte det samlede antal af nye fiberkunder op på 63.000 for hele året. Efter succesfuldt at have migreret størstedelen af YouSees kundebase til vores nye IT-platform, vil hele YouSee-kundebasen være migreret inden længe. Det markerer en kæmpe milepæl for Nuudays omfattende virksomhedstransformation.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye