Hiper er klar med ny CEO, der skal gøre kunderejsen endnu nemmere for fiberkunderne

Del

Hiper får ny direktør, når Lars Blach pr. dags dato tiltræder som CEO efter Mads Hein, hvor han skal sikre stabilt og lynhurtigt bredbånd til danskerne ved at gøre det endnu lettere at blive fiberkunde. Lars Blach kommer fra en intern stilling som CEO for Nuudays digitale udfordrerbrand, eesy.

Lars Blach, CEO hos Hiper
Lars Blach, CEO hos Hiper Philip Flindt

Nuuday-koncernen foretager endnu en intern rokering, når Lars Blach skifter rollen som CEO for eesy ud til fordel for CEO-rollen for Hiper, der leverer bredbånd via fibernet, coax og 5G. Lars har stået i spidsen for eesy siden december 2022, hvor han har skabt stærke resultater gennem et skarpt fokus på simple, digitale løsninger, der sikrer brugervenlighed og enkelhed for kunderne:  

”Lars har formået at gøre den digitale kundeoplevelse så enkel og nem som muligt hos eesy. Det er blandt andet de kvaliteter, han skal tage med over til Hiper for at gøre det endnu nemmere at blive fiberkunde. På baggrund af de flotte resultater, han har skabt sammen med eesy, hvor vækst, digitalisering og enkelhed har været nøgleord, har vi besluttet, at Lars er den helt rigtige profil til at føre Hiper videre”, fortæller Jens Grønlund, der er ansvarlig for Nuudays digitale brands - Relatel, Hiper, eesy og Telmore.

Hiper skal fortsætte væksten og gøre det endnu nemmere at være fiberkunde
I de seneste år er Hiper lykkedes med at øge den årlige omsætning og vinde markante markedsandele på det danske fibermarked, som er et marked præget af stor forandring. Det er dette arbejde, der nu skal bygges videre på med Lars Blach i front.

En af Hipers strategiske prioriteringer i de kommende år er at øge digitaliseringen på tværs af forretningen. Det understøtter koncernens ambitioner om at transformere hele forretningen mod at blive Danmarks førende digitale tjenesteudbyder. Jens Grønlund ser derfor Lars’ skarpe forretningsforståelse og erfaring fra branchen som en klar fordel i denne proces, hvor Lars tjener som inspiration for den overordnede strategiske retning. 

”Det har været nogle vilde år i eesy, hvor vi virkelig har fået bevist, hvor nem og enkel den digitale kundeoplevelse kan være. Jeg er utrolig stolt af de resultater, vi har skabt sammen, herunder især vores AI-drevne chatløsning, lanceringerne af vores app og eSIM, samt milepælen med 100.000 kunder, som vi nåede i oktober sidste år. Jeg er taknemmelig for den tillid, jeg er blevet vist, og muligheden for nu at gøre det endnu nemmere at være fiberkunde hos Hiper”, udtaler Lars Blach, CEO for Hiper.

I den kommende periode vil Lars også fungere som direktør for eesy, indtil der er en ny CEO på plads.

Om Lars Blach:
Lars Blach er 34 år gammel og uddannet fra Handelshøjskolen i København (CBS). Siden december 2022 har Lars været CEO for Nuudays digitale udfordrerbrand, eesy, og inden da har han bl.a. været kommercielt ansvarlig for Telias consumer-forretning og Group Marketing Manager i EasyPark Group.

Kontakter

Billeder

Lars Blach, CEO hos Hiper
Lars Blach, CEO hos Hiper
Philip Flindt
Download

Om Hiper

Hiper leverer lynhurtigt bredbånd og kan nå ud til mere end to millioner danske husstande med hastigheder op til 1.000 Mbit. Hiper er fem år i træk blevet kåret til den internetudbyder, der giver kunderne mest værdi for pengene af analyseinstituttet Loyalty Group. Læs mere om Hiper på www.Hiper.dk.

Følg pressemeddelelser fra Nuuday

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Nuuday

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye