Viralt TikTok-hit rammer Danmark: POWER solgte over 100 Ninja SLUSHis på en time
Sidst var det airfryeren, og nu er det verdenshittet Ninja SLUSHi, der indtager danskernes køkkener med rekordfart. Natten til mandag lancerede POWER sit forsalg på den populære slush-maskine, Ninja SLUSHi. Allerede i løbet af den første time blev der solgt over 100 styk af den populære køkkenmaskine, der har taget både USA og England med storm.

Sent søndag aften annoncerede POWER salget af Ninja SLUSHi i Danmark, og det fik i den grad danskerne til tasterne kort efter midnat for at forudbestille den eftertragtede maskine.
Slush-maskinen er allerede verdenskendt, efter produktet er gået viralt på TikTok med hundredtusindvis af visninger. Ifølge New York Times er slush-maskinen blevet udsolgt på rekordtid i USA og England, og POWER forventer, at hypen bliver lige så stor her i Danmark.
Over 250.000 visninger i løbet af weekenden
På POWERs sociale kanaler har videoen af køkkenmaskinen allerede fået over en kvart million visninger hen over weekenden (eksempelvis her på TikTok: https://vm.tiktok.com/ZNdJjcFJM/), og den første time efter POWER lancerede forsalget på Ninja SLUSHi, blev der bestilt over 100 styk - og tallet stiger fortsat.
- Allerede nu brager det ind med forudbestillinger på Ninja SLUSHi-maskinen, og vi forudser, at det bliver en vild weekend, når danskerne får løn på fredag. Det er jo endnu en fed køkkenmaskine, som vi ikke vidste, at vi manglede, og lur mig, om det ikke bliver årets køkkenhit – ikke mindst når sommerens varme rammer Danmark. Vi forudser i hvert fald en ny bestseller, siger Daniel Olesen, produktchef for Domestic Products hos POWER.
Iskolde drinks til hele familien
Med Ninja SLUSHi kan køberne lave læskende drinks og slush-ice hjemme til både børn og voksne. Maskinen har fem forudindstillinger og en frysekompressor med Rapid Chill Technology, så der kan hældes lunken sodavand eller juice i maskinen, som i løbet af blot 30 minutter bliver forvandlet til iskold slush-ice – og det er helt uden at tilsætte is. Maskinen fungerer også til kaffe, så du kan lave hjemmelavede frappés.
Ninja SLUSHi kan holde dine drikkevarer frosne i op til 12 timer og er en uundværlig gadget til de varme sommerdage med havefester og børnefødselsdage.
- Det bliver ikke nemmere. Og det er faktisk helt utroligt, hvad du kan proppe i maskinen og forvandle til en lækker is-udgave, siger Daniel Olesen.
POWER er den eneste forhandler af slush-maskinen i Danmark og forventer at få Ninja SLUSHi på lager i starten af marts. Produktet kan forudbestilles på power.dk til en vejledende udsalgspris på 2.999 DKK.
Kontakter
PressekontaktPresseansvarligPower Danmark
Journalister, redaktører, bloggere og andet godtfolk glæder vi os til at få i telefonen. Ring til vores presseansvarlige på tlf. 2133 8088, eller send os en mail på presse@power.dk.
Om POWER
POWER-eventyret startede i Danmark i 2015. Senere åbnede vi butikker i Finland, e-handel i Sverige, og i 2017 kom POWER til Norge. I dag er POWER Nordens nye elektronikgigant og nærmer sig 200 butikker, fordel på 4 lande og 4400 medarbejdere – og vi vokser stadig. Hos POWER ønsker vi altid at være et skridt foran, fordi vi ved, at velovervejede, effektive løsninger holder priserne lave, samtidig med at det giver den bedste handelsoplevelse for kunderne.
POWER er et selskab, som ejes af POWER International. POWER International ejes af AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Den norske koncern driver også POWER i Norge, Finland og Sverige.
Vores mål er at skabe en sund og rentabel virksomhed, som sikrer trygge arbejdspladser for nuværende og kommende medarbejdere. Dette skal vi gøre gennem effektive løsninger, som kommer vores kunder til gode – og med mindst mulig negativ effekt på samfund og miljø.
Følg pressemeddelelser fra Power
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Power
Massiv kø til POWER-åbning i Skive: ”Vi er fuldstændig blæst bagover”3.10.2025 14:20:22 CEST | Pressemeddelelse
Det var umuligt at finde en ledig parkeringsplads, da POWER fredag morgen slog dørene op til sin nye butik i Skive. Køen med ventende kunder snoede sig over 500 meter, da elektronik- og hvidevarekæden åbnede butik nr. 28 i Danmark. Omsætningsmålet for hele dagen var 8 millioner kroner, og det mål nåede POWER allerede over frokost.
Ny Gamebox Festival-partner: POWER satser benhårdt på gaming25.9.2025 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Elektronikkæden POWER går all-in på gaming med et nyt treårigt partnerskab med MCH Messecenter Herning omkring den årlige Gamebox Festival. Med aftalen dækker POWER nu både Øst- og Vestdanmark på gamingområdet, og ambitionerne for Gamebox er store. ”Vi har lovet dem en gamer-fest, de aldrig glemmer”, siger POWER-direktør.
Smartphone til en tusse: POWER lancerer eget smartphone-brand22.9.2025 14:10:59 CEST | Pressemeddelelse
Onsdag den 1. oktober lancerer elektronikkæden POWER to smartphone-modeller under eget brand. Med Cepter Mobil ønsker POWER at tilbyde en prisvenlig smartphone til de mange kunder, som efterspørger en mere simpel og overskuelig mobiltelefon, der stadig har adgang til alle nødvendige funktioner.
POWER vender identitetstyveri til succes: "Vi havde aldrig fået de kreditter uden ham"15.9.2025 08:25:58 CEST | Pressemeddelelse
I efteråret 2024 begyndte en kedelig sag om identitetstyveri, som nu er vendt på hovedet og har udviklet sig til en succeshistorie for elektronik- og hvidevarekæden POWER. En svindler udgav sig dengang for at være den danske kædes administrerende direktør og bestilte varer i øst og vest. I dag er svindlen dog utilsigtet endt i et samarbejde mellem POWER og en meget kompetent kinesisk producent af hvidevarer. ”Jeg lægger mig fladt ned. Vi havde aldrig fået den her kontakt og de kreditter uden svindleren”, siger direktør Jesper Boysen.
Nu sker det: Expert bliver til Punkt18.9.2025 12:58:25 CEST | Pressemeddelelse
Fra den 1. september er Expert blevet til Punkt1 over hele landet. De to kæder er lagt sammen under Punkt1-brandet, så kunderne fremover kan handle eller bestille hvidevarer, el-apparater og forbrugerelektronik i alle Punkt1-butikker. Formålet er at styrke kædens vækst og brandposition i det danske marked.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum