”God rådgivning er bundet op på gode relationer”
Morten Houlberg Varlen værdsætter en god og tæt relation til kunderne. Han er startet i Andelskassen for at blive en del af familien i Andelskassen i København Nord, hvor han allerede kender hele holdet.
For Morten Houlberg Varlen er det mødet med mennesket bag kunden, der driver ham i sit daglige arbejde. Morten er netop startet i Andelskassen i København efter at have arbejdet i Sparekassen Kronjyllands afdeling på Frederiksberg de sidste fem år. Tidligere har han også arbejdet 3,5 år i Sparekassen Sjælland på Østerbro og seks år i Jyske Realkredit (tidligere BRFKredit). Gennem de seneste fem år af sin karriere har Morten arbejdet som souschef og privatkundechef, men med skiftet til Andelskassen er han søgt tilbage til kunderådgiverrollen.
”Der, hvor jeg får suset helt ned i maven, er, når jeg kan mærke, jeg laver gode løsninger for kunderne. Det har altid ligget mig naturligt at gøre økonomi håndgribeligt og spiseligt uanset hvilken baggrund, man kommer med. Det skal være rart at holde møde med sin bankrådgiver, selvom man skal tale om svære ting. For det er en stor tillidserklæring at lade sig rådgive af andre om noget så vigtigt som ens økonomi,” siger Morten.
God rådgivning er bundet op på gode relationer, og det indebærer også tillid og ordentlighed. At en aftale er en aftale, der giver værdi til både kunderne og banken.
”Jeg sætter en ære i det, jeg laver, og jeg gør mit bedste for at imødekomme kundernes behov. Tingene skal gøres ordentligt gennem en åben, ærlig og tillidsfuld dialog, og her betyder en god relation meget,” fortæller Morten.
I Andelskassen i København Nord er Morten blevet en del af et kollegaskab med mennesker, han kender fra tidligere jobs. Et kollegaskab og en jobmulighed han derfor ikke kunne sige nej til.
”Da muligheden bød sig for at skifte til Andelskassen i København Nord, rørte det noget uforløst i mig, som jeg ikke kunne slippe. Det var en svær beslutning, for jeg forlader ikke noget, jeg ikke trivedes i, men jeg vælger noget nyt og spændende til, og det er lidt som at komme hjem til familien. Her er en fantastisk holdånd og stemning, og det smitter af på kunderne. De kan mærke, at Andelskassen er et godt sted at være,” slutter Morten af.
Morten bor i Herlev med sin hustru og deres søn på to år. Fritiden bruger Morten sammen med familie og gode venner. Tidligere har han spillet meget ishockey og fodbold, men i dag er Morten ofte at finde på golfbanen.
Nøgleord
Kontakter
Maria BuggeKommunikationskonsulentKommunikation og marketing
Tlf:87993074mbm@andelskassen.dkDanske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj og 19 afdelinger rundt i landet. I hele organisationen tager vi afsæt i, at vi tror på, at alle har brug for gode relationer. Det er det, der får os til at sige højt, at vi er mere end bare en bank. Vi er mennesker, der interesserer os for andre mennesker. Det præger vores rådgivning af både privat- og erhvervskunder.
Følg pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S
”Jeg kan godt lide den tætte relation til kunder og kolleger”18.12.2024 06:57:00 CET | Pressemeddelelse
Sådan fortæller Rasmus R. Madsen om skiftet til Andelskassen i Varde. Her er han startet som kunderådgiver og glæder sig over at være startet i en relationsbank.
Andelskassen i markant strategiskifte: Flytter hovedsæde til Aarhus og styrker formue- og virksomhedsrådgivning i landets to største byer.21.11.2024 08:26:56 CET | Pressemeddelelse
En lang række privatpersoner, virksomhedsejere og familieformuer får ikke den mængde opmærksomhed, rådgivning og professionelle services, som de fortjener og har brug for. Det vil Andelskassen lave om på. Det sker igennem en ambitiøs og gennemgribende nytænkning af bankens værditilbud og rådgivning over for eksisterende og nye kunder. ”Vi kan og skal være meget mere for de interessante kunder, som i dag ikke får, hvad de fortjener i deres eksisterende bank. Hvad enten de er formuende privatpersoner, familier eller virksomhedsejere i SMV-segmentet. Vi læner os nu meget mere i retning af dem, og jeg glæder mig til at vise, hvad Andelskassen kan give dem af værdi gennem relationer, rådgivning og viden,” siger Jan Pedersen, adm. direktør i Andelskassen. Strategien frem mod 2030 hedder ”Virksomheden, familien, formuen. Stærkere sammen”. Den indeholder en række centrale indsatsområder: Markant øget fokus på Private Banking og familieformue-rådgivning Ejerledere får adgang til netværk og nye
”En god relation bygger på ordentlighed, respekt og tillid”5.11.2024 06:31:00 CET | Pressemeddelelse
Sådan fortæller Jørgen Elkjær. Han er netop startet som kunderådgiver i Andelskassen i Viborg og glæder sig over at vende hjem til byen, hvor han har trådt sin barne- og ungdomssko.
Henning bliver en del af Andelskassens nye erhvervscenter1.11.2024 06:31:00 CET | Pressemeddelelse
Henning B. Østergaard er ansat som erhvervskundechef i det nye erhvervscenter i Andelskassen pr. 1.november. Han glæder sig over at vende tilbage til Andelskassen og at kunne arbejde videre med de gode relationer til sine kunder.
Andelskassen får nyt, fagligt stærkt erhvervscenter29.10.2024 12:10:00 CET | Pressemeddelelse
Fra 1. november samler Andelskassen i Viborg og Koldby kræfterne på erhvervsområdet i et nyt, fagligt stærkt erhvervscenter.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum