Agria Dyreforsikring

Agria i unikt samarbejde med britiske Lloyds

Del

Agria i Storbritannien indgår et white label-partnerskab med den britiske storbank Lloyds. Partnerskabet giver Agria mulighed for at eksponere sit forsikringstilbud til 22 millioner bankkunder, hvoraf halvdelen er kæledyrsejere. Det nye samarbejde er en del af Agrias internationale ekspansionsstrategi og en ny måde at skabe vækst på.

Agria Dyreforsikring har indgået et white label-partnerskab med den britiske storbank Lloyds, der eksponerer Agrias forsikringstilbud til 22 millioner bankkunder, hvoraf halvdelen er kæledyrsejere, fortæller Agria-koncernens øverste direktør, svenske David Haak.
Agria Dyreforsikring har indgået et white label-partnerskab med den britiske storbank Lloyds, der eksponerer Agrias forsikringstilbud til 22 millioner bankkunder, hvoraf halvdelen er kæledyrsejere, fortæller Agria-koncernens øverste direktør, svenske David Haak. Agria.dk

- White label-partnerskabet med Lloyds er en fantastisk mulighed for vores britiske forretning for at introducere Agrias engagement i dyrevelfærd til en bredere målgruppe ved at tilbyde tryghed til endnu flere dyr og kæledyrsejere og derved skabe vækst, forklarer svenske David Haak, der tiltrådte som øverste direktør for Agria-koncernen den 1. oktober 2024.

- Samarbejdet med Lloyds markerer en vigtig milepæl i Agrias internationale vækststrategi, supplerer direktør i Agria Danmark, Tine Stabell. Hun uddyber:

- Med white label-løsningen implementerer Lloyds de unikke dyreforsikringstilbud, som Agria har udviklet, og rebrander og videresælger dem i eget navn, enten til eksisterende kunder eller til et – for os i Agria - nyt målmarked. Det giver os en unik mulighed for at nå millioner af dyreejere og styrke vores position som førende inden for dyreforsikring.

Partnerskabet med Lloyds åbner døre for øgede vækstrater ved at give Agria adgang til den eksisterende kundebase på 22 millioner kunder, hvoraf 11,5 millioner er kæledyrsejere og potentielle kunder hos Agria.

Agrias aktiviteter i Storbritannien blev etableret i 2009 og sidder i øjeblikket på omkring 4 procent af markedet for kæledyrsforsikringer til hunde, katte, smådyr og heste.

Nøgleord

Kontakter

Billeder

Agria Dyreforsikring har indgået et white label-partnerskab med den britiske storbank Lloyds, der eksponerer Agrias forsikringstilbud til 22 millioner bankkunder, hvoraf halvdelen er kæledyrsejere, fortæller Agria-koncernens øverste direktør, svenske David Haak.
Agria Dyreforsikring har indgået et white label-partnerskab med den britiske storbank Lloyds, der eksponerer Agrias forsikringstilbud til 22 millioner bankkunder, hvoraf halvdelen er kæledyrsejere, fortæller Agria-koncernens øverste direktør, svenske David Haak.
Agria.dk
Download
Agria.dk
Download
Agria.dk
Download

Links

Om Agria Dyreforsikring

Agria Dyreforsikring er specialist i dyreforsikringer gennem mere end 130 år og skal, med specialistkundskab og engagement, udvikle og sælge tryghed for dyr og mennesker. Agria Dyreforsikring i Danmark tilbyder fleksible forsikringer til heste, hunde, katte og andre smådyr som for eksempel gnavere, miniature grise, reptiler og racefugle. De fleste af virksomhedens medarbejdere er selv dyreejere, og sammen med dyreejerorganisationer og dyrlæger er Agria med til at udvikle dyrehold, dyrehelbred og bidrager til veterinærmedicinsk forskning. Agria Dyreforsikring er en filial af Försäkringsaktiebolaget Agria (publ) (Agria Djurförsäkring). Ud over Danmark har Agria også virksomhed i Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Frankrig, Irland og England.

Følg pressemeddelelser fra Agria Dyreforsikring

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Agria Dyreforsikring

Ny undersøgelse: Danskernes dyr forkæles i julen9.12.2024 06:00:00 CET | Pressemeddelelse

Danskernes kæledyr skal også mærke, at det er jul. Det viser en ny undersøgelse fra Agria Dyreforsikring: 64 procent af de danske hundeejere planlægger at forkæle deres hunde lidt ekstra denne jul. Det samme gør hver fjerde katteejer. Men samtidig med at julen hænges op og sættes på bordet, stiger antallet af kæledyr, der kommer alvorligt til skade eller bliver syge, til det dobbelte, advarer forsikringsselskabet.

Tech-fobia? Kæledyrsejere takker nej til gadgets6.12.2024 10:27:17 CET | Pressemeddelelse

Ny teknologi er blevet en integreret del af vores liv, bl.a. fordi det letter vores dagligdag – og det er noget, næsten alle danskere tager imod med kyshånd. Men én gruppe er svær at imponere med ”tech-trends”, viser en undersøgelse foretaget for Agria Dyreforsikring: Mere end halvdelen af de danske hunde- og katteejere siger nej tak til tekniske løsninger, der ellers vil kunne gøre livet som kæledyrsejer nemmere og mere stressfrit.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye