Danskerne efterspørger fleksibilitet: Nye kampagnefilm fra PostNord italesætter behovet
To nye kampagnefilm fra PostNord skal gøre danskerne opmærksomme på fordelene ved Modtagerflex.

9 ud af 10 danskere handler online hver måned. I takt med den øgede e-handel bliver danskerne kun mere rutinerede i at begå sig på markedet, og det stiller krav til pakkeleverandørerne.
Det viser helt nye tal fra PostNords E-barometer, der fremhæver fleksibilitet og bekvemmelighed som vigtige faktorer for danskerne, når de bestiller pakker.
De henter gerne selv deres pakker i pakkeshops på vej fra a til z eller vælger hjemmelevering uden for almindelige åbningstider for at få det til at passe ind i en travl hverdag. Men faktisk kan det blive endnu nemmere end dét.
Det understreger PostNords i to nye kampagnefilm for Modtagerflex.
Få din pakke leveret til døren – også når du ikke er hjemme
Der er intet som forventningens glæde fra det øjeblik, du har klikket en vare hjem i din online indkøbskurv, til den lander i dine hænder. Sekunder bliver til minutter, der bliver til timer, mens du går i cirkler om dig selv med spidsede ører for at sikre dig, at du hører ringeklokken.
Det er netop det velkendte scenarie, som de to kampagnefilm italesætter. Hvis du tilmelder dig Modtagerflex, behøver du nemlig slet ikke være hjemme, når PostNord leverer pakken.
- Det er PostNords fornemmeste opgave at skabe fleksibilitet for danskerne. Det skal være let og enkelt at både sende og modtage pakker i en travl hverdag. Modtagerflex imødekommer netop behovet for fleksibilitet, og det vil vi skabe opmærksomhed omkring med vores to nye kampagnefilm, siger Mette Ringsted Andersen, marketingchef i PostNord.
Se begge kampagnefilm her og her. Og læs mere om Modtagerflex på postnord.dk.
Kampagnen kører fra 11. november 2024 og måneden ud på YouTube, sociale medier og websider som digitale annoncer.
Kontakter
PostNords Presseafdeling
Tlf:70101300presse@postnord.comBilleder

Følg pressemeddelelser fra PostNord Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra PostNord Danmark
Det sidste brev markerer et nyt kapitel for PostNord22.12.2025 10:30:17 CET | Pressemeddelelse
Ved årsskiftet omdeler PostNord sit sidste brev i Danmark. En ny kampagne markerer afslutningen på 400 års brevhistorie og starten på et PostNord med fuldt fokus på pakker.
Nu kan du få en af de ikoniske røde postkasser - og støtte en god sag10.12.2025 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
Nu kan danskerne få deres egen ægte røde postkasse – og samtidig støtte en god sag. PostNord donerer en stor del af de ikoniske røde postkasser til Danmarks Indsamling, som sættes til salg den 15. december 2025. Alle pengene fra salget går ubeskåret til Danmarks Indsamling.
Husk næstepakkekærligheden: PostNord gentager konkurrence mod juletravlhed i pakkeshops -og bokse27.11.2025 16:45:00 CET | Pressemeddelelse
Black Friday og juleindkøb betyder travle pakkeshops og pakkebokse landet over. PostNord opfordrer derfor danskerne til at hente deres PostNord-pakker inden for 24 timer og derved deltage i konkurrencen om et gavekort på 500 kroner.
Nu giver PostNord danskerne endnu mere fleksibilitet hverdagen18.11.2025 11:30:00 CET | Pressemeddelelse
Danskerne kan nu se frem til endnu større fleksibilitet, når de bestiller pakker med PostNord. Med ’FlexChange’ kan man ændre leveringsstedet, inden pakken når frem – og nu udvider PostNord tidsrummet for at ændre levering.
E-handlen sætter rekord: Danskerne shopper globalt og med større tillid end nogensinde11.11.2025 07:01:00 CET | Pressemeddelelse
PostNords nye E-barometer viser, at rekordmange køber varer online fra udlandet, mens tilliden til internationale transaktioner stiger.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum