MENY henter kommerciel direktør i Dagrofa-familien
Kristine Pilgaard tiltræder som kommerciel direktør i MENY fra årsskiftet. Hun kommer fra en stilling som kategorigruppechef for Food i Dagrofa.

MENY har fundet sin nye kommercielle direktør internt i Dagrofa-familien. Når Kristine Pilgaard fra årsskiftet tiltræder som kommerciel direktør i MENY, kommer hun med en god erfaring fra Dagrofa og er dermed godt bekendt med forretningen.
Kristine Pilgaard kommer fra en stilling som kategorigruppechef for Food, og hun har tidligere også været chef for forretningsudvikling og for Dagrofas Private Labels.
MENYs kædedirektør Richo Boss glæder sig over, at han kunne finde en oplagt kandidat til posten som kommerciel direktør internt i Dagrofa.
”Vi har i de seneste mange år haft et fantastisk godt og tillidsfuldt samarbejde med Kristine, som kender både kæden, butikker og købmænd særdeles godt. Jeg er derfor meget glad for, at Kristine tiltræder som kommerciel direktør i MENY, så vi sammen kan arbejde videre på den positive udvikling, vi er i som kæde,” siger Richo Boss.
Den nye kommercielle direktør glæder sig til at blive en del af en stærk MENY-kæde.
”Jeg ser frem til at møde både nye og velkendte ansigter og til at samarbejde om at styrke MENYs position som Danmarks Madmarked. Med stor respekt for det solide kommercielle fundament, der allerede er skabt, glæder jeg mig til at bidrage til videreudviklingen af vores stærke koncepter og brede sortiment – altid med fokus på kvalitet og konkurrencedygtige priser,” siger hun.
Kristine Pilgaard tiltræder som kommerciel direktør i MENY d. 1. januar 2025.
Nøgleord
Kontakter
PRESSEKONTAKTDagrofa Koncernkommunikation
Tlf:72332323presse@dagrofa.dkOm Dagrofa
Med mere end 530 dagligvarebutikker fordelt over hele Danmark er Dagrofa en af landets førende virksomheder på det danske fødevaremarked. Dagrofa står bag dagligvarebutikkerne MENY, SPAR, Min Købmand og Let-Køb og ejer også Dagrofa Logistik og Dagrofa Foodservice, som er ledende leverandør til restauranter, hoteller og kantiner.
Følg pressemeddelelser fra Dagrofa ApS
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Dagrofa ApS
Hård kamp om de unge: Dagrofa tager nye skridt for at hente talenterne15.9.2025 10:15:00 CEST | Pressemeddelelse
Med mere end 112.000 fuldtidsansatte i detailhandlen, er der konstant brug for nye talenter. Årgangene bliver mindre og mange andre brancher kæmper om de samme unge. Derfor skruer Dagrofa op for jagten på talenter med en række tiltag.
Ny undersøgelse: MENY kåres som Danmarks stærkeste dagligvarebrand13.9.2025 07:30:04 CEST | Pressemeddelelse
Efter næsten et årti år med konstante forbedringer, indtager MENY nu førstepladsen, som danskernes stærkeste supermarkedsbrand. MENY skubber dermed Rema 1000 ned fra den trone, som kæden ellers har haft nærmest patent på 9 år i træk.
Skærbæks nye SPAR får lokale kræfter i front12.9.2025 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Når dørene senere på året åbner til byens nye SPAR, bliver det med en købmand, der både kender byen og kunderne. Bag supermarkedet står et lokalsamfund med et imponerende sammenhold.
Rekordstor opbakning til inspirationsmessen ’Madscenen - for professionelle’11.9.2025 10:15:00 CEST | Pressemeddelelse
Onsdag den 10. september var fødevareleverandøren Dagrofa Foodservice værter for inspirationsmessen ’Madscenen – for professionelle’ i TAP1 i København. Der var i år rekordstor opbakning til arrangementet med over 160 udstillere og 1.700 deltagere.
Dagrofa reagerer på efterspørgsel: Mere end 40 nye varer i eget brand10.9.2025 10:57:54 CEST | Pressemeddelelse
Dagrofa har stigende salg af kædernes egne mærker. Nu kan kunderne møde mere end 40 nye produkter i premium-mærket OMHU.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum